Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“μεγαλη καθυστερηση”
Κριτική για: KLM Royal Dutch Airlines


Η κριτική γράφτηκε 6 Δεκεμβρίου 2017

παροτι ειχε καθυστερηση η πτηση μιση ωρα plus , εκανε προσγειωση στην προγραμματισμενη ωρα . Η καθοδος βεβαια ηταν αρκετα αποτομη με αποτελεσμα πολυ επιβατες να διαμαρτυρονται για πονο στα αυτια τους .

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Elina G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (20.578)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

15 - 19 από 20.578 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Δεκεμβρίου 2017

Άψογο ταξίδι και από Ελσίνκι - Άμστερνταμ και από Άμστερνταμ - Αθήνα.Το προσωπικό εξαιρετικό, η ενημέρωση για όλο το ταξίδι πολύ καλή, τα ποτά - καφέδες καλά αλλά το φαγητό δεν ήταν καλό.
κατά τα άλλα μια εξαιρετική εταιρεία.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, elkare13
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Λόγω ακύρωσης πρωινού τρένου ήρθα με καθηστέρηση στο αεροδρόμιο. Μέχρι να κάνω η ίδια το chek-in στο αυτόματο μηχάνημα και να πάω να παραδόσω την αποσκευή μου, πέρασει και άλλος χρόνος και τελικά μου ήπαν ότι έχασα την πτήση μου, ενώ είχε άλλα 40 λεπτά μέχρι την αναχώρηση του αεροπλάνου. Τέλος, μετά από φασαρία μου κλείσανε μια άλλη πτήση μετά από 8 ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο. Το αεροπλάνο ήταν από τα παλαιά και παρόλο το πολύ εξυπηρετικό και φιλικό προσωπικό η εντύπωση που έμεινε δεν ήταν από τις καλύτερες. Στην επιστροφή και το αεροπλάνο ήταν καλύτερο και είχαμε όλοι προσωπική τηλεόραση και έτσι πέρασε πιο ευχάριστα η ώρα. Το φαγητό δυστηχώς και στις δύο πτήσεις ήταν το ίδιο και καθόλου καλό. Το πλήρωμα όμως και προπάντος οι πιλότοι αξίζουν τα συγχαριτήρια.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Katiousha
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Τα ακουστικά σε όλο το αεροπλάνο είχαν βλάβη και πετάξαμε 10 ώρες χωρις ήχο στις οθόνες που ηταν παλαιός τεχνολογίας.Το φαγητό ηταν απαράδεκτο και ενώ υπήρχε επιλογή σε δυο μενού μας ανακοίνωσαν ότι το κοτόπουλο είχε εξαντληθεί στις πρώτες σειρές.τα αναψυκτικά ηταν με το σταγονόμετρο .Το προσωπικο ηταν ευγενέστατο και προσπαθούσε να καλύψει τις σοβαρές ελλείψεις.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, ΣΙΜΩΝ Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Το αεροπλάνο ήταν πιο παλιό και φαινόταν στο εσωτερικό του οι θέσεις πιο στενές και καθόλου βολικές συν οτι το φαγητό που σερβίρουν πολυ μέτριο για μια τέτοια εταιρία
Όσο αφορά τα υπόλοιπα οταν φύγαμε απο Αθήνα δεν υπήρξε κάποιο θεμα
Αλλα στο γυρισμό Είχαμε καθυστέρηση 1 και ώρας

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Bill A
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.