Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Καλή εμπειρία!”
Κριτική για: Air France


Η κριτική γράφτηκε 27 Φεβρουαρίου 2021

Ταξίδεψα με την Air France, τον Δεκέμβριο του 2019, πριν αρχίσει η ιστορία με τον κορωνοϊό, προς Παρίσι. Έχω να πω πως είχα μία αρκετά ευχάριστη εμπειρία. Το αεροπλάνο, πεντακάθαρο. Δεν είχα μεγάλο πρόβλημα για τον χώρο των ποδιών, δεν ήταν και τόσο στενά. Οι υπάλληλοι στο γκισέ ήταν πολύ εξυπηρετικοί, όπως και εκείνοι του αεροπλάνου. Ειδικότερα, στην πτήση από Παρίσι για Αθήνα, της επιστροφής δηλαδή, είχε ακραία καιρικά φαινόμενα, αλλά ο πιλότος, ήταν πολύ έμπειρος και γενικότερα, δεν αντιμετώπισε καμία δυσκολία. Στην προσγείωση θυμάμαι χαρακτηριστικά, όλο το αεροπλάνο, χειροκροτούσε καθώς φάνηκε εξαιρετικός στη δουλειά του. Το φαγητό αρκετά ικανοποιητικό για μένα τουλάχιστον, με γαλλικά προϊόντα (πλέον είναι θέμα το τί ψάχνετε εσείς). Οι αεροσυνοδοί όπως προανέφερα και στις 2 πτήσεις ήταν πολύ εξυπηρετικοί και πολύ ευγενικοί. Θα ξαναδοκίμαζα αυτήν την εταιρία, και μακάρι να μην έχει πτοηθεί ούτε να έχει μεταβάλλει την πολιτική της λόγο του ιού.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Check-in και επιβίβαση
1  Ευχαριστούμε, NefOT7KTH
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (32.297)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 32.297 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 23 Αυγούστου 2020

Το προσωπικό δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικό καθώς μας ανάγκασαν να παραδώσουμε τις βαλίτσες μας με την δικαιολογία οτί δεν είχε χώρο το αεροπλάνο. Αφότου επιβιβαστήκαμε, μας φέρανε τις βαλίτσες αφού το αεροπλάνο ήταν άδειο.

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
2  Ευχαριστούμε, johny_zervos_2006
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 20 Ιανουαρίου 2020

Τίποτε το ιδιαίτερο ....τίποτα το συναρπαστικό..... μια κλάση κάτω από την Aegean βέβαια λόγω μη βάσης στις λεπτομέρειες.Το ταξίδι καλό , οι αποσκευές μια χαρά ,το προσωπικό ευγενικό .Παιχνιδάκια και δώρα στα παιδιά, φαγητό ,ποτά οκ .

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2019
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
2  Ευχαριστούμε, OURchristiana
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 24 Δεκεμβρίου 2019

Πρόκειται για ένα σχετικά μεγάλο ταξίδι (περίπου 3.5 ώρες). Το προσωπικό μετα βίας μιλούσε αγγλικά. Καθόλου άνετες θέσεις και καθόλου άνεση στην ψυχαγωγία ( τηλεόραση,wi-fi κλπ). Όταν έφτασα στο περίφημο Charles De Gaul εκτός των προβλεπόμενων προβλημάτων με τις απεργίες είχα να αντιμετωπίσω και αναιδεστατους υπαλλήλους που φυσικά δεν ήθελαν να μιλήσουν αγγλικά. Tip για όσους αποφασίσουν να επισκεφθούν την χώρα είναι η εφαρμογή citymappers που δείχνει όλα τα διαθέσιμα δρομολόγια για την διαδρομή που θέλουν να κάνουν εντός της πόλης του Παρισιού. Μην περιμένετε καμία βοήθεια από τους Γάλλους εκτός ελαχίστων φωτεινών εξαιρεσεων.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, ΑΝΔΡΕΑΣ Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 15 Δεκεμβρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Πήγαμε στο αεροδρόμιο με τα χίλια ζόρια λόγω των απεργιών και δεν ήμουν ο μόνος όπως είναι λογικό και ρωτούσα πού να βγάλω το χαρτί για τις βαλίτσες και δεν απαντούσε κανείς..η απάντηση όλων ήταν στο μηχάνημα... όπου είχε κολλήσει και δεν έβγαζε και δεν ασχολήθηκε κανείς παρά μόνο μια γυναίκα που μου είπε που να πάω για να το βγάλω και με έστειλε σε υπάλληλο....και ο τρόπος των ανθρώπων της εταιρείας στο αεροδρόμιο άθλιος

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
Ευχαριστούμε, andreaskD2304AO
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.