Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Εξελίσσεστε σε RYANAIR”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 14 Οκτωβρίου 2021

Το 2020 είχαμε προγραμματίσει μέσω AEGEAN ένα ταξίδι για την Πορτογαλία αξίας 320€!!!!, στο οποίο λόγω COVID-19, δεν μπορέσαμε να το πραγματοποιήσουμε. Τα ποσά τα αναφέρω γιατί εν μέσω πανδημίας και ενώ δεν φέραμε καμία ευθύνη, η εταιρεία όχι μόνο δεν μας επέστρεψε το ποσό ή να μας το πιστώσει, αλλά μας έδωσε μόνο 60€, τα οποία για να τα πάρουμε έπρεπε να ακολουθήσουμε και μια διαδικασία μέσω τηλεφωνικού κέντρου η οποία χρεωνόταν 20€. Η εφαρμογή για ανεξήγητο λόγο, δεν μας άφηνε, που δεν χρεωνόταν βέβαια η ίδια διαδικασία.
Το credit voucher δεν είχε χρησιμοποιηθεί μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2021 (επισυναπτόμενο 1), όπου η AEGEAN μας έδωσε την επιλογή επέκτασης με +10% στο ποσό μέχρι το 2023, φτάνοντας έτσι σε πιστωτικό αξίας 67€. (Επισυναπτόμενο 2)
Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να κλείσουμε εκ νέου ταξίδι με ένα promo που διαφημίζεται! Bάζοντας στο πεδίο το promo code δεν μας δίνεται η δυνατότητα να βάλουμε και το πιστωτικό για να εξαργυρωθεί.
Έχουμε καλέσει πολλάκις στο τηλεφωνικό κέντρο, παίρνοντας την απάντηση ότι δεν μπορούν να εφαρμοστούν 2 promo codes. Τους αναφέρω ότι τα λεφτά αυτά, το 1/5 δηλαδή που μας έδωσαν πίσω, είναι credit voucher και όχι promo code ή κάποιος άλλος εκπτωτικός κωδικός! Η απάντηση τους ήταν ότι δεν γίνεται λόγω συστήματος και ότι ή θα βάλετε το voucher ή το promo code, ή να βρείτε μια πτήση που δεν θα τρέχει κάποιο promo για να βάλετε το voucher!
Για λεφτά δικά μου, τα οποία όχι μόνο δεν τα πήρα πίσω, αλλά μου βάζουν και όρους για να τα εξαργυρώσω, κατατάσσοντάς τα στο ότι είναι προσφορά promo!!!
*Ο μήνας ταξιδιού είναι ενδεικτικός ώστε να αναφέρω το πρόβλημα**

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, Amonos90
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.992)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

26 - 30 από 11.992 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 11 Οκτωβρίου 2021

Απαράδεκτοι!!! Η μία βαλίτσα από τις 4 βγήκε τελευταία. Ενώ πλήρωσα 3 εισιτήρια business. Είναι η 2 φορά συνεχόμενη. Φυσικά θα το σκεφτώ πολύ να ξανά πάω στην διακεκριμένη θέση.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2021
1  Ευχαριστούμε, Manolios2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Οκτωβρίου 2021

Είχα την χειρότερη εμπειρία με την aegean. Πολύ κακή η συμπεριφορά του προσωπικού και γενικότερα πολύ κακή εξυπηρέτηση. Αρκετά κακή ώστε να μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν θα ξανά ταξιδεψω με aegean.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2021
1  Ευχαριστούμε, Konstantinos_tsal
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Οκτωβρίου 2021

Ήταν να ταξιδέψουμε στην Λάρνακα ενώ είμαστε στο gate μισή ώρα πριν τελευταία ώρα μας ζητάν το Cyprus Flight Pass και μας απαγορεύουν να μπούμε στο αεροπλάνο εάν δεν το έχουμε …ενώ έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει την αίτηση online στο κινητό μας …μας λένε ότι το αεροπλάνο πρέπει να φύγει και ότι φταίμε εμείς που δεν το είχαμε έτοιμο και δεν μπορούν να κάνουν κάτι(για τρία λεπτά χάσαμε ολόκληρο αεροπλάνο)! Ρωτάω λοιπόν την αεροσυνοδό που γίνεται ενημέρωση ότι χρειαζόμαστε το πιστοποιητικό αυτό και μου απαντάει με ύφος όταν κλείνετε το εισιτήριο κύριε σας έρχεται email …ποτέ δεν ηρθε κάτι τέτοιο όμως στο email και εννοείται της το έδειξα ! Επίσης μας διαβεβαιώνουν ότι υπάρχει σε μια ώρα διαθέσιμη πτήση και ότι θα επιβιβαστούμε σε αυτή και αφού δεχόμαστε (ενώ έχει φύγει το αεροπλάνο) μας λένε τελικά δεν υπάρχει θέση …και μας βάζουν στην πτήση των 13:30 για να μην πληρώσουμε αλλιώς θα έπρεπε να πληρώσουμε για να βρούμε κάτι άλλο ! Η χειρότερη αεροπορική εξυπηρέτηση που έχω δεχθεί 10 χρόνια που πετάω …η aegean έχει χαλάσει παρα πολύ μπαίνοντας στα low cost και στην COVID εποχή είναι πολύ κατώτερη τον περιστάσεων και δυστυχώς δεν ανταποκρίνεται στα χρήματα που πληρώνεις σε καμια περίπτωση …ΚΡΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ !

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2021
1  Ευχαριστούμε, staramosp
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Οκτωβρίου 2021

Ταξίδεψα πολύ πρόσφατα με την Aegean προς και από Ρώμη. Αρχικά η νέα πολιτική με την χειραποσκευη δεν βγάζει νόημα, αυτή η πολιτική θα πέρναγε σε μια low cost εταιρία, αλλά σε μια τόσο ακριβή εταιρία είναι τουλάχιστον αισχρή. Η πτήση της aegean που έφευγε από Ρώμη άργησε μια ολόκληρη ώρα, χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς καμία συνθήκη που να το απαιτεί. Το αεροπλάνο που θα πετούσα με έφτασε 10 λεπτά πριν την υποτιθέμενη ώρα αναχώρησης. Έπειτα αποβιβαστηκαν οι επιβάτες και επιβιβάστηκαμε εμείς, χωρίς προφανώς να έχει γίνει κάποια απολύμανση στο χώρο ή κάτι. Το τραπεζάκι μου ήταν βρώμικο με καφέ από τον προηγούμενο. Η επιβίβαση έγινε πάλι χωρίς να τηρούνται μέτρα ασφαλείας και γκρουπ επιβίβασης. Τα plf δεν τα σκαναραν απλά τα κοίταζαν. Το ίδιο και τα πιστοποιητικά. Γενικά δεν τηρήθηκε κανένα μέσο προστασίας. Διάλεξα αυτή την εταιρία εν μέσω κοβιντ για την ασφάλεια μου και αυτό που συνέβη τελικά δεν νομίζω να συνέβαινε σε καμία άλλη εταιρία, low cost ή μη.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2021
1  Ευχαριστούμε, 306artemisa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.