Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Μην διαλέξατε αυτή την εταιρία!!!”
Κριτική για: Alitalia


Η κριτική γράφτηκε 6 Ιανουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Το ταξίδι από τη Νέα Υόρκη καθυστέρησε 5 ολοκληρες ώρες γιατί περίμεναν έναν πιλότο... Σ' αυτές τις 5 ώρες που περιμέναμε στο αεροπλάνο μας πρόσφεραν μόνο ένα μικρό ποτηράκι νερό!! Σε 8ωρη πτήση έφεραν μόνο δύο φορές φαγητό, τη μια βραδινό και την άλλη ένα κρουασάν το ίδιο συνέβη και με τα αναψυκτικά. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, εξυπηρετούσαν με ευγένεια μόνο όσους μιλούσαν ιταλικά!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
3  Ευχαριστούμε, eirini k
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (13.505)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

33 - 37 από 13.505 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 1 Ιανουαρίου 2018

Ευγενικό προσωπικό όπως σε όλες τις εταιρίες αλλά στην διάρκεια της πτήσης πρόσφεραν μόνο νερό ή αναψυκτικό, ούτε καφέ ούτε τίποτε άλλο. Αλλάξαμε χρονιά στον αέρα και δεν ανακοινώθηκε τίποτε, ούτε μια καραμέλα προσφορά για το καλό του χρόνου. Κρίμα.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, spyros201588
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Δεκεμβρίου 2017

Το check-in χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.η καμπίνα κανονική αλλά οι παροχές κατά την διάρκεια του ταξιδιού φτωχικές και περιορισμένες.οι αποσκευές με μικρή καθυστέρηση και κακοποιημένες αλλά χωρίς απώλειες.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Κώστας Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Δεκεμβρίου 2017

Τα προσφερόμενα κατά την πτήση πολύ φτωχά. Φαγητό δεν υπάρχει, λίγες μόνο καραμελίτσες αλμυρές ή γλυκές και ένα μικρο ποτηράκι νερό ή αναψυκτικό.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Vangelis D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 15 Νοεμβρίου 2017

Το πλήρωμα εξυπηρέτησης είναι προχωρημένης ηλικίας. Φαγητό δεν υπάρχει είναι μόνο ένα μικρό σακουλάκι σνακ και ένα ποτηράκι αναψυκτικού ή νερού !!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Vangelis D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.