Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“low cost & low image”
Κριτική για: Iberia


Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

low cost εταιρεία και στο προφίλ και στην παροχή υπηρεσιών αλλά και στη γενικότερη εικόνα. Αν τη συγκρίνεις με τη RyanAir σίγουρα χάνει όμως αν εξυπηρετεί ο προορισμός της την επιλέγεις. Το ταξίδι αυτό έχει ξαναγίνει και το 2006 με θεωρητικά καλύτερη τότε συνολική εικόνα που σημαίνει ότι η εταιρεία παρουσιάζει πτωτική εικόνα. Οχι κάτι ιδιαίτερο, τα βασικά σε φαγητό, χώρους, καθαριότητα και προσωπικό από αδιάφορο μέχρι κουρασμένο...

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, ADEPER23
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτική
Κριτικές (7.459)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 7.459 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Σεπτεμβρίου 2017

Η πτήση πολύ καλή, τα γεύματα ήταν συχνά και τα περισσότερα νόστιμα(συγκριτικά με άλλα γεύματα αεροπλάνου) και χωρίς να μας προκαλέσουν στομαχικές διαταραχές. Υπήρχαν οθόνες για να παρακολουθείς την πορεία του αεροσκάφους ενώ έκαναν και προβολές ταινιών. Επίσης υπήρχαν διαθέσιμα ακουστικά και κουβερτούλες. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι έχασαν 2 από τις 4 βαλίτσες μας κατά το transit, όμως τις βρήκαν και μας τις επέστρεψαν άθικτες μετά από λίγες ημέρες.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, NatalieKrl
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Σεπτεμβρίου 2017

Το φαγητό ό,τι πιο απαράδεκτο έχω φάει ποτέ στη ζωή μου! Με πονούσε το στομάχι μου για 3 ημέρες, και μόνο εμετό δεν έκανα.
Στην μικρή πτήση που έκανα με την ίδια εταιρία από Αθήνα για Μαδρίτη 4 ώρες, ούτε μια γουλιά νερό δεν μας έδωσαν!
Τη δε εξυπηρέτηση δεν μπορώ να την κρίνω, γιατί ήταν ανύπαρκτη

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Xenia_995
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Η πτήση αυτή από Λίμα για Μαδρίτη δεν μοιάζει σε τίποτε με την πτήση της ίδιας εταιρείας από Μαδρίτη προς Λονδίνο. Το αερπλάνο ήταν μεγάλο, τα γεύματα τακτικά και επαρκή και η συμπεριφορά του πληρώματος υποδειγματική.
Αντίθετα στην προς Λονδίνο πτήση η προσφορά καφέ ή αναψυκτικού ήταν ανύπαρκτη

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Βασίλης Κ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

εμας μας φανηκε πολυ καλη, συνηθως τωρα πια οι περισσοτερες εταιρειες δεν προσφερουν τιποτα ιδιαιτερο για λογους κοστους οπως λενε. απο τη βαρκελωνη συνεχισα για μαγιορκα με αλλη θυγατρικη εταιρεια.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, kpae2017
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.