Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Σαν να ημουν σε ταβέρνα”
Κριτική για: easyJet


Η κριτική γράφτηκε 6 Μαρτίου 2018

Οτι χειρότερο
Μας ζητησαν να πληρωσουμε 60€ για την γυναικεία τσαντα που κρατουσα!!!!!
Ελεος!
Η τακτικη τους είναι να μην κερνανε καφε κατα τη διάρκεια της πτήσης αλλα να τον πουλανε.αυτο εχει σαν συνέπεια οι αεροσυνοδοι να συμπεριφέρονται σαν κραχτες σε καφετέρια. Στην δικη μας πτηση ολη την ωρα μιλουσαν και έκαναν φασαρία και μετραγαν τα μπουρμπουαρ τους με αποτέλεσμα στις 4 ωρες να εχουν σπασει τα νεύρα μας.
Δεν θα ταξιδέψω ποτε ξανα με την συγκεκριμένη εταιρεία. Προτιμω να πληρωσω κατι παραπανω και να ταξιδεύω ήρεμα

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, Amanda M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (38.247)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

34 - 38 από 38.247 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 4 Μαρτίου 2018

Η πτήση θα γινόταν από το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στην Καβάλα. Τελικά ακυρώθηκε λόγο ομίχλης, αφού περιμέναμε 4 ώρες μας ανακοίνωσαν ότι η πτήση θα πραγματοποιηθεί από το αεροδρόμιο των Σκοπίων. Φτάσαμε, λοιπών, εκεί την επόμενη μέρα, περιμέναμε κοντά στις 5-6 ώρες και όταν φτάσαμε Βερολίνο, το μισό αεροπλάνο είχαμε χάσει τις βαλίτσες. Μετά από καμιά ώρα μας είπαν πως βρέθηκαν και μας τις παρέδωσαν.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
3  Ευχαριστούμε, 立兴 张
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ταξίδεψα από Αθήνα για Λονδίνο, στο Ελευθέριος Βενιζέλος όλα καλά αλλά στην επιστροφή παραλίγο να χάσουμε τη πτήση, το προσωπικό δεν επαρκεί στο check in.

6  Ευχαριστούμε, Antouli
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Ιανουαρίου 2018

Ήρεμη πτήση,αδιάφορο το προσωπικό ,η ανάγκη να ταξιδεύω απευθείας από Θεσσαλονίκη για Μάντσεστερ φθηνά και ασφαλή με κάνει να την ξαναεπιλέξω

Ευχαριστούμε, TrpAdvisor304067
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Ιανουαρίου 2018

Γιά τήν συγκεκριμένη πτήση, μπορω να πώ ότι η συμπεριφορά τού πληρώματος ήταν άριστη αν κρίνω από τήν προσπάθειά τους νά δείξουν μέ κάθε τρόπο οτι εργάζονται καί νοιάζονται γιά τήν αναχώρηση, η οποία έγινε μέ μία ώρα! καθυστέρηση, καί απ'ότι καταλάβαμε όλοι οφειλόταν στήν κάκιστη οργάνωση τού αεροδρομίου, καί τόν βλακώδη εξαντλητικό έλεγχο τών επιβατών, που άγγιζε τά όρια τού γελοίου.
Ως πρός τόν κατάλογο τού τί μπορούσες νά φάς κάτι θέλουν κάποια σημαντική βελτίωση, καί μιά μεγαλύτερη ποικιλία ροφημάτων. Επίσης νά επισημάνω τίς ακριβές τιμές γιά βαλίτσα παραδιδόμενη.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, nikosxi
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.