Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ευχάριστη”
Κριτική για: TAP Portugal


Η κριτική γράφτηκε 4 Οκτωβρίου 2017

ικανοποιητική παροχή υπηρεσιών, ευχάριστο ταξίδι, χωρίς πρόβλημα. Θα μπορούσε να βελτιωθεί στην ποιότητα του φαγητού

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, KaterinaZak
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (7.843)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 7.843 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2017

Γενικά ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία.Το check in ήταν πολύ εύκολο στα μηχανήματα που υπάρχουν στο αεροδρόμιο,Η επιβίβαση έγινε χωρίς καθυστέρηση και το αεροπλάνο έφυγε στην προγραμματισμένη ώρα του.Το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό και φιλικό,ενώ το εσωτερικό του αεροπλάνου ήταν πολύ καθαρό.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Χώρος για τα πόδια
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Christos61
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Ταξίδεψα για επαγγελματικό λόγο και το ταξίδι μου περιλάμβανε τρεις συνεχόμενες πτήσεις. Οι δύο ήταν με Lufthansa και η τελευταία της TAP σε συνεργασία με την Air Azores. Κατά την έξοδο μου από το αεροπλάνο στην
Λισαβόνα, με αναζήτησε υπάλληλος της TAP και με ενημέρωσε ότι δεν μπορώ να παραλάβω τις αποσκευές μου και πρέπει να επιβιβαστώ αμέσως στο επόμενο αεροπλάνο, παρόλο που η πτήση ήταν προγραμματισμένη μια ώρα μετά. Με ενημέρωσε ότι τα πράγματα θα σταλούν την επόμενη ημέρα. Διαμαρτυρήθηκα έντονα και ανέφερα ότι το ταξίδι είναι επαγγελματικό και χρειάζομαι καθαρά ρούχα για τη συνάντηση που είχα την επόμενη ημέρα, αλλά δεν έγινε τίποτα. Το αεροπλάνο αναχώρησε με καθυστέρηση μισής ώρας καθώς περιμέναμε κάποιον επιβάτη που είχε καθυστερήσει. Έστειλα επιστολή διαμαρτυρίας και στις τρεις εμπλεκόμενες εταιρείες και η μόνη που μου απάντησε και με αποζημίωσε για την ταλαιπωρία ήταν η Lufthansa. Οι δυο άλλες ούτε καν μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν κάτι...

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, MaritaG31
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Σεπτεμβρίου 2016

Για πτηση μολις μισης ωρας δεν ειχα και μεγαλες προσδοκιες , αναχωρηση και στις δυο φορες στην ωρα τους, με γρηγορη επιβιβαση και οκ εξυπηρετηση.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, billllakos
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουλίου 2017

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.