Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Η μεγαλύτερη απάτη”
Κριτική για: Blue Air


Η κριτική γράφτηκε 10 Ιουλίου 2021

Σήμερα στις 10/07/2021 πετούσα σαν φοιτητής ιατρικής πίσω στην Αθήνα μιας και τέλειωσε η εξεταστική μου...Πάω στο οτοπένι και καθώς πάω στον γκισέ η υπάλληλος ( ο θεός να την κάνει) Της Blue Air με ενημερώνει πως η μία χειραποσκευή 10κιλών που έγραφε πως δικαιούμαι το εισιτήριο μου είναι σάκος πλάτης και πως πρέπει να πληρώσω επιπλέον για την μικρή βαλίτσα που είχα μαζί μου...Πρώτη απάτη λοιπόν το ότι σου λένε πως δικαιούσαι χειραποσκευή και εννοούνε σακίδιο πλάτης ΠΡΟΣΕΞΤΕ πολλά άτομα χρεώθηκαν 40-50-60-70-80-90 έως και 100 ευρώ(εγώ προσωπικά 75).Η δεύτερη απάτη είναι ότι πέρα από την βαλίτσα οι τύποι χρεώνουνε το τσεκ ιν πρώτη φορά στα χρονικά σε αεροπορική εταιρεία...Λένε πως αν το κάνεις ηλεκτρονικά είναι δωρεάν αλλά αν το κάνεις στο αεροδρόμιο το πληρώνεις προφανώς παίζουνε με την βιασύνη σου και προσπαθούνε να σου αποσπάσουνε επιπλέον χρήματα.Τελειώνοντας θα ήθελα να αναφερθώ στην αγενέστατη υπάλληλο όπου όταν της ανέφερα πως δεν έχω χρήματα μαζί μου, μου απάντησε ειρωνικότατα αα δεν πειράζει θα μείνεις εδώ και δεν θα ταξιδέψεις δεν πειράζει και μου απαντούσε με έναν έντονο εκνευρισμό ενώ προσπαθούσα να είμαι πολύ ευγενικός απέναντι της...ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ!!!!!!!! Προτιμότερο να επιλέξετε μετά από αρκετές πτήσεις και εμπειρίες εταιρείες όπως η aegean, η tarom( σε ότι αφορά την διαδρομή βουκουρέστι-αθήνα πάντα).

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, christoforos_Tsirigo
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (3.413)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 3.413 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Μαΐου 2021

Επιβεβαιώνω όλα όσα καταγγέλλονται. Αυτοί που απαντάνε στο call center Ελλάδος είναι θρασύτατοι και κυνικοί

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούνιος 2020
Ευχαριστούμε, gp614
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 20 Μαρτίου 2021

Δεν θα επεκταθώ αρκετά λόγω οτι πάνω κάτω τα παράπονα όλων μας είναι σχεδόν τα ίδια.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλαβω είναι πως μια low fare αεροπορική εταιρεία μπορεί να κοροίδευει τόσο επιβατικό κοινό κρατώντας τόσο μεγάλα ποσά και χωρίς να τα επιστρέφει πίσω σε εύλογο χρονικό διάστημα;;;
Εγώ προσωπικά περιμένω απο το Σεπτέμβριο του 2020 για επιστροφή χρημάτων και όχι voucher καθώς δεν το δέχτηκα σε καμμία περίπτωση όταν μου προτάθηκε.
Τα γραφεία τους τα έχουν κλείσει εδω στην Κύπρο.
Μονάχα ένας υπάλληλος που έχει μείνει εδω στήν Λάρνακα είχε και ύφος καθώς προσπαθούσε να με πείσει για το αντίθετο αλλά και δεν απαντούσε στα ερωτήματα που του έκανα.Σοβαρός υπάλληλος και κατά τα άλλα επαγγελματίας!
Πρός γνώση και συμμόρφωση μπορούμε όλοι να κάνουμε παράπονο στην Υ.Π.Α και να το τραβήξουμε όσο πρέπει και όσο τους αξίζει!
Αυτή η εταιρεία δεν θα έπρεπε να έχει άδεια να πετάει και να κλέβει τον κόσμο παγκοσμίως!

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, loulouf611
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 15 Δεκεμβρίου 2020

Είχα εισιτήρια τον Ιούνιο που ακυρώθηκαν λόγω covid. Μου στέλνουν voucher να χρησιμοποιήσω για να βγάλω νέα εισητήρια.
Η εταιρεία σταματά τις πτήσεις από Ελλάδα για Κύπρο και το ανάποδο για πάνω από 6 μήνες και βλέπουμε. Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα voucher λοιπόν και ούτε μου δίνουν τα χρήματα μου πίσω. Έχω στείλει email, έχω πάρει τηλέφωνα και η απάντηση ήταν μετά από 18 μήνες επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει λέει νομοθεσία η οποία άλλαξε και απο 2 μήνες τους έκανε 18. Δηλαδή μπορεί η κάθε εταιρεία να κρατάει μη δεδουλευμένα χρήματα πελάτη της, από πτήση που δεν πραγματοποιήθηκε, χωρίς υπαιτιότητα του πελάτη περισσότερο από 18 μήνες. Και μάλιστα όταν έχει ακυρώσει και όλα τα δρομολόγια ανάμεσα στους προορισμούς που ενδιαφέρουν το πελάτη και ήταν τα εισιτήρια.
ΜΑΥΡΟ και πάλι ΜΑΥΡΟ σε τέτοιες εταιρείες που δεν έχουν ίχνος πελατοκεντρικής πολιτικής!!!!!
Στην διάθεση οποιουδήποτε τα αποδεικτικά στοιχεία!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούνιος 2020
2  Ευχαριστούμε, chatzimichelakis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 18 Οκτωβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Χρόνια πελάτες της blue air ταξιδέψαμε 2 με 3ης φορές τον χρόνο, Για Τον Αύγουστο είχαμε κόψη εισιτήρια για Ελλάδα μία παρέα 11 άτομα,τα εισιτήρια κόπηκαν πριν των κορονοιο από Δεκέμβριο του 19,όταν ηρθε το καλοκαίρι και ξεκίνησαν τα πολλά κρούσματα σε Ελλάδα και Κύπρο θελήσαμε να ακυρώσουμε και αυτό πράξαμε,μάς ηπαν ότι θα πάρουμε μόνο τούς φόρους αεροδρομίου πισο κάπου 500 ευρώ από τα 1700 πού πλήρωσαμε εδώ και σχεδόν 3ης μήνες από την ακύρωση ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ούτε στα τηλ απαντούνε ούτεστα mail, Λίγος σεβασμός

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2020
1  Ευχαριστούμε, Chriskampia
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.