Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ποτέ μην ταξιδέψετε με την Air Canada!!!”
Κριτική για: Air Canada


Η κριτική γράφτηκε 5 Ιουλίου 2017

Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία είναι η χειρότερη που έχω ταξιδέψει ποτέ! Και σημειώνω πως δεν είναι λίγα τα αεροπορικά ταξίδια που έχω κάνει στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και υπερατλαντικά. Θα μπορούσα να ξεπεράσω τις σχετικά στενές θέσεις για ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει σε υπερατλαντική γραμμή (Λονδίνο - Τορόντο και Τορόντο - Λονδίνο), θα μπορούσα να ξεπεράσω το ελάχιστο και χείριστης ποιότητας φαγητό - ποτό (έπρεπε να τους παρακαλέσεις ακόμη και για 1 ποτήρι νερό - εάν ήθελες νερό θα έπρεπε να περιμένεις την στιγμή που θα έβγαινε το τρέιλερ των ροφημάτων ....), θα μπορούσα επίσης να ξεπεράσω την πραγματικά ελλιπέστατη καθαριότητα του αεροσκάφους (εκτός από τα σκουπίδια των προηγούμενων που βρήκα στην θήκη μπροστά μου, υπήρχαν μπουκαλάκια κι άλλα αντικείμενα που πηγαινοέρχονταν κάτω από τα καθίσματα κατά τη διάρκεια του πολύωρου ταξιδιού), όμως αυτό που δεν μπορώ να ξεπεράσω είναι η αδιαφορία και η αγένεια της εταιρίας, των αεροσυνοδών, των υπαλλήλων στο Κιόσκι Εξυπηρέτησης Πελατών στον Λονδίνο και του αντίστοιχου Τμήματος στο οποίο απευθύνθηκα μέσω e-mail.
Το αεροπλάνο ξεκίνησε από τον Καναδά με καθυστέρηση, η οποία ήταν μαθηματικά βέβαιο πως θα είχε ως αποτέλεσμα να χάσω την πτήση διασύνδεσης από Λονδίνο προς Αθήνα. Από την στιγμή που μας ανακοίνωσαν επίσημα πως θα προσγειωθούμε με καθυστέρηση, άρχισα να ενημερώνω τις αεροσυνοδούς πως ο χρόνος για να προλάβουμε (εγώ κι οι υπόλοιποι ταξιδιώτες με τελικό προορισμό την Ελλάδα) την επόμενη πτήση μας είναι πολύ λίγος και πως καλό θα ήταν να φροντίσουν 1ον να μας δώσουν προτεραιότητα ώστε να βγούμε πρώτοι από το αεροπλάνο και να μην περιμένουμε να αδειάσει ένα πραγματικά ασφυκτικά γεμάτο αεροσκάφος και 2ον να υπάρχει ένας άνθρωπος κατά την έξοδό μας ο οποίος θα μας βοηθήσει να φτάσουμε γρήγορα στην επόμενη Πύλη, χωρίς να απαιτείται να χάνεται χρόνος για να ψάχνουμε στους πίνακες ανακοινώσεων σε ποια Πύλη πρέπει να κατευθυνθούμε κοκ κι όλα αυτά σε ένα αχανές αεροδρόμιο όπως το Χίθροου. Η απάντηση και των 2 αεροσυνοδών που απευθύνθηκα ήταν πως "αυτό δεν είναι δικό τους πρόβλημα και πως όταν κατέβουμε από το αεροσκάφος θα πρέπει να ρωτήσουμε όποιον βρούμε στο αεροδρόμιο για το που να πάμε και τι να κάνουμε". Σημειώνω πως η ώρα ήταν ~21:30. Όπως ήταν αυτονόητο, χάσαμε το αεροπλάνο και για να μην μακρηγορώ, δεν υπήρχε ψυχή στο Κιόσκι της AirCanada, για να μας βοηθήσει. Οι συνεπιβάτες "διασπάστηκαν" μέσα στο αεροδρόμιο κι έτσι κατέληξα μόνη μου στις Αναχωρήσεις, σε ένα πραγματικά σχεδόν έρημο αεροδρόμιο να μην ξέρω τι να κάνω και φυσικά να μην έχω χρήματα μαζί μου. Ευτυχώς για εμένα, στο Κιόσκι της Aegean (με την οποία θα συνέχιζα το ταξίδι μου από το Λονδίνο προς την Αθήνα) είχε προσωπικό και μάλιστα εξυπηρετικότατο και ευγενέστατο. Μου βρήκαν την επόμενη πτήση και μου έκλεισαν θέση. Ωστόσο, η επόμενη πτήση ήταν την άλλη ημέρα το μεσημέρι. Προσπάθησαν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τα στελέχη και το προσωπικό της Air Canada για να μου εξασφαλίσουν ένα δωμάτιο για τη νύχτα (η ώρα ήταν ήδη 22:00), όμως, οι τελευταίοι δεν απαντούσαν ούτε καν τα κινητά τους τηλέφωνα. Τελικά, η Aegean με πολύ κόπο μου βρήκε ένα δωμάτιο κοντά στο αεροδρόμιο (καθώς ήταν όλα κλεισμένα), μου εξήγησε πως να μεταβώ εκεί.
Υποχρεωτικά έπρεπε να πληρώσω εγώ όλα τα έξοδα της διαμονής μου στο Λονδίνο. Ωστόσο όπως μου είπαν στην Aegean, καθώς η πτήση προσγειώθηκε και ο χρόνος μετάβασης στην επόμενη πτήση ήταν λιγότερος της 1 ώρας, η AirCanada έπρεπε να αναλάβει όλα τα έξοδα μου. Την επόμενη ημέρα πήγα ξανά στο Κιόσκι της AirCanada, η οποία μου επιβεβαίωσε πως οφείλουν να μου πληρώσουν τα έξοδα για τον προαναφερόμενο λόγο, όμως μου είπαν πως θα έπρεπε να στείλω με mail όλες τις αποδείξεις στο αντίστοιχο τμήμα, όταν θα επέστρεφα στην Αθήνα. Αυτό και έκανα.
Δύο μήνες μετά, η εταιρία μου απάντησε πως δεν μπορεί να με αποζημιώσει και πως ως ένδειξη καλής θέλησης μου προσφέρει έκπτωση 25% στο επόμενο ταξίδι που θα κάνω μαζί τους και με το όρο πως θα κλείσω το εισιτήριο από site τους ή τηλεφωνικά από την εταιρία. Η προσφορά τους ισχύει για 12 μήνες. Το καλύτερο, όμως, όλων είναι πως στο τέλος ανέφεραν ότι ενδέχεται η τιμή του εισιτηρίου που θα προκύψει μετά την συγκεκριμένη έκπτωση, ενδέχεται να είναι ακριβότερη από αντίστοιχες τιμές που θα μπορούσα να βρω σε άλλες προωθητικές ενέργειες!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Maria P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτική
Κριτικές (9.382)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

4 - 8 από 9.382 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 5 Μαρτίου 2017

Αυτη η αεροπορικη εταιρια ηταν και ειναι φοβερη εταιρια.Τα καθησματα ειναι πολυ ανετα και εχει πολυ ανεση στα ποδια.Το μονο αρνιτικο ειναι το φαγητο

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Domenico G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Οκτωβρίου 2016

Από όσες εταιρείες έχω ταξιδέψει αυτή ήταν η χειρότερη. Οι παροχές της για ένα τόσο μεγάλο ταξίδι όπως το Αθήνα - Τορόντο για να συνεχίσουμε προς Σαν Φρανσίσκο ήταν ελάχιστες! Δεν προσφέρθηκε ούτε νερό!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, EmilyinAthens
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Σεπτεμβρίου 2016

Απαράδεκτη η στάση της να μην επιτρέψει επιβίβαση επιβάτη με διαβατήριο απο Φιλιππίνες και Visa USA, με προορισμό Ηνωμένες Πολιτείες με ενδιάμεσο σταθμό Μόντρεαλ, ενω δεν προβλέπεται απο πουθενά!!!

Ευχαριστούμε, Kostas A
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Σεπτεμβρίου 2016

Τεράστιο αεροπλάνο με τρείς σειρές.Πάρα πολύ καλή υποδοχή.Πολύ ευγενικο προσωπικό από την αρχή της πτήσης έως το την προσγείωση.Άνετες θέσεις να μπορείς να απλώνεις πόδια και να ανοίγεις την πλάτη του καθίσματός σου.Σου προσφέρουν κουβέρτα,μαξιλάρι,ακουστικά.Έχεις δική σου τηλεόραση με κανάλια και ταινίες που επιλέγεις εσύ σε πολλές γλώσσες.(οχι ελληνικοί υπότιτλοι ).Δωρεάν wifi..Προσφέρουν τρία γεύματα.Εμείς λόγω ώρας είχαμε πρωινό , δεκάτιανό και μεσημεριανο και ενα μικρό γλυκό καποια στιγμή πριν φτάσουμε.Όσο καφέ και αναψυκτικά θες κατά τη διάρκεια της πτήσης.Φτάσαμε στην ώρα μας.Κανένα πρόβλημα με τις αποσκευές.Βρήκα παμφτηνα εισιτήρια.Απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα......Νομίζω μετά την παλιά Ολυμπιακή ήταν η πιό άνετη εταιρία που έχω ταξιδέψει!!!!!!!!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, andreasfilippopoulos
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.