Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Oλοένα και χειρότερη”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 20 Ιουλίου 2021

Από Θεσσαλονίκη για Μύκονο ταξιδέψαμε κανονικότατα, από Μύκονο για Θεσσαλονίκη ήθελε να μας χρεώσει 35€ για υπέρβαρο φορτίο 1 κιλό! Επιτρεπόταν η βαλίτσα να είναι μέχρι 8 κιλά. Την άνοιξα και έβαλα όλα μου τα ρούχα, το ένα επάνω από το άλλο, προκλητικά μπροστά τους, ενώ γελούσαν όλοι οι επιβάτες. Και αφού αφαιρέθηκαν 2 κιλά από τη βαλίτσα, και προστέθηκαν στον επιβάτη, μου επέτρεψε να ταξιδέψω. Η απόλυτη ξεφτίλα .Ούτε η Raynair δεν τα κάνει αυτά. Ντροπή για την εταιρία που χρέωσε το Δημόσιο πόσα εκατομμύρια για να μη χρεωκοπήσει και αντιμετωπίζει έτσι τους επιβάτες της.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
3  Ευχαριστούμε, stelpam
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.885)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

28 - 32 από 11.885 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 19 Ιουλίου 2021

Ξεκάθαρα η χειρότερη επιλογή.. Έχει καταντήσει σαν την Ryanair ειδικά με τον κορωνοϊό στην αρχή φυσικά ακυρώθηκαν όλα μετά με την χρήση βαουτσερ ανέβαινε η τιμή συν 150€ έρχομαι Γενεύη όλα οκ σε εισαγωγικά και για να γυρίσω μου άλλαξαν την θέση ενώ είχαμε πληρώσει και έξτρα για τις θέσεις μετά το τσεκ ιν ξανά άλλαξαν τις θέσεις όπως κ όταν ήρθαμε.. επικοινωνία ζητήθηκε δεν υπήρξε ανταπόκριση από πουθενά! 450€ Αθήνα Γενεύη και πίσω επί δύο που με τέτοια τιμή στα εισιτήρια ταξιδεύεις και πας οπουδήποτε στον κόσμο και όχι τρεις ώρες πτήσης! Πραγματικά δεν περίμενα να ξεπέσει τοσο η Aegean! Καθαριότητα μηδέν λες και ταξιδεύω με ΚΤΕΛ από το χωριό το ίδιο κ η διαχείριση της εταιρείας! Λες κ είναι ιδιώτης που νοικιάζει το πούλμαν στα ΚΤΕΛ..κάνει ο καθένας ότι γουστάρει χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό! Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω κόσμια! @@@@@@@@

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
3  Ευχαριστούμε, 400xristosv
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Ιουλίου 2021

Συμβουλή προς κυρίες που επρόκειτο να ταξιδέψουν με την Aegean. Εάν είστε έγκυος ή ταξιδεύετε μόνη σας με τα ανήλικα τέκνα σας (συγκεκριμένα τα δικά μας 11 μηνών και 3,5 χρονών) μην περιμένετε κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση, και τις χειραποσκευές στο χεράκι σας κυριολεκτικά, καθώς εάν θέλετε να φορτωθούν στον χώρο αποσκευών, επιπλέον χρέωση. Και όπως πήγα να διαμαρτυρηθώ στο γκισέ της Aegean στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, η απάντηση ουσιαστικά ήταν, να προσέχατε και να πληρώνατε εγκαίρως για επιπλέον αποσκευές. Όσο για τα καθίσματα εντός του αεροπλάνου, πραγματικά εάν έχετε ύψος πάνω από 1.7m, καλύτερα να προτιμήσετε το business class, ή κάποια άλλη αεροπορική.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
2  Ευχαριστούμε, vickend2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Ιουλίου 2021

Από Αθήνα Σαντορίνη ταξιδέψαμε κανονικότατα με μια βαλίτσα και μια τσάντα χειρός γυναικεία δίχως χρέωση. Από Σαντορίνη ο κύριος Κωνσταντίνος Σωτηριου δεν επέτρεψε να πάρουμε την τσάντα χειρός αλλά να πληρώσουμε επιπλέον. Για μια τσάντα μικρών διαστάσεων πληρώσαμε λες και είχαμε πάνω μας δύο βαλίτσες. Άθλια πολιτική, άθλια αντιμετώπιση υπαλλήλου. Αγενέστατος. Η Aegean δυστυχώς έγινε ραιανεαρ. Καλό θα ήταν να συντονιστεί τε στις εντολές και στην πολιτική σας.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
2  Ευχαριστούμε, S1268QJ_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Ιουλίου 2021

Αφου μπήκε ο Ιούλιος κάθε πτήση εχει μίνιμουμ 40 λεπτά καθυστέρηση...και το καλύτερο...σε ενημερώνουν 10 λεπτά πριν πετάξεις...όλη μέρα μας ζαλίζεται με mail για upgrades και προϊόντα πώλησης και για τα βασικά περα βρέχει

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
2  Ευχαριστούμε, 542mixalisv
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.