Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 3 Ιανουαρίου 2021

Λόγω του οτι η χειραποσκευή μου ξεπερνούσε τα 8 κιλά αναγκάστηκα να πληρώσω 40ευρώ για να την μεταφέρω στο τσεκ ιν... Η ίδια η πτήση κόστιζε 43 ευρώ. Μία απέραντη απογοήτευση για την πολιτική της εταιρίας σε μια πτήση εσωτερικού με το μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών να είναι Έλληνες. Το θεωρώ απίστευτη ασέβεια απέναντι στους πελάτες το να υπάρχει τόσο μεγάλη χρέωση για την αποσκευή ειδικά με τις μισθολογικές απολαβές που επικρατούν στη χώρα. Απλά απαράδεκτοι.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
Ευχαριστούμε, Kyriaki K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.660)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

5 - 9 από 11.660 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 20 Δεκεμβρίου 2020

Εχειβγινει η χειτοτερη ετσιρια που ακυρωνει πολυ ευκολα πτησεις κριμα για την aegean ταξιδευω πολυ δυχνα αλλα ξανα ποτε με την aegean

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, biliib2020
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 19 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ειμαι απο αυτους που εχουν ταξιδέψει πολλές φορες aegean και την θεωρώ απο της καλυτερες εταιριες του χορού...δυο πραγματα στην τελευταία μου πτήση δεν μου αρεσαν... Το πρωτο κ πιο βασικο το φαγητο, που για την AEGEAN ηταν ένα απο τα κορυφαία ατου στο παρελθόν... Μας δώσανε ενα μικρό κ κρυο σάντουιτς που δεν τρωγοταν με τίποτα, και το κρασί μας ειπαν οτι λογο κοβιτ εχει καταργηθεί... Το δεύτερο εχει να κάνει με την 8 κιλη βαλίτσα... Η βαλιτσες καμπίνας εχουν σχεδιαστή για να εχουν σχεδον παντα 10 κιλα βαρος.. Οποτε βγαίνεις παντα υπερβαρος κ χρειαζεσαι να πληρωσεις η να κάνεις κρατηση για 20 αρα βαλιτσα ενώ δεν την χρειάζεσαι... Χρειάζεται αλλαγή στο συγκεκριμένο κομμάτι

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, mixalisk794
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Τελικά μετά από μια ακόμη προσπαθεια (τηλεφωνική) ενημέρωσης από εμένα προς την aegean βρέθηκε λυση.
Πρέπει να μπω στο site της aegean και απο το εικονίδιο του δικου τους e-mail να κάνουμε όλες της ενέργειες για να πληρωθουν τα έξοδα της ακυρώθησας πτησης.
Επίσης μου έστειλε μυνημα η ΥΠΕΥΘΥΝΗ δημοσίων σχέσεων της aegean οτι θα ταχτοποιηθεί συντομα (15 ημερες) το αιτημα μου...
Ωποτε αναμένουμε.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, harilaosp771
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Στην προσπαθεια να επικοινωνήσω με το λογιστήριο της Aegean μετά από 5 αποσυνδέσεις στο κεντρικό τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατων της Aegean το σηκώνει μετά από πολυ κόπο και χρονο μια κοπέλα η οποία ενοχλημένη και αφου μου τόνισε 5 φορές για να το εμπεδωσω ότι στο τμήμα αυτό η επικοινωνία γίνεται μόνο με το( γενικό και αοριστο)e-mail της aegean
την στιγμή που δεν σου απαντάει κάποιος για την πορεία του e- mail.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, harilaosp771
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.