Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Συμπεριφορά και χειραποσκευη”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 29 Νοεμβρίου 2020

27/11/20 ταξίδεψα από Φρανκφούρτη για Αθήνα.
Οι πύλες άργησαν να ανοίξουν. Άνοιξαν 11:15 ενώ στις 11:30 πετούσαμε. Υπήρχε ένας πανικός για τον έλεγχο των εισιτηρίων, το plf και του τεστ κορωνοιου. Περιμέναμε στην ουρά και μετα μας έλεγαν να περάσουμε να ελέγξουν τα παρα πάνω έγγραφα σε διπλανή συνάδερφο η οποία ήταν πολύ απότομη. Όταν τα έλεξαν ολα και πέρασαν και τα εισιτήρια μας, θυμήθηκαν να ζηγισουν τις χειραποσκευες μονο σε εμάς (ήδη 11:35) και μας είπαν πως έχουμε παρα πάνω κυλα και με φωνές μας έλεγαν ή πληρώνεται 100 ευρώ τις 2 αποσκευές ή τις αφήνετε εδω. Είπαμε να βγάλουμε κάποια προϊόντα να τα πετάξουμε και άργχισαν να φωνάζουν και να μας προσβάλουν για τα πάρα πάνω κυλά και όχι για το μέγεθος που ήταν εντάξει και με την οποία ίδια βαλίτσα είχαμε ταξιδέψει πάλι πριν 10 μερες με την ίδια εταιρία. Πέραν ότι πληρώσαμε από 50€ την χειραποσκευη (2×50)για λίγα κυλά παρα πάνω μας φέρονταν λες και εμεις καθυστερησαμε την πτήση. Και δε άργησε το αεροσκάφος να ερθει γιατι ρώτησα την αεροσυνοδό έπειτα στο αεροπλάνο και η καθυστέρηση ήταν από τους αρμόδιους της aegean στη Φρανκφούρτη. Πολύ κακή συμπεριφορά και πολλά τα χρήματα για μια χειραποσκευη. Τοσο δεν κόστιζαν καν οι βαλίτσες με 25 κιλά. Περα κι ολας που μας ακύρωσαν την πτήση την Πέμπτη και πετάξαμε τελικά Παρασκευή...

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, marinadim96
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.649)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

10 - 14 από 11.649 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 29 Νοεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

θα ήθελα να παροτρύνω τον κόσμο να μην εμπιστεύεται τη συγκεκριμένη εταιρεία καθώς έχω προβεί ήδη σε καταγγελία στη γραμματεία προστασίας καταναλωτή για την περίπτωση ακυρώσεις πτήσεων και εκδηλωσεων λογω του κορονοιου τη συγκεκριμένη περίοδο Μάρτιος Ιούνιος Και ενώ δικαιώθηκα από την γραμματεία του καταναλωτή και έχω στα χέρια μου τη γραπτή απάντηση της aegean ότι θα προβεί στην κάλυψη των αιτημάτων μου σήμερα λαμβάνω μήνυμα που αναιρεί την απάντηση της φυσικά θα ποστάρω και τις δύο επιστολές

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάρτιος 2020
1  Ευχαριστούμε, Margarita_dap
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 28 Νοεμβρίου 2020

Έχω ταξιδέψει αρκετές φορές με την συγκεκριμένη εταιρεία και εκτός από την εμπειρία της χειρότερης προσγείωσης που έχω βιώσει θα ήθελα να ανεφερθω στην πολιτική που ακολουθούν με τις αποσκευές. Εκτός ότι το προσωπικό είναι αγενέστατο είχα παει στο check in ζύγισαν την χειραποσκευή μου και ενώ μου έδωσαν καρτελάκι για cabin room (το υπέρβαρο εκεί χρεώνεται 25€) αποφάσισαν στο desk ότι τελικά θα την χρεώσουν (το υπέρβαρο εκεί χρεώνεται 40€) πόση κερδοσκοπία πια; Τα εισιτήρια είναι ακριβά σε σχέση με αυτά που προσφέρουν αλλά θέλουν να επωφεληθούν και από τα παρελκόμενα! Εύχομαι να μη χρειαστεί να ξανά πετάξω με την Aegean/Olympic

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, M9714SL_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Νοεμβρίου 2020

Απίστευτη τηλεφωνική ταλαιπωρία,πάνω από 3 ώρες αναμονή.Εν καιρώ covid το δικαστγριο μ στη Σσντορινη ακυρωθηκε .Αναγκαστικα εορεπε να αλλαξω τα εισητηρια.Η πολιτική της Aegean λέει ότι στις αλλαγές επιβαρύνεται οικονομικά η Αλλιώς ακύρωση και σου τρώει τα μισά και παραπάνω λεφτά.Λιγο ντροπή θα ήταν το λιγότερο.η Έστω να λειτουργησετε διπλωματικά και να ανοίξετε τ εισιτήρια για ένα χρόνο.Αισχος Κανένας δε πρέπει να ταξιδέψει με αυτή την εταιρία.Καταρχην δεν αφήνει κανένα περιθώριο επιστροφής χρηματων

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Antonis P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Νοεμβρίου 2020

Εν καιρώ πανδημίας η πολιτική της Aegean αποδεικνύει ότι δε σέβεται το πελάτης της.
Είχα κλείσε εισιτήριο πριν ένα μήνα στις 3 Οκτώβρη 2020.Τελικά σήμερα 9 Νοέμβρη λόγω covid Η δημόσια υπηρεσία που θα πήγαινα για επαγγελματικούς λόγουςοπως δικαστήριο ανακοίνωσε ότι θα είναι κλειστό.
Περίμενε στη τηλ γραμμή 3 ώρες μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν λόγω της πολιτικής της αεροπορικής εταιρίας.Δεν επιστρέφει λεφτά,δεν το αφήνει ανοιχτό το εισιτήριο,δε βοηθάει την άσχημη οικονομική κατάσταση, ενώ η skyexpress Που είχα κλείσει το εισιτήριο της επιστροφής μου έδωσε κ ένα δωρονακομη εισιτήριο κ το ήδη πληρωμένο εισιτήριο το άνοιξε για ένα χρόνο..
Δε θα ξσνατaξιδεψω με την aegean airlines Γιατί δε σέβεται τον αγώνα και την οικονομική κατάσταση τω ν ελληνων

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Antonis P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
$USD
Ελλάδα
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.