Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Οικονομικές πτήσεις”
Κριτική για: easyJet


Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Προσιτές τιμές χωρίς καμία πρόσθετη παροχή.
Δυστυχώς η πτήση από Θεσσαλονίκη για Βερολίνο έγινε μέσω Καβάλας αλλά υπήρχε λεωφορείο που μας μετέφερε.
Λιτός εσωτερικός χώρος.
Γενικά το κόστος ανταποκρίνεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, GRReisender
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (40.510)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

46 - 50 από 40.510 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2018

Πολυ καλη εξυπηρετηση απο την αρχη μεχρι το τελος. Η εφαρμογη στο κινητο αψογη σε ενημερωνει ακομα και για την παραμικρη καθυστερηση στην πτηση. Το προσωπικο πολυ εξυπηρετικο και οι θεσεις μεσα στο αεροσκαφος αρκετα ανετες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Dimitris P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 2 Ιανουαρίου 2018

Η ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο αυτό δεν είχε προηγούμενο. Φτάσαμε 1 ώρα νωρίτερα από την ώρα που άνοιγε το check in στο χώρο ελέγχου μιας και είχαμε κάνει check-in ηλεκτρονικά. Με μόνο 1 διάδρομο ελέγχου και μόλις 3 υπαλλήλους φύγαμε από τον έλεγχο 15 λεπτά πριν φύγει η πτήση μας. Τρέχαμε στους στενούς διαδρόμους αυτού του αεροδρομίου με σκάλες πάνω κάτω ώστε να φτάσουμε εγκαίρως στην πύλη. Αν ήμασταν ΑΜΕΑ ή αν είχαμε μεγάλες βαλίτσες απλά θα χάναμε την πτήση. Μας πήραν τη βαλίτσα τελευταία στιγμή να μας τις βάλουν κάτω με τις αποσκευές. Επειδή είχαμε εύθραυστα αντικείμενα, ανοίξαμε τη βαλίτσα έξω στη βροχή για να τα βγάλουμε. Αυτά εν ολίγοις. Βερολίνο με easyjet, ποτέ ξανά!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, Michael_M_Athens
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 2 Ιανουαρίου 2018

Ούτε καλύτερη ούτε χειρότερη από άλλες εταιρείες χαμηλού ναύλου. Αυτό που σίγουρα ήταν αρνητικό είναι το γεγονός ότι για την αποβίβαση στο Εδιμβούργο δεν χρησιμοποιήθηκε φυσούνα αλλά χρειάστηκε να περπατήσουμε από τη σκάλα του αεροπλάνου μέχρι την είσοδο, περίπου 100 μέτρα, μέσα στο κρύο.

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, George K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Για Θεσσαλονίκη κλείσαμε Αθήνα μάς πήγαν και με πούλμαν Θεσσαλονίκη...Το πρόβλημα όμως ήταν του αεροδρομίου!!!
Επίσης έχω ακούσει ότι η Easy jet κάνει στάσης στην Τουρκία λογο χαμηλής βενζίνης- Πετρέλαιο...Ενώ στο εισιτήριο λέει χωρίς στάσεις!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Marigia P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.