Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Μια ΦΤΗΝΗ εταιρεία σε γελοίο βαθμό.”
Κριτική για: Ryanair


Η κριτική γράφτηκε 7 Μαρτίου 2018

Απαράδεκτη αντιμετώπιση των υπαλλήλων προς τους πελάτες και πολλές ύπουλες κρυφές χρεώσεις. Υποχρεώθηκα να πληρώσω το εξωφρενικό ποσό των 50 ευρώ επειδή το cabin baggage μου ήταν 2-3 εκατοστά μεγαλύτερο από την μακέτα που έχουν για έλεγχο και όταν τους εξήγησα πως τα βάρος της είναι σχεδόν μηδαμινό απλά απάντησαν πως είναι πολιτική της εταιρείας. Όταν ταξίδεψα με την ίδια αποσκευή από Αθήνα με την ίδια εταιρεία δεν υπήρξε έλεγχος αλλά όταν πήγαινα προς Αθήνα από Ρώμη, πραγματοποιήθηκε έλεγχος μόνο σε 3 επιβάτες συμπεριλαμβανομένου και εμένα όπου οι 2 υποχρεωθήκαμε να πληρώσουμε. Επιπλέον η πτήση καθυστέρησε 40 λεπτά χωρίς λόγω, το εσωτερικό του αεροπλάνου ήταν εμφανώς απεριποίητο και θύμιζε περισσότερο λαϊκή παρά αεροπλάνο αεροπορικής, αφού οι αεροσυνοδοί ήταν χαμηλού επιπέδου και μας κούφαναν με συνεχείς ανακοινώσεις για την πώληση καλλυντικών, αρωμάτων, φορτιστών και λαχείων (ναι!!! Λαχειων!!!), πηγαινοέρχονταν στο αεροπλάνο κρατώντας αρώματα σαν πλανόδιοι πωλητές και έδιναν περισσότερη σημασία στην πώληση βλακειών παρά στην ασφάλεια των επιβατών. Γενική εντύπωση είναι μια ΦΤΗΝΗ σε επίπεδο ποιότητας εταιρεία και καλό είναι να την αποφύγετε.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, Stelios H
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (53.164)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

203 - 207 από 53.164 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 4 Μαρτίου 2018

Ναι ξέρω, είναι οικονομική, ΑΛΛΑ...
Τα καθίσματα με το ζόρι χωρανε έναν ενήλικα κανονικων κιλών.
Αν αυτός που κάθεται στο παράθυρο θέλει να σηκωθεί (για WC πχ) πρέπει να αναστατωθούν όλοι οι διπλανοί του.
Τα καθίσματα δεν καμία ανάκλιση.
Χωρος για τα πόδια? Τι τα θες τα πόδια?
Ανεση θέσης? Μάλλον το στασίδι της εκκλησίας είναι αναπαυτικότερο.
Καθαριότητα? Αν δεν σε ενοχλούν τα πεταμένα σακουλάκια κάτω από τους προηγούμενους κι έχεις και λιγο πρεσβυωπιοαστιγματισμο, γλαύκωμα και καταρράκτη, μια χαρά είναι.
Η ευγένεια του πληρώματος αγγίζει τα όρια του "τι θες εσυ τώρα και μ' ενοχλείς?"
Ειτε το θέλεις είτε όχι σε βομβαρδίζουν με διαφημίσεις. Το σπαμ μάλλον είναι άγνωστη λέξη για την εταιρεία (λέμε τώρα).
Οτι δεν σε δένουν στο φτερό για να ταξιδέψεις είναι μάλλον στα υπερ τους. Και κάπου εκει τελειώνουν και τα υπερ.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
2  Ευχαριστούμε, nikik104
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Μαρτίου 2018

Δυο φορές ταξίδεψα χωρις να αντιμετωπισω καποιο πρόβλημα αλλά τη δευτερη φορά η εταιρεία εκανε μπαραζ ακυρώσεων πτήσεων με αποτέλεσμα να φοβάμαι μηπως ακυρώσει και τη δικιά μου!Έχοντας ανταπόκριση απο Αθήνα για εξωτερικό,φοβόμουν μηπως χάσω την επόμενή μου πτήση!Ευτυχώς για καλή μου τύχη δε συνέβηκε αλλά θα το ξανασκεφτώ δυό φορές να ξανακλείσω με την ίδια εταιρεία στο μέλλον!!!

1  Ευχαριστούμε, aposct
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Μαρτίου 2018

Η Ryan air την προγραμματισμένη πτήση της 27/1/2018 την ακύρωσε αφού φθάσαμε στο αεροδρόμιο και αφού μας ανακοίνωσαν την πύλη αναχώρησης περιμένοντας από την μια η ώρα το μεσημέρι μεχρι τις 8 το βραδυ όπου έγινε η τελική ανακοίνωση ακύρωσης .Χωρίς καμιά ενημέρωση ή άλλο ουσιαστικό ή τυπικό ενδιαφέρον από την πλευρά της εταιρίας ακυρώθηκε η πτήση και αναγκαστήκαμε να βρούμε από άλλο αεροδρόμιο με άλλη εταιρία πτήση την επόμενη ημερα το πρωί.

Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε που θα μείνουμε ,τι θα φάμε ,εάν έχουμε χρηματα μαζί μας ,δυνατότητα ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους δικούς μας .Υπήρχαν μονο τρεις υπάλληλοι που κατέγραφαν προβλήματα με μέση ώρα αναμονής για να τους μιλήσεις τις 2,1/2 ώρες. Αφού επιστρέψαμε με άλλη εταιρία την επόμενη ημέρα με από άλλο αεροδρόμιο κατά την επιστροφή η ιστοσελίδα για την καταγραφή παραπόνων της εταιρείας δεν δεχόταν παράπονα!!!Η δε επίσημη απάντηση ήταν ότι για το καλό μας δεν έγιναν πτήσεις εξαιτίας του καιρού ,ξεχνώντας όμως ότι όλο το υπόλοιπο αεροδρόμιο πραγματοποιούσε τις πτήσεις του αλλά και οτι η ίδια η εταιρία πραγματοποιησε από το ίδιο αεροδρόμιο την ίδια ημερα τις πτησεις της για Αθήνα .Δεν υπάρχουν!!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, Ioannis Z
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Φεβρουαρίου 2018

πολύ οικονομικά εισητήρια, καλά αεροσκάφη, πολλές επιλογές επί πληρωμή κατά τη διάρκεια της πτήσης για φαγητό - καφέ - σνακ. Το πλήρωμα πολύ καλό και εξαιρετικοί οι Έλληνες πιλότοι

Ευχαριστούμε, n1kkos
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.