Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Θα μπορούσε να ήταν καλύτερη για τέτοια εταιρία”
Κριτική για: KLM Royal Dutch Airlines


Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Λόγω ακύρωσης πρωινού τρένου ήρθα με καθηστέρηση στο αεροδρόμιο. Μέχρι να κάνω η ίδια το chek-in στο αυτόματο μηχάνημα και να πάω να παραδόσω την αποσκευή μου, πέρασει και άλλος χρόνος και τελικά μου ήπαν ότι έχασα την πτήση μου, ενώ είχε άλλα 40 λεπτά μέχρι την αναχώρηση του αεροπλάνου. Τέλος, μετά από φασαρία μου κλείσανε μια άλλη πτήση μετά από 8 ώρες αναμονής στο αεροδρόμιο. Το αεροπλάνο ήταν από τα παλαιά και παρόλο το πολύ εξυπηρετικό και φιλικό προσωπικό η εντύπωση που έμεινε δεν ήταν από τις καλύτερες. Στην επιστροφή και το αεροπλάνο ήταν καλύτερο και είχαμε όλοι προσωπική τηλεόραση και έτσι πέρασε πιο ευχάριστα η ώρα. Το φαγητό δυστηχώς και στις δύο πτήσεις ήταν το ίδιο και καθόλου καλό. Το πλήρωμα όμως και προπάντος οι πιλότοι αξίζουν τα συγχαριτήρια.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Katiousha
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτική
Κριτικές (12.152)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 12.152 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Τα ακουστικά σε όλο το αεροπλάνο είχαν βλάβη και πετάξαμε 10 ώρες χωρις ήχο στις οθόνες που ηταν παλαιός τεχνολογίας.Το φαγητό ηταν απαράδεκτο και ενώ υπήρχε επιλογή σε δυο μενού μας ανακοίνωσαν ότι το κοτόπουλο είχε εξαντληθεί στις πρώτες σειρές.τα αναψυκτικά ηταν με το σταγονόμετρο .Το προσωπικο ηταν ευγενέστατο και προσπαθούσε να καλύψει τις σοβαρές ελλείψεις.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, ΣΙΜΩΝ Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Το αεροπλάνο ήταν πιο παλιό και φαινόταν στο εσωτερικό του οι θέσεις πιο στενές και καθόλου βολικές συν οτι το φαγητό που σερβίρουν πολυ μέτριο για μια τέτοια εταιρία
Όσο αφορά τα υπόλοιπα οταν φύγαμε απο Αθήνα δεν υπήρξε κάποιο θεμα
Αλλα στο γυρισμό Είχαμε καθυστέρηση 1 και ώρας

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Bill A
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 22 Ιουλίου 2017

Υπέροχη! Μεγάλα καθαρά και άνετα αεροπλάνα, ευγενέστατο προσωπικό και έμπειροι πιλότοι.
Αν μπορούσα να βάλω περισσότερα απο 5* θα έβαζα!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Giannis K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2017

Ευγενικοί, με φιλική συμπεριφορά που δείχνει ότι δεν προσπαθούσαν να ακολουθήσουν ένα αυστηρό πρότυπο επικοινωνίας, και πάντα ρωτούσε για το κάτι έξτρα που θα μπορούσες να χρειαστείς....Τα δε αγγλικά των περισσοτέρων ήταν σε άριστο επίπεδο! Οι επιλογές στην οθόνη του καθίσματός μου ήταν πολλές (τουλάχιστον για μένα και στην 7,5 ωρών πτήση μου) και το περιβάλλον του μάλλον κατακαίνουργιου Dreamliner, ήταν χαλαρωτικό (εξαιρετικά τα μεγάλα παράθυρα και το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο)

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Δημήτρης Γ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.