Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Άριστη αεροπορική, χώρος για τα πόδια, άνετα καθίσματα, ζεστό γεύμα ότι καλύτερο έχω πετάξει μέχρι τώρα”
Κριτική για: Turkish Airlines


Η κριτική γράφτηκε 13 Μαρτίου 2018

Άριστη αεροπορική, χώρος για τα πόδια, άνετα καθίσματα, ζεστό γεύμα ότι καλύτερο έχω πετάξει μέχρι τώρα

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Dimitris P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (19.807)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

33 - 37 από 19.807 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Μαρτίου 2018

Ταξιδεύαμε 13/12/2017 εννιά επιβάτες από Αθήνα προς Βαρσοβία μέσω Κωνσταντινούπολης. Φτάνοντας αντιλαμβανόμαστε ότι καμία από τις 9 βαλίτσες μας δεν έχει ταξιδέψει μαζί μας! Αρχίζουμε μια απελπισμένη προσπάθεια να μιλήσουμε με κάποιον στην Ελλάδα αλλά κανένας και σε κανέναν εσωτερικό αριθμό δε σηκώνει το τηλέφωνο έως ότου πάει 17.00 και μπαίνει αυτόματο μήνυμα ότι λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο 09.00-17.00! Κάνουμε αίτηση στο Lost and Found του αεροδρομίου της Βαρσοβίας χωρίς καμία οδηγία από την εταιρία και φεύγουμε προς το ξενοδοχείο μας. Την επόμενη το πρωί ξεκινάμε πάλι την προσπάθεια να δούμε τη συμβαίνει αλλά για πολύ ώρα κανένας δε σηκώνει τηλέφωνο είτε στην Αθήνα είτε στη Θεσσαλονίκη! Μετά από πολύ ώρα πατώντας τον εσωτερικό για έκδοση ναυτικών εισιτηρίων βρίσκουμε κάποιον ο οποίος αφού μας μαλώνει που πατήσαμε λάθος εσωτερικό μας λέει ότι έχουν πάρα πολύ δουλειά και γι'αυτό δε το σηκώνουν! Μας συνδέει με κάποια "αρμόδια" η οποία μας λέει ότι οι αποσκευές δε ξέρει που είναι, αν θα έρθουν και πότε! Στην ερώτηση για κάποια αποζημίωση μας τονίζει ότι δε ξέρει να μας απαντήσει και θα μας καλέσει να μας πει, πράγμα που προφανώς δεν έγινε ποτέ! 50 ώρες αργότερα φτάνουν οι αποσκευές μας! Τρείς από τις εννέα σπασμένες σε άθλια κατάσταση. Ξανά προσπάθεια για τηλέφωνο και πάλι κανείς! Αυτή τη φορά μας το σηκώνει το λογιστήριο!!! Εξηγούμε σχετικά με την κατάσταση που παραλάβαμε τα πράγματα και μας λέει γυρίστε Ελλάδα και ελάτε από εδώ. Επιστρέφουμε και μας λένε ότι πρέπει να συμπληρώσουμε ηλεκτρονική φόρμα το κάνουμε 21/12/2017 και στις 17/01/2018 ξαναπροσπαθούμε να επικοινωνήσουμε αλλά πάλι στο τηλέφωνο κανείς! Μετά από ώρες κάποιος μας λέει ότι δε βρήκαν την αίτηση μας και πρέπει να την ξανά κάνουμε! Ξανά κάνουμε την αίτηση την ίδια μέρα και μέχρι 05/03/2018 καμία απάντηση! Λόγο της παρουσίας μου στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ καθώς ταξίδευα πάλι με την ίδια εταιρεία και είχα 5 ώρες καθυστέρηση και πάλι κατεστραμένη βαλίτσα πήγα στο γκισε. Αρχικά η υπάλληλος μου είπε ότι πάλι δε βρίσκει την αίτηση μου στη συνέχεια μετά από πιέσεις μου και αφού με απείλησε ο΄τι θα καλέσει την αστυνομία αν συνεχίσω σε αυτό το ύφος μου έκανε προσβλητική παρατήρηση διότι ο κωδικός που έπρεπε να δώσω ήταν άλλος! Ο άλλος κωδικός της είπα ότι είναι αυτός που έδωσα δυο μήνες πριν και δεν έβρισκαν και ξανά έκανα από την αρχή όλη τη διαδικασία! Με τα πολλά κάλεσε την ανώτερη της εταιρείας η οποία είναι τουρκάλα δε μιλάει Ελληνικά και αυτή μου είπε ότι πρέπει να στείλω από όλα τα άτομα φωτοτυπίες ταυτότητας, boarding passes, και τα αυτοκόλλητα των αποσκευών! Στην αντίδραση μου ότι τρείς μήνες μετά είναι δύσκολο να τα βρω μου είπε ότι αυτά ζητάνε πάντα! Δε μου είπε βέβαια γιατί δε μου το είπαν από τότε που ρωτούσα στην πολωνιά τη θα χρειαστούμε και τα είχαμε! Όπως δε πήρα και απάντηση γιατί δε ψάχνουν με τις ταυτότητες μας στο σύστημα τους για τα λοιπά στοιχειά. Όποιος σκεφτεί να ταξιδέψει μαζί τους απλώς ας δοκιμάσει να πάρει τηλέφωνο να κάνει κράτηση θα ψάχνει καμιά ώρα για έκδοση σε περίπτωση που συμβεί κάτι απλά δε θα βρει κανέναν. ΜΑΚΡΙΑ!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, GeorgeVapor
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αν και δε τους κανω κεφι ομολογω πως η εν λογω αεροπορικη εταιρια ειναι εξαιρετικη..ιδιως για τετοιες αποστασεις..service, φαγητο, ανεση στα καθισματα , 2 βαλιτσες free, επιλογη ταινιων κ.α δεν εχω να πω κακο λογο
Ανεπιφυλακτα τη προτεινω

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, antone11o
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 19 Φεβρουαρίου 2018

Ταξιδέψαμε για Νέα Υόρκη το πασχα του 2017 2 άτομα με ενδιάμεσο σταθμό Κωνσταντινούπολη..Αν και είχα επιφυλάξεις με τη συγκεκριμένη αεροπορική τελικά με κέρδισε...Όλα ήταν άψογα..κ η εξυπρέτηση κ οι αεροσυνοδοί..δεν έχω κάποιο παράπονο..κ η κουζίνα τους εκπληκτική..Κ συνέχεια φαγητό σου προσφέρουν.ανεπιφύλακτα τη συνιστώ σε αρκετούς..Λόγω overbooking μας έβαλαν σε business class, άνετες θέσεις, άψογη εξυπηρέτηση..αλλά κ στην οικονομική που είχαμε στην επιστροφή δεν άλλαξε κάτι..όλα τέλεια..στην επιστροφή είχαμε θέμα με υπέρβαρο αλλά μας εξυπηρέτησαν άψογα κ δεν υπήρχε πρόβλημα..

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, gmoumtzoglou
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 16 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Εδώ και 3 χρόνια ταξιδεύω με την turkish air
Σεβασμός στον πελάτη , φανταστικά φαγητά , γλυκά , και καφέδες .
Χλιδή προσιτή , ασφάλεια σε υψηλό βαθμό .
Την πρωτινο 100%
Και πολύ καλά μιλλια κέρδος

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
Ευχαριστούμε, Akisradius
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.