Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Η καλυτερη επιλογη!!”
Κριτική για: Austrian Airlines


Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουλίου 2017

Η πιο οικονομική επιλογή για πτηση απο Θεσσαλονικη για Βιεννη. Φιλικοι και εξυπηρετικοι αεροσυνοδοι, εξαιρετικοι πιλοτοι, ανετη πτηση.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούνιος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Anna A
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (5.822)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

40 - 44 από 5.822 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 9 Ιουλίου 2017

είχα κλείσει τα εισητήρια για να πάμε Παρίσι. Η τιμή του εισητηρίου ήταν πολύ καλή. είχα κάνει κράτηση για 5 άτομα (οικογενειακώς). Η εξυπηρέτηση από το αεροδρόμιο Λάρνακας ήταν εξαιρετική. Το ίδιο και οι αεροσυνοδοί στο αεροπλάνο. Μας πρόσφεραν πρόγευμα από Λάρνακα - Βιέννη και από Βιέννη - Παρίσι ένα σνακ πολύ μικρό. Επίσης στο γιό μου που είναι μικρός του έδωσαν και ένα δωράκι (γλυκό και παιγνίδι). Στην επιστροφή όταν θα παραδίδαμε τις βαλίτσες (23 kg)(checked in baggage) για το αεροπλάνο μας βοήθησαν και έβαλαν και κάποιες από τις βαλίτσες που είχαμε για το cabin του αεροπλάνου (hand baggage) στο κάτω μέρος για να πάνε κατευθείαν στην χώρα μας. Αυτό μας ελευθέρωσε πολύ τα χέρια και μας βοήθησε, ειδικά επειδή θα αλλάζαμε και αεροπλάνο. Πολύ ευγενικό από μέρους τους δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν αυτό. Στο αεροπλάνο ένα από τα παιδιά μας δεν αισθανόταν καλά και ήταν όλοι πολύ ευγενικοί και μας βοήθησαν.. Επίσης θα ήθελα να πώ ότι την πρώτη βαλίτσα που θα πάρεις μαζί σου 23 κιλά χρεώνεται 15 ευρώ για να την πάρεις και 15 ευρώ για να την φέρεις πίσω δηλαδή 30 ευρώ που θεωρώ αυτήν την τιμή πολύ καλή, γιατί ταξίδεψα και με άλλες αεροπορικές εταιρείες και τις χρεώνουν πιο πολλά. Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και θα ξαναταξιδέψω με αυτήν την αεροπορική εταιρεία.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούνιος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Revi T
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Φεβρουαρίου 2017

Καλή και αξιόπιστη εταιρία, την έχω επιλέξει τουλάχιστον 4 φορές. Μικρή αναμονή στη Βιέννη, πολύ καλές τιμές αν κλείσετε απευθείας από το σάιτ της.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2016
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Alexandra N
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Φεβρουαρίου 2017

H Austrial Airlines θα πρέπει να χαρακτηριστεί low cost εταιρία και θα πρέπει να βγει από μέλος της Star Alliance. Δεν δίνει γεύμα, αλλά ένα φτωχό snak, δηλαδή μπισκότο ή γκοφρέτα. Ενώ η Aegean δίνει κανονικό γεύμα για την ίδια διαδρομή!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Η Austrian χρεώνει την αποσκευή και στους κατόχους χρυσής κάρτας (Gold card members) αντιβαίνοντας τους κανονισμούς της Star Alliance.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, Sotiris23
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 17 Ιανουαρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Η χειροτερη εταιρια!εχασα την πτηση μου για Αθηνα εγω και αλλα επτα ατομα για δικο τους λαθος!αλλαξε το gate και δεν ενημερωσαν κανεναν.η υπαλληλος τους μας ειπε πως η ευθυνη ηταν δικια τους και οταν πηγαμε στα κεντρικα γραφεια της Austrian airlines μας αντιμετωπησαν με πολυ ασχημο τροπο.πληρωσα 360e για νεο εισητηριο με ανταποκριση για Αθηνα μεσω Ζυριχης και το αποτελεσμα ηταν να χασω και αυτη την πτηση λογο καθυστερης απο Βιεννη για Ζυριχη!αεροδρομιο και εταιρια ειναι αθλια!το ταξιδι της επομενης ημερας χαλια.αποφευγεται τετοιες εταιριες!ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2017
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
1  Ευχαριστούμε, Panos D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.