Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Δημοσίευση
Εισερχόμενα

“Καλή αναλογία τιμης και αντιτιμου”
Κριτική για: easyJet


Η κριτική γράφτηκε 15 Ιανουαρίου 2020

Φύγαμε με μια μικρή καθυστέρηση . Το προσωπικό ευγενικο. Δεν είχαμε κέρασμα . Φτάσαμε καλά παρ' όλες τις αναταράξεις ( πιλότος τζιμανι , έπεσε χειροκροτημα...) . Μια χαρά !

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
1  Ευχαριστούμε, X5571YV_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (54.671)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

6 - 10 από 54.672 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 13 Ιανουαρίου 2020

Η εταιρεία απαγορεύει να έχεις μαζί σου δυο τσάντες ακόμα κι αν αυτό είναι μια χειραποσκευη και μια γυναικεία τσάντα πλάτης, υπάρχει λοιπόν μεγάλη περίπτωση να πληρώσει κάνεις μια μικρή τσάντα πλάτης 60 €!!! (απαράδεκτο).
Μία λύση γι αυτό είναι σακούλες από duty free, οι οποίες περνάνε χωρίς έξτρα χρέωση.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
Ευχαριστούμε, Oplem_s
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Ιανουαρίου 2020

Η πολιτική για τις χειραποσκευές ειναι γελοία και η συμπεριφορά μια γυναικας υπαλληλου στο drop - off bag στο EL.Venizelos σαδιστική. ΕΙχα αγορασει αποσκευή 15 κιλών . Η αποσκευή ηταν 17 κιλά. Αφαιρεσα καποια ρουχα και εμειναν 15,5 kila και με εβαλε να βγαλω κι αλλα μεχρι που πηγε το βαρος στα 15,1 και με αφησε να την περασω. Μου εκανε και χαρη δη΄λαδη!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, chrismanousakis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Δεκεμβρίου 2019

Πολυ χαλια κατασταση..Οι εργαζομενοι ηταν αγενοις και ολο ειρωνια
Ακομα και το πορτοφολι το περνανε για χειραποσκεη ..Αισχος

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, 390vagelitsav
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Δεκεμβρίου 2019

Ότι χειρότερο. Καταρχάς είχαμε καθυστερηση 2 ωρών χωρίς έγκαιρη ενημέρωση. Επίσης μας χρέωσαν 50 λίρες την χειραποσκευή λίγο πριν αναχωρησουμε ενώ την δικαιουμασταν, πράγμα απαράδεκτο για αεροπορική εταιρεία ενώ έχεις πληρώσει.Τέλος ενώ μπήκαμε στο αεροπλάνο καθυστερήσαμε επισης καθώς δεν υπήρχε χωρος για όλες τις χειραποσκευές και κάποιοι έπρεπε να βγουν έξω και να τις αφήσουν κατω επί πληρωμή. Έχεις την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε λεωφορείο. Προφανώς και μην κλείσετε, καλύτερα με τα πόδια.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, 895panosb
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.