Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Οι πιλοτοι μονο αξιζαν!”
Κριτική για: Lufthansa


Η κριτική γράφτηκε 7 Σεπτεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Πολλυ καλοι πιλότοι αλλα σαν ετερια ειναι αχάριστη! Ταξιδευα απο λαρνακα παρισι με ενδιάμεσο σταθμό στη Γερμανία, ρωτησα ποιο ηταν το gate οπου θα αναχωρουσαμε για Παρισι, καθομουνα εκει στο gate κοιταξα στην οθονη γιατη κατι δεν πηγενε καλα, το gate ειχε αλλαξει και δεν μας ενημερωσαν οτι αλλαζει συχνα το gate τους, με αποτελεσμα να χασουμε την πτυση, και μας εχουν ξανα χρεωσει για την επομενη πτυση πραγμα απαράδεκτο! Η εμπιρεια μου μαζι τους ηταν άσχημη! Ειναι η μονη ετερια που δεν φωναζει τους επιβάτες της!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Valentina P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτική
Κριτικές (13.585)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

2 - 6 από 13.585 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Αξιόπιστη εταιρεία, εξαιρετική απογείωση και προσγείωση, ευγενικό το πλήρωμα. Δυστυχώς δεν υπήρχαν οθόνες στις θέσεις για ψυχαγωγία και για την ενημέρωση της πορείας μας. Επίσης, το φαγητό που προσφέρθηκε δυστυχώς δεν ήταν καθόλου καλό και δεν μιλάω μόνο από άποψη ποσότητας, αλλά κυρίως από την άποψη της γεύσης. Κάτι σαν μεξικάνικο φανταστείτε με τα μακαρόνια να πλέουν σε σάλτσα καυτερή, να καιγόμαστε όλοι οι επιβάτες και να αναζητούμε νερό απεγνωσμένα. Κατά τα άλλα το πρωινό όχι και τόσο καλό, ενώ το σάντουιτς που έδωσαν είχε ή τυρί ή αλλαντικό. Επειδή ήταν transit η πτήση δοκίμασα όλα τα ανωτέρω γεύματα.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, taxidiotissa78
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Δεν σε εκπλήσει ούτε ευχάριστα αλλά κυρίως ούτε δυσάρεστα.
Σταθερή και αξιόπιστη.
Ωραίος και ο νέος τερματικός σταθμός στο Μόναχο.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Sokratis_E
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Απόλυτη ακρίβεια ωρών αναχώρησης, είχαμε δύο πτήσεις από Αθήνα -Φρανκφούρτη και Φρανκφούρτη- Πόρτο. Ο χώρος ανάμεσα στα καθίσματα σχετικά καλός, αν είσαι βέβαια ψηλός είναι ανεπαρκής. Συμπαθητικό φαγητό σε σχέση μα ότι κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στις αεροπορικές εταιρείες, όπως σκέτο παξιμάδι ή ένα μπισκότο για πρωϊνό κλπ. Ευγενικό και εξυπηρετικό προσωπικό. Οθόνες τηλεόρασης δεν υπήρχαν στα καθίσματα.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Νατάσα Σ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Αρκετα καλη εταιρία. Ανετο σχετικα ταξιδι με καλη αναψυχη κατα την διάρκεια της πτησης.επαγγελματιες.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, George T
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.