Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Επιστροφή στην ανάπτυξη !”
Κριτική για: Aeroflot


Η κριτική γράφτηκε 7 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Η κάποτε κραταιά και μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του πλανήτη ,με περισσότερα απο δέκα χιλιάδες αεροπλάνα και ελικόπτερα ,κινδύνευσε να εξαφανιστεί απο το χάρτη για αρκετά χρόνια .
Σημερα με κατι περισσότερα απο διακόσια αεροπλάνα ,αλλά με μικρό μέσο όρο ηλικίας ,κανει δυναμικό come back και αναπτυσεται δυναμικά ,καθως και βελτιώνει τις υπηρεσίες σε ολα τα επίπεδα .

Ευχαριστούμε, EPIKOUROS-77
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (9.189)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

2 - 6 από 9.189 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 7 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Λίγα λόγια για την εμπειρία που είχαμε τις προάλλες με την εταιρεία της Aeroflot. Ας ξεκινήσουμε από τα θετικά τα οποία ήταν η σωστή και αναγραφόμενη ώρα αναχώρησης, το πεντακάθαρο αεροπλάνο, το ευγενέστατο και χαμογελαστό πλήρωμα και φυσικά η εξυπηρέτηση πελατών εντός πτήσεις όλα ήταν υψηλό επίπεδο. Όσο τώρα για τα αρνητικά στα οποία δεν κατηγορώ το προσωπικό ήταν ο χρόνος πτήσεις Θεσσαλονίκη - Μόσχα 3.20 ..... υπερβολή. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω αυτό το δρομολόγιο από τις 100 φορές τις 95 η ώρα πτήσεις ήταν 2.30....2.40.. θεωρώ πως αυτό Ίσως έχει να κάνει με την πολιτική της αεροπορικής και ίσως είναι ένας τρόπος οικονομίας. Πάμε παρακάτω.... Στην Μόσχα κάναμε στάση και συνεχίσαμε για των επόμενο προορισμό με την ίδια εταιρεία και αφού φτάσαμε διαπιστώθηκε ότι η βαλίτσα μας δεν έχει έρθει μαζί μας και κάπου χάθηκε.... όχι ότι δεν θα βρισκόταν αλλά το φαινόμενο αυτό πρώτων δεν είναι ευχάριστο και σου δημιουργεί προβλήματα δεύτερων είναι και πολύ συχνό δυστυχώς. Σε αυτό φταίει το προσωπικό εδάφους. Αυτά ήταν τα κυρίως έτσι θετικά και αρνητικά που είχαμε στην πτήση μας. Κατά τα άλλα η εταιρεία είναι αξιόπιστη και την προτείνω. Σίγουρα θα ξανά πετάξω σύντομα σε μια από τις επόμενες μου πτήσεις.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Giwrgos D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 21 Μαΐου 2018

Πολύ καλή εξυπηρέτηση, και ακρίβεια στους χρόνους. Θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο άνετα τα καθίσματα είδικα στις εσωτερικές πτήσεις μεγάλης διάρκειας.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Vasilis K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 16 Μαΐου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ταξίδεψα από Αθήνα για Μόσχα με τελικό προορισμό το Ανοι . Η πτήση ήταν καλή . Δεν υπήρχε ιδιαίτερη καθυστέρηση στα δρομολόγια και επίσης γρήγορη ανταπόκριση . Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση αρκετά καλή . Το φαγητό καλό . Μόνο οι θέσεις λίγο στριμωγμένες .

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Ελευθερία Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Μαρτίου 2018

Πρώτη φορά βλέπω εταιρεία να έχει διαφορετική "πολιτική" σε κάθε χώρα.
Φύγαμε απο την Αθήνα έχοντας σαν χειραποσκευές 2 ηλεκτρικές κιθάρες (με μαλακή θήκη εννοείται...) και ενώ στο αεροδρόμιο των Αθηνών δέν αντιμετωπίσαμε απολύτως κανένα πρόβλημα,στο αεροδρόμιο της Μόσχας έγινε ο κακός χαμός.Στην Αθήνα μας διαβεβαίωσαν οτι ΔΕΝ θα αντιμετωπίσουμε απολύτως κανένα πρόβλημα στην επιστροφή,και παρόλο που ζητήσαμε κάποιο "επίσημο" χαρτί ή mail που να το αναφέρει,η ευγενέστατη υπάλληλος μας διαβεβαίωσε οτι "η πολιτική της εταιρείας είναι παντού η ίδια...."
Τελικά (στη Μόσχα),μας ανάγκασαν να πληρώσουμε 60 ευρώ για να μπορέσουμε να βάλουμε τα όργανα στα fragile,διαβεβαιώνοντας οτι η υπάλληλος της Αθήνας θα τιμωρηθεί για τον ατόπημά της...Εννοείται οτι η πτήση απο Μόσχα για Αθήνα ήταν σχεδόν άδεια,που σημαίνει οτι έπρεπε με κάποιο τρόπο να συμπληρώσουν χρήματα για να καλύψουν τη χασούρα...
Πετάμε πολλά χρόνια με διάφορες εταιρείες και ποτέ μα ποτέ δέν αντιμετωπίσαμε κάτι τέτοιο...

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Dromor D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.