Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Δεν επιλεγω αλλο αυτο την εταιρια”
Κριτική για: easyJet


Η κριτική γράφτηκε 28 Δεκεμβρίου 2019

Πολυ χαλια κατασταση..Οι εργαζομενοι ηταν αγενοις και ολο ειρωνια
Ακομα και το πορτοφολι το περνανε για χειραποσκεη ..Αισχος

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, 390vagelitsav
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (54.672)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

9 - 13 από 54.672 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 14 Δεκεμβρίου 2019

Ότι χειρότερο. Καταρχάς είχαμε καθυστερηση 2 ωρών χωρίς έγκαιρη ενημέρωση. Επίσης μας χρέωσαν 50 λίρες την χειραποσκευή λίγο πριν αναχωρησουμε ενώ την δικαιουμασταν, πράγμα απαράδεκτο για αεροπορική εταιρεία ενώ έχεις πληρώσει.Τέλος ενώ μπήκαμε στο αεροπλάνο καθυστερήσαμε επισης καθώς δεν υπήρχε χωρος για όλες τις χειραποσκευές και κάποιοι έπρεπε να βγουν έξω και να τις αφήσουν κατω επί πληρωμή. Έχεις την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε λεωφορείο. Προφανώς και μην κλείσετε, καλύτερα με τα πόδια.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, 895panosb
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Δεκεμβρίου 2019

Ότι πιο απαίσιο υπάρχει σε αεροπορική!!!Ότι πρόβλημα και να έχεις δεν έχεις που να απευθυνθείς,το υποτυπώδες προσωπικό , αγενεστατο και χωρίς βασικές γνώσεις του guest service!!!βέβαια σύμφωνα με τα προσόντα τους ίσως πληρώνονται 100 € το τρίμηνο!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, Eugrik
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Δεκεμβρίου 2019

Καμία σχέση με την προηγούμενη πτήση. Εξυπηρετικότατο προσωπικό, επικοινωνία και ενημέρωση από το πλήρωμα και στα ελληνικά .

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
1  Ευχαριστούμε, Kostas D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Δεκεμβρίου 2019

καλή πτήση εξυπηρετικό προσωπικό αλλά από τις ενημερώσεις στους επιβάτες απουσίαζε η Ελληνική γλώσσα.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2019
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, Kostas D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.