Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Ταξίδι με την AEGEAN”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 19 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ειμαι απο αυτους που εχουν ταξιδέψει πολλές φορες aegean και την θεωρώ απο της καλυτερες εταιριες του χορού...δυο πραγματα στην τελευταία μου πτήση δεν μου αρεσαν... Το πρωτο κ πιο βασικο το φαγητο, που για την AEGEAN ηταν ένα απο τα κορυφαία ατου στο παρελθόν... Μας δώσανε ενα μικρό κ κρυο σάντουιτς που δεν τρωγοταν με τίποτα, και το κρασί μας ειπαν οτι λογο κοβιτ εχει καταργηθεί... Το δεύτερο εχει να κάνει με την 8 κιλη βαλίτσα... Η βαλιτσες καμπίνας εχουν σχεδιαστή για να εχουν σχεδον παντα 10 κιλα βαρος.. Οποτε βγαίνεις παντα υπερβαρος κ χρειαζεσαι να πληρωσεις η να κάνεις κρατηση για 20 αρα βαλιτσα ενώ δεν την χρειάζεσαι... Χρειάζεται αλλαγή στο συγκεκριμένο κομμάτι

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, mixalisk794
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.660)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

7 - 11 από 11.660 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 10 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Τελικά μετά από μια ακόμη προσπαθεια (τηλεφωνική) ενημέρωσης από εμένα προς την aegean βρέθηκε λυση.
Πρέπει να μπω στο site της aegean και απο το εικονίδιο του δικου τους e-mail να κάνουμε όλες της ενέργειες για να πληρωθουν τα έξοδα της ακυρώθησας πτησης.
Επίσης μου έστειλε μυνημα η ΥΠΕΥΘΥΝΗ δημοσίων σχέσεων της aegean οτι θα ταχτοποιηθεί συντομα (15 ημερες) το αιτημα μου...
Ωποτε αναμένουμε.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, harilaosp771
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Στην προσπαθεια να επικοινωνήσω με το λογιστήριο της Aegean μετά από 5 αποσυνδέσεις στο κεντρικό τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατων της Aegean το σηκώνει μετά από πολυ κόπο και χρονο μια κοπέλα η οποία ενοχλημένη και αφου μου τόνισε 5 φορές για να το εμπεδωσω ότι στο τμήμα αυτό η επικοινωνία γίνεται μόνο με το( γενικό και αοριστο)e-mail της aegean
την στιγμή που δεν σου απαντάει κάποιος για την πορεία του e- mail.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, harilaosp771
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Νοεμβρίου 2020

27/11/20 ταξίδεψα από Φρανκφούρτη για Αθήνα.
Οι πύλες άργησαν να ανοίξουν. Άνοιξαν 11:15 ενώ στις 11:30 πετούσαμε. Υπήρχε ένας πανικός για τον έλεγχο των εισιτηρίων, το plf και του τεστ κορωνοιου. Περιμέναμε στην ουρά και μετα μας έλεγαν να περάσουμε να ελέγξουν τα παρα πάνω έγγραφα σε διπλανή συνάδερφο η οποία ήταν πολύ απότομη. Όταν τα έλεξαν ολα και πέρασαν και τα εισιτήρια μας, θυμήθηκαν να ζηγισουν τις χειραποσκευες μονο σε εμάς (ήδη 11:35) και μας είπαν πως έχουμε παρα πάνω κυλα και με φωνές μας έλεγαν ή πληρώνεται 100 ευρώ τις 2 αποσκευές ή τις αφήνετε εδω. Είπαμε να βγάλουμε κάποια προϊόντα να τα πετάξουμε και άργχισαν να φωνάζουν και να μας προσβάλουν για τα πάρα πάνω κυλά και όχι για το μέγεθος που ήταν εντάξει και με την οποία ίδια βαλίτσα είχαμε ταξιδέψει πάλι πριν 10 μερες με την ίδια εταιρία. Πέραν ότι πληρώσαμε από 50€ την χειραποσκευη (2×50)για λίγα κυλά παρα πάνω μας φέρονταν λες και εμεις καθυστερησαμε την πτήση. Και δε άργησε το αεροσκάφος να ερθει γιατι ρώτησα την αεροσυνοδό έπειτα στο αεροπλάνο και η καθυστέρηση ήταν από τους αρμόδιους της aegean στη Φρανκφούρτη. Πολύ κακή συμπεριφορά και πολλά τα χρήματα για μια χειραποσκευη. Τοσο δεν κόστιζαν καν οι βαλίτσες με 25 κιλά. Περα κι ολας που μας ακύρωσαν την πτήση την Πέμπτη και πετάξαμε τελικά Παρασκευή...

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, marinadim96
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Νοεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

θα ήθελα να παροτρύνω τον κόσμο να μην εμπιστεύεται τη συγκεκριμένη εταιρεία καθώς έχω προβεί ήδη σε καταγγελία στη γραμματεία προστασίας καταναλωτή για την περίπτωση ακυρώσεις πτήσεων και εκδηλωσεων λογω του κορονοιου τη συγκεκριμένη περίοδο Μάρτιος Ιούνιος Και ενώ δικαιώθηκα από την γραμματεία του καταναλωτή και έχω στα χέρια μου τη γραπτή απάντηση της aegean ότι θα προβεί στην κάλυψη των αιτημάτων μου σήμερα λαμβάνω μήνυμα που αναιρεί την απάντηση της φυσικά θα ποστάρω και τις δύο επιστολές

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάρτιος 2020
1  Ευχαριστούμε, Margarita_dap
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.