Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Η καλύτερη προσγείωση”
Κριτική για: Alitalia


Η κριτική γράφτηκε 7 Σεπτεμβρίου 2017

Η πτήση για Ρώμη είχε το εξής ενδιαφέρον. Το προσωπικό μου φάνηκε κοντά στην σύνταξη κι αυτό μου άρεσε πολύ καθώς έως τώρα συνήθιζα να βλέπω νέο νεότερο του αναμενόμενου προσωπικό και μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση πως η εταιρίες αυτές δεν του κρατούν για πολύ σε αυτή τη θέση. Κάθε μέρα μαθαίνουμε. Αυτό ήταν πολύ ευχάριστο για μένα.

Ευχαριστούμε, Pavlos K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτική
Κριτικές (8.414)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

2 - 6 από 8.414 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 6 Σεπτεμβρίου 2017

Τον Ιούνιο του 2014 θέλησα να τα ξιδέψω από Αθήνα για Ρώμη και επιστροφή από Βενετία. Η Alitalia, ήταν η μόνη αεροπορική εταιρεία που μου έδινε τις δύο πτήσεις (Αθήνα-Ρώμη και Βενετία-Αθήνα) σαν αλέ/ρετούρ πτήσεις με οικονομική ναύλο. Μπράβο τους. Κατά τα άλλα έμεινα αρκετά ευχαριστημένος απότ ις υπηρεσίες τους.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Nikolaos D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Σεπτεμβρίου 2017

Μέτρια εξυπηρέτηση, μέτριο αεροσκάφος, πάντως κάναμε τη μεταφορά μας, για τα λεφτά του είναι περίπου ό,τι περιμενεις

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, dinaki88
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Έπαθα κάταγμα στο πόδι κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στη Σαρδηνία και η Alitalia δε μ΄ εξυπηρέτησε καθόλου. Η πτήση επιστροφής μας ήταν Cagliari - Rome & Rome-Athens.

Σε καμία από τις δύο πτήσεις δε μου έδωσαν βολική θέση (μπροστά κ με χώρο για το πόδι με το γύψο, μου έδωσαν διάδρομο κι έπρεπε να το μαζεύω κάθε φορά που ήθελε κάποιος επιβάτης ή από το προσωπικό να περάσει ) παρόλο που ήμουν με σπασμένο πόδι κ παρόλο που και τα δύο αεροπλάνα είχαν διαθέσιμες κενές θέσεις κ στις εξόδους κινδύνου αλλά και στην πρώτη θέση. Θεώρησαν οτι επειδή με βοήθησε ν΄ανέβω στα αεροπλάνα η υπηρεσία assistance του αεροδρομίου αυτό ήταν αρκετό !

Επίσης, επειδή η δεύτερη πτήση μας ήταν με 24ωρη παραμονή στη Ρώμη , όταν φτάσαμε στο Fiumicino, ζητησαμε να φύγουμε με κάποια πτήση νωρίτερα κ μας είπαν οτι δεν υπήρχε σε καμία πτήση διαθέσιμη θέση (όταν είχα κλείσει τα εισιτήρια φυσικά δε με πείραζε να μείνουμε κ μια μέρα στη Ρώμη, αλλά με σπασμένο πόδι ήταν σκέτη ταλαιπωρία ! ! ! ). Απίστευτο.... όλες οι αεροπορικές κρατάνε κάποιες θέσεις για ώρα ανάγκης !

Επίσης, το μόνο που προσφέρουν κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι νερό, χυμός κ Cola. Σε διεθνή πτήση ? Απαράδεκτο.....

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, Pelazi
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Πολύ στενές θέσεις, με μικρό χώρο για τα πόδια, όπου στις μισές θέσεις κάθε σειράς υπήρχε και κάποιο κουτί στο δάπεδο με αποτέλεσμα να μικραίνει ακόμη ο χώρος για τα πόδια. Η πτήση προς Μεξικό ήταν γεμάτη με αποτέλεσμα να κάνει το ταξίδι πολύ δύσκολο. Στην πτήση προς Ρώμη υπήρχαν αρκετές κενές θέσεις και έτσι εξομαλύνθηκε η κατάσταση.
Το σύστημα ψυχαγωγίας είναι παλιό και κολλούσε συνέχεια.
Το φαγητό ήταν μέτριο.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, SavvasBar
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.