Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ίσως η καλύτερη εταιρία στην Ευρώπη .”
Κριτική για: Austrian Airlines


Η κριτική γράφτηκε 7 Οκτωβρίου 2017

Ευχάριστη εμπειρία από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή .
Θυμάμαι την μουσική στο αεροπλάνο πως σε βοηθούσε να ηρεμήσεις
( το εξηγεί και η ψυχολογία ότι το βαλς σε χαλαρώνει ) .
και θυμάμαι και στον χώρο που περιμέναμε οι Έλληνες στο αεροδρόμιο εκεί ,
υπήρχε ένας τεράστιος βράχος με νερό που έβγαινε από μέσα του
(σαν να το γνώριζαν πόσο εύκολα αγχώνονται στις πτήσεις οι συμπατριώτες μας ,
κι έκαναν ότι μπορούσαν για να τους ησυχάσουν ...)

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Γεωργιος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (3.071)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

7 - 11 από 3.071 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Οκτωβρίου 2017

Ταξιδευα με τους συνεργατες μου απο Graz για Θεσσαλονικη, μέσω Βιέννης. Η πτηση απο Graz προσγειωθηκε στη Βιεννη 12.15, ενω η πτηση για Θεσσαλονικη εφευγε 12.35. Παρολα αυτα προλαβαμε και φτασαμε στην πυλη 5 λεπτα πριν την προγραμματισμενη αναχωρηση και ενω στις οθονες εγραφε boarding, το αεροπλανο ηταν εκει και φορτωνε αποσκευες. Η υπαλληλος που ηταν στο desk μας ειπε οτι ο πιλοτοτς εδωσε εντολη οτι δεν περιμενει κανεναν(!!!) παρολο που αν ανοιγε την πορτα σε 3-4 λεπτα θα βρισκομασταν μεσα στο αεροπλανο! Δηλαδη η Austrian πρωτα κανονιζει πτηση με ανταποκριση με μολις 15-20 λεπτα αναμονης και απο την αλλη δεν περιμενει τους επιβατες, (στην συγκεκριμενη περιπτωση πανω απο 15), που δεν θα προκαλουσαν καμια καθυστερηση στην ηδη καθυστερημενη πτηση για Θεσσαλονικη, καθως οπως προανεφερα το αεροπλανο την στιγμη εκεινη φορτωνε ακομα αποσκευες! Ας μας λεγανε οτι δεν υπαρχει ανταποκριση καθως δεν προλαβαινουμε! Ας βαζανε αλλη ωρα την πτηση. Τελος παντων, απο τη μια να σου κλεινουν εισιτηριο με αυτη την ανταποκριση και απο την αλλη να σε αφηνουν απ'εξω ειναι κατι που πραγματικα δεν μου εχει συμβει ποτε με καμια αλλη εταιρεια. Ειχα παρομοια εμπειρια με Swiss, μια ελβετικη δηλαδη εταιρεια που φημιζεται για την ακριβεια της και το αεροπλανο περιμενε (σε λογικα πλαισια βεβαια) την ανταποκριση. Καμια αισθηση εξυπηρετησης του πελατη, αγενεια στον μεγιστο βαθμο(εμεις εχουμε συστημα εδω δεν ειμαστε Ελληνες, αν θελω θα σας εξυπηρετησω κλπ κλπ). Υποστηκαμε μια τρομερη ταλαιπωρια ακομα και στο rebooking, μονο δυο υπαλληλοι για τεραστιο ογκο επιβατων που η ιδια η εταιρεια επελεξε να αφησει εκτος των πτησεων της! Τυχαιο? Δε νομιζω! Μαλιστα η μια υπαλληλος απο τις δυο εκεινη την ωρα δεν εξυπηρετουσε γιατι αλλαζε η βαρδια της(!!!) και περιμενε να την αλλαξουν! Οσον αφορα την εξυπηρετηση μεσα στο αεροπλανο, η εταιρεια παιρνει ενα μεγαλοπρεπεστατο μηδεν! Στην πτηση Θεσσαλονικη-Βιεννης προσφερεται μονο ενα πακετακι αλμυρα μπισκοτα(!!!), και νερο, καφες,αναψυκτικα. Η μπυρα εγκειται στη διαθεση της αεροσυνοδου, καθως συνεργατης μου ζητησε απο αεροσυνοδο μπυρα και του απαντησε οτι δεν εχει, ενω ακιρβως στα πιο πισω καθισματα αλλη αεροσυνοδος προσεφερε μπυρα σε αλλο συνεργατη μου που βρισκοταν εκει! Αγελαστες, αγενεις, χωρις καμια διαθεση βοηθειας! Οι πτησεις ΠΑΝΤΑ με καθυστερηση, παρολο την αυστηροτητα τους στην υποτιθεμενη τηρηση του προγραμματος. Συμπερασμα: Αν θελετε να πατε Αυστρια, δοκιμαστε αλλη αεροπορικη η πατε με αυτοκινητο. ΜΑΚΡΙΑ απο Austrian!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, panosLarissa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Οκτωβρίου 2017

Με ενδιάμεση στάση μίας ώρας στην Βιέννη και παρά την καθυστέρηση και την αναμονή μέσα στο αεροσκάφος, ολα πήγαν καλά.
καλό service και στις δύο πτήσεις, εξυπηρέτηση στο check in.
ευχαρίστως ξαναπετάω
Το wi fi δεν υπάρχει και δεν σε κατατοπίζουν, αλλά το θεωρώ ασήμαντο

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Petros D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 20 Σεπτεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ταξίδεψα από Βιέννη για Αθήνα.Το αεροπλάνο Α320 καθαρό και το κάθισμα ήταν πιο άνετο από άλλα εταιρειών low cost.Στη πτήση δε σέρβιραν καθόλου φαγητό παρά μόνο νερό,καφέ,χυμό,αναψυκτικό.Το Εισητήριο πάντως δεν ήταν ακριβό.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Χρήστος Μ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2017

Πολύ καλή, άνετη πτήση από Λάρνακα στη Βιέννη και από εκεί στη Στοκχόλμη. Αλλάξαμε αεροπλάνο της ίδιας αερογραμμής. Νοιώθει κανείς σιγουριά και ασφάλεια και το προσωπικό πολύ καλό και ευγενέστατο. Η απογείωση και η προσγείωση ήταν ομαλές. Είχαμε μαξιλαράκι και κουβέρτα τις νυχτερινές και κρύες πτήσεις και γενικά περάσαμε πολύ όμορφα με τέτοια αερογραμμή. Εισηγούμαι να κάνουν κάτι με τις στολές τους γιατί είναι σαν να τους βούτηξαν μέσα στο βαρέλι με την κόκκινη μπογιά. Όλα κόκκινα ούτε ένα χρώμα σε συνδυασμό. Κατά τη γνώμη μου θα ταίριαζε μια ζώνη μπλε ή άλλου ταιριαστού χρώματος. (Αυτό προσωπική μου άποψη).

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Κλεῖτος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.