Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ότι πληρώνεις παίρνεις”
Κριτική για: Ryanair


Η κριτική γράφτηκε 12 Μαρτίου 2018

Στο ταξίδι μου για Ρώμη, καθόμουν πρώτη θέση, ακριβώς δίπλα στην πόρτα, στο μεσαίο κάθισμα. Δεν ξέρω αν τα καθίσματα εκεί είναι διαφορετικά λόγω της εισόδου αλλά ο χώρος που είχα ήταν υπερβολικά μικρός.. Μιας και δίπλα μου έτυχε να κάθονται δυο κύριοι, δεν ήταν δυνατόν να ακουμπήσω καν κάπου τα χέρια μου. Στη επιστροφή αν και καθόμουν πάλι στην μεσαία θέση αλλά αρκετά πιο πίσω στο αεροπλάνο, δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα, τουλάχιστον τόσο έντονο. Η πτήση από Ρώμη προς Αθήνα είχε μια ώρα καθυστέρηση καθώς το προσωπικό αποφάσισε τελευταία στιγμή να ελέγξει όλες τις βαλίτσες των επιβατών, σχετικά με το μέγεθος. Όσες βαλίτσες ήταν κάπως πιο φουσκωμένες τους ανάγκαζαν να τις μικρύνουν ενώ ταυτόχρονα φώναζαν ότι η πτήση καθυστερεί εξαιτίας τους. Η Ryanair είναι μια πολύ καλή εταιρία για πτήσεις εσωτερικού αλλά δεν θα την επέλεγα παραπέρα. Θεωρώ ότι ένα ποτήρι νερό οφείλουν να το προσφέρουν στον κόσμο την ώρα της πτήσης. Ενώ είναι πολύ ενοχλητικό το σκηνικό με την προώθηση των προϊόντων, σκρατς κτλ κάθε ένα λεπτό, καθ' όλη την διάρκεια της πτήσης

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, argymavr
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (55.229)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

226 - 230 από 55.229 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 10 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Η εταιρεία που έχει κάνει προσιτές τις αεροπορικές μεταφορές. Άμα προσέχεις τις έξτρα χρεώσεις δε θα αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι τιμές είναι πολύ χαμηλές στη λογική του ότι δίνεις παίρνεις. Όσοι γκρινιάζουν για χώρο, έξτρα χρεώσεις με αποσκευές φαΐ κλπ μπορούν απλά να διαλέξουν μια άλλη πιο ακριβή εταιρεία!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
1  Ευχαριστούμε, Κώστας Χ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Μαρτίου 2018

σε οτι αφορα τις υπηρεσιες ξερεις οτι μερικα πραγματα θα ειναι "πενιχρα" . αλλωστε χαρις στις low budget εταιριες μπορεις να σκεφτεις οτι μπορεις κι εσυ να κανεις και ενα και δυο ταξιδια στην ευρωπη.αρκει να μην το παρακανουν. μετην νεα πολιτικη για τις βαλιτσες τι τον ενοιαζε τον υπαλληλο στο check in αν η βαλιτσα ειναι παραφουσκωμενη εφοσον δεν θα μπει στην καμπινα (σημ. η συγγεκριμενη βαλιτσα ειναι εντος προδιαγραφων και ειχε κανει πριν 7 πτησεις), αρκει να μην υπερβαινει το βαρος , αλλα ο τυπος εντελως υποτιμητικα ηθελε να κανει "πνευμα".
ειπα αρκει να μην το παρακανουν.πχ στο αεροδρομιο της Βουδαπεστης ριχνεις αρκετο περπατημα μεσα στην πιστα απο και προς το αεροσκαφος με ΜΟΝΟ ενα υποστεγο πανω απο το κεφαλι σου. αν λοιπον στο lowbudget δεν περιλαμβανεται λεωφορειο ε μην πας με κρυοπαγηματα γιατι ειχε - 12C.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Μαριος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Μαρτίου 2018

Απαράδεκτη αντιμετώπιση των υπαλλήλων προς τους πελάτες και πολλές ύπουλες κρυφές χρεώσεις. Υποχρεώθηκα να πληρώσω το εξωφρενικό ποσό των 50 ευρώ επειδή το cabin baggage μου ήταν 2-3 εκατοστά μεγαλύτερο από την μακέτα που έχουν για έλεγχο και όταν τους εξήγησα πως τα βάρος της είναι σχεδόν μηδαμινό απλά απάντησαν πως είναι πολιτική της εταιρείας. Όταν ταξίδεψα με την ίδια αποσκευή από Αθήνα με την ίδια εταιρεία δεν υπήρξε έλεγχος αλλά όταν πήγαινα προς Αθήνα από Ρώμη, πραγματοποιήθηκε έλεγχος μόνο σε 3 επιβάτες συμπεριλαμβανομένου και εμένα όπου οι 2 υποχρεωθήκαμε να πληρώσουμε. Επιπλέον η πτήση καθυστέρησε 40 λεπτά χωρίς λόγω, το εσωτερικό του αεροπλάνου ήταν εμφανώς απεριποίητο και θύμιζε περισσότερο λαϊκή παρά αεροπλάνο αεροπορικής, αφού οι αεροσυνοδοί ήταν χαμηλού επιπέδου και μας κούφαναν με συνεχείς ανακοινώσεις για την πώληση καλλυντικών, αρωμάτων, φορτιστών και λαχείων (ναι!!! Λαχειων!!!), πηγαινοέρχονταν στο αεροπλάνο κρατώντας αρώματα σαν πλανόδιοι πωλητές και έδιναν περισσότερη σημασία στην πώληση βλακειών παρά στην ασφάλεια των επιβατών. Γενική εντύπωση είναι μια ΦΤΗΝΗ σε επίπεδο ποιότητας εταιρεία και καλό είναι να την αποφύγετε.

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάρτιος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, Stelios H
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 4 Μαρτίου 2018

Ναι ξέρω, είναι οικονομική, ΑΛΛΑ...
Τα καθίσματα με το ζόρι χωρανε έναν ενήλικα κανονικων κιλών.
Αν αυτός που κάθεται στο παράθυρο θέλει να σηκωθεί (για WC πχ) πρέπει να αναστατωθούν όλοι οι διπλανοί του.
Τα καθίσματα δεν καμία ανάκλιση.
Χωρος για τα πόδια? Τι τα θες τα πόδια?
Ανεση θέσης? Μάλλον το στασίδι της εκκλησίας είναι αναπαυτικότερο.
Καθαριότητα? Αν δεν σε ενοχλούν τα πεταμένα σακουλάκια κάτω από τους προηγούμενους κι έχεις και λιγο πρεσβυωπιοαστιγματισμο, γλαύκωμα και καταρράκτη, μια χαρά είναι.
Η ευγένεια του πληρώματος αγγίζει τα όρια του "τι θες εσυ τώρα και μ' ενοχλείς?"
Ειτε το θέλεις είτε όχι σε βομβαρδίζουν με διαφημίσεις. Το σπαμ μάλλον είναι άγνωστη λέξη για την εταιρεία (λέμε τώρα).
Οτι δεν σε δένουν στο φτερό για να ταξιδέψεις είναι μάλλον στα υπερ τους. Και κάπου εκει τελειώνουν και τα υπερ.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
2  Ευχαριστούμε, nikik104
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.