Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Αστειοι”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 13 Ιουλίου 2021

Από Αθήνα Σαντορίνη ταξιδέψαμε κανονικότατα με μια βαλίτσα και μια τσάντα χειρός γυναικεία δίχως χρέωση. Από Σαντορίνη ο κύριος Κωνσταντίνος Σωτηριου δεν επέτρεψε να πάρουμε την τσάντα χειρός αλλά να πληρώσουμε επιπλέον. Για μια τσάντα μικρών διαστάσεων πληρώσαμε λες και είχαμε πάνω μας δύο βαλίτσες. Άθλια πολιτική, άθλια αντιμετώπιση υπαλλήλου. Αγενέστατος. Η Aegean δυστυχώς έγινε ραιανεαρ. Καλό θα ήταν να συντονιστεί τε στις εντολές και στην πολιτική σας.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
2  Ευχαριστούμε, S1268QJ_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.892)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

35 - 39 από 11.892 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 8 Ιουλίου 2021

Αφου μπήκε ο Ιούλιος κάθε πτήση εχει μίνιμουμ 40 λεπτά καθυστέρηση...και το καλύτερο...σε ενημερώνουν 10 λεπτά πριν πετάξεις...όλη μέρα μας ζαλίζεται με mail για upgrades και προϊόντα πώλησης και για τα βασικά περα βρέχει

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
2  Ευχαριστούμε, 542mixalisv
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Ιουλίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Καθόλου εξυπηρετικο προσωπικό!δουλεύουν σαν δημόσιοι υπάλληλοι! Πήρα τηλέφωνο το σήκωσαν μετά από 35 λεπτά αναμονής γιατί να με εξυπηρετήσουν στις απορίες που είχα λόγω του κορορονοιου μόνο που δεν με έβρισαν επειδής πήρα την αεροπορική (Aegean) που έχω κλείσει εισιτήρια και δεν πήρα τηλέφωνο την πρεσβεία (κάλεσα τουλάχιστον πέντε φορές τηλέφωνο και καμία απάντηση)

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
3  Ευχαριστούμε, panagiotisb477
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Ιουλίου 2021

Σε εποχή πανδημίας με αυξημένο ρυθμό κρουσμάτων, δεν έγινε κανένας έλεγχος για εμβόλια και τεστ και το αποκορύφωμα κατά το boarding η μετάβαση 61 ατόμων από την έξοδο στο αεροπλάνο έγινε με ένα λεωφορείο παρά τα συνεχή παράπονα από τους επιβάτες για έντονο συνωστισμό . Η δικαιολογία ήταν ότι σύμφωνα με τα κυβερνητικά μέτρα επιτρέπεται 100% πληρότητα στα λεωφορεία.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
3  Ευχαριστούμε, Marg_nikoletta
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Ιουλίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Δεν δέχονταν το rapid test τού ΕΟΔΥ και μας έστειλαν στο διαβαλκανικό και πληρώσαμε 100 ευρώ για δύο άτομα και 50 για ταξί.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιούλιος 2021
3  Ευχαριστούμε, _L2953XP
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.