Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Μέτρια Εμπειρία”
Κριτική για: Aeroflot


Η κριτική γράφτηκε 14 Σεπτεμβρίου 2017

Ταξιδεύω τουλάχιστον τρεις φορές το χρόνο σε Ασιατικό προορισμό και οφείλω να πω ότι τις περισσότερες φορές είναι με Aeroflot. Την επιλέγω βασικά για δυο λόγους. Πρώτον γιατί έχω δυο αποσκευές και μια χειραποσκευή και δεύτερον για την τιμή του εισιτηρίου. Ωστόσο τις περισσότερες φορές αν όχι όλες στην επιστροφή χάνουμε την ανταπόκριση για Αθήνα .

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, anak132
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (7.101)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 5 από 7.101 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 10 Σεπτεμβρίου 2017

Στα counters του αεροδρομιου της Αγιας Πετρουπολης η εξυπηρετηση ηταν πολυ καλη αν και υπηρχε group κινεζων τουριστων
Η καθυστερηση στην πτηση ηταν ευτυχως 30 λεπτα
το αεροπλανο σε γενικες γραμμες καθαρο και η τουαλετα ευπρεπης
η εξυπηρετηση κατα την διαρκεια της πτησης θα μπορουσε να βελτιωθει ακομη λιγο

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, tasof528
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 2 Σεπτεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ωραια εταιρια απο αποψη αεροακαφων και και υποδομης αλλα οι αεροσυνοδοί ήταν απαράδεκτοι και οι πιο αγενείς που έχω συναντήσει ποτέ. Τσαντιζοντουσαν κιόλας με τον κόσμο που δεν μίλαγε αγγλικά. Απαράδεκτο. Κρίμα να χαλάει η εικόνα της εταιρίας λόγω μερικών υπαλλήλων

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Lina L
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2017

Δυστυχώς η εμπειρία μας με την Aeroflot δεν ήταν και η καλύτερη. Χάσαμε τις βαλίτσες μας και στην αναχώρηση αλλά και στην επιστροφή. Καθυστέρησε η πτήση δύο ώρες με αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος ανταπόκρισης για την ενδιάμεση πτήση μας στα 15'!! λεπτά. Δεν μας βοήθησαν οι αεροσυνοδοί να βγούμε έγκαιρα απο το αεροπλάνο για να προλάβουμε την ανταπόκριση.

Σε γενικές γραμμές το ταξίδι ήταν ήρεμο, το φαγητό αδιάφορο, σου δίνουν παντόφλες και κουβέρτα που είναι καλό.Ο ήχος της τηλεόρασης δεν ήταν καλός με αποτέλεσμα να ακούς πιο δυνατά την μουσική από τους διαλόγους.

Δεν θα ξαναταξίδευα ποτέ με Aeroflot.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Κατερίνα Μ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Αυγούστου 2017

Καθυστέρηση αποστολής βαλίτσας & καταστροφή του εσωτερικού της.
Φαγητό: Απαράδεκτο. Είχαμε πρόβλημα.
Πολλές ώρες ανταπόκρισης (10 ώρες)
Βρώμικες τουαλέτες,
Όχι ιδιαίτερα φιλικό το προσωπικό.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Nic G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.