Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Απαράδεκτη εταιρεια”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Εν καιρώ πανδημίας η πολιτική της Aegean αποδεικνύει ότι δε σέβεται το πελάτης της.
Είχα κλείσε εισιτήριο πριν ένα μήνα στις 3 Οκτώβρη 2020.Τελικά σήμερα 9 Νοέμβρη λόγω covid Η δημόσια υπηρεσία που θα πήγαινα για επαγγελματικούς λόγουςοπως δικαστήριο ανακοίνωσε ότι θα είναι κλειστό.
Περίμενε στη τηλ γραμμή 3 ώρες μέχρι να αποφασίσουν τι θα κάνουν λόγω της πολιτικής της αεροπορικής εταιρίας.Δεν επιστρέφει λεφτά,δεν το αφήνει ανοιχτό το εισιτήριο,δε βοηθάει την άσχημη οικονομική κατάσταση, ενώ η skyexpress Που είχα κλείσει το εισιτήριο της επιστροφής μου έδωσε κ ένα δωρονακομη εισιτήριο κ το ήδη πληρωμένο εισιτήριο το άνοιξε για ένα χρόνο..
Δε θα ξσνατaξιδεψω με την aegean airlines Γιατί δε σέβεται τον αγώνα και την οικονομική κατάσταση τω ν ελληνων

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Antonis P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.636)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

5 - 9 από 11.636 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Ακυρωθηκε η πτηση και 8 μηνες μετα απο εντονη ταλαιπωρια σε τηλεφωνα ακομα περιμενω την επιστροφη απλα απαραδεκτοι ευχομαι να κλεισουν οι πρησεις

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, 663xrhstosg
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Στις 25/10 έχασα τον Πατέρα μου εντελώς ξαφνικά.Τρελαμενη έψαχνα όλη νύχτα τις πτήσεις για να γυρίσω Ελλάδα.Μου τις ακύρωνε όλες λόγω διαθεσιμότητας και Τελικά κατάφερα να κλείσω το πρωί του Αγίου Δημητρίου που θα ήταν υπό άλλες συνθήκες η γιορτή του μπαμπά μου.Στο δρόμο για το αεροδρόμιο προσπάθησα να κάνω το flight pass.Ομως ένας κύριος με ενημέρωσε πως δεν σε αφήνει το σύστημα να το κάνεις την ίδια μέρα.Μίλησα με αντιπρόσωπο της εταιρείας και μου είπε πως υπάρχει κάποιο άλλο χαρτί σε τέτοιες περιπτώσεις που δικαιολογεί την μη ύπαρξη του flight pass,κάτι που στην Aegean δεν το γνώριζε κανείς. Αρνήθηκαν να με βάλουν στην πτήση και ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο, ο οποίος ούτε καν ασχολήθηκε..Μίλαγε στο τηλέφωνο και Απλά μου είπε πως δεν γίνεται τίποτα και έφυγε απο δίπλα μου.Δεν μου εξήγησε τον λόγο δεν ασχολήθηκε καν, απλά μου γύρισε την πλάτη και έφυγε.Σαν μια ζητιάνα που σε προσπερνάνε στον δρόμο.Επαιρνα τηλέφωνο στην πολιτική προστασία,άφησα και μύνημα μα κανείς δεν ανταποκρίθηκε.Η μόνη μου επιλογή ήταν να κλείσω άλλο εισητήριο για την επόμενη ημέρα άλλα κανείς δεν με ενημέρωσε πότε έπρεπε να γίνει το flight pass.Μη έχοντας καθαρό μυαλό πλήρωσα τα έξτρα λεφτά του εισιτηρίου και γύρισα παλι Λευκωσία έτσι ώστε να πάρω την επόμενη πτήση της επόμενης μέρας.Οι συγγενείς μου με περίμεναν Αθήνα και αναβαλλαμε συνεχώς την κηδεία.Περιμενα στο email μου να μου έρθει η φόρμα για το flight pass (έχοντας προηγούμενη εμπειρία απο την wiz)και τελικά ανακάλυψα την επόμενη ημέρα πως δεν μπορούσα και πάλι να ταξιδεψω , με αποτέλεσμα να μην χαιρετησω τον μπαμπά μου για τελευταία φορά .Γιατί θα πρέπει το flight pass να σε μπλοκάρει στην ημερομηνία αφού το μόνο που χρειάζονται είναι τα στοιχεία που θα μείνεις; Γιατί οι εταιρείες σου κλείνουν εισιτήριο για να ταξιδέψεις την ίδια μέρα εφόσον σου απαγορεύουν να πετάξεις;Και γιατί αφού όλα αυτά γίνονται για το covid δεν είναι αρκετό το τεστ που κάνεις και χρειαζόμαστε deadline στην ανθρώπινη ζωή ενώ καλά καλά δεν σου κάνουν ούτε θερμό μέτρηση όταν μπαίνεις στο αεροδρόμιο; Που είναι οι υπεύθυνοι μέσα σε όλα αυτά ; Γιατί δεν υπάρχουν εξαιρέσεις υπό προϋποθέσεις ; Ξέρω πως όλα τα ερωτήματα μου θα μείνουν αναπάντητα.Ξέρω πως μια ζωή θα κουβαλάω το βάρος του οτι δεν προλαβα να αποχαιρετήσω τον αγαπημένο μου πατέρα όπως θα έπρεπε και όπως θα ήθελα κι εγώ .

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
2  Ευχαριστούμε, Xristinalogin
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Μου δωθηκέ δωρεαν ειστητηριο από την εταιρεία λόγω καθηστερησης και αλλαγή αεροπλανου.Εκλεισα θεσή στο αεριδρομιο. Η πτηση αναβήθηκε. Μπου προτεινανε με Email ανοικτο εισητήριο ή επιστροφη των χρηματων που ρδωσα 9φοποι αεροδρομιου).Δεχτηκα το ανοικτο εισητήριο. Μου στελνουν Email που μου γράφανε ότι αυτό που μου προτείνανε δεν μπορούν να το πραγματοποιησουν . .Τα συμπεράσματα δικά σας

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, blorto
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Γράφει στον πίνακα ανακοινώσεων η aegean:Προτεραιότητα μας ή υγεία σας. Κρατάτε αποστάσεις 1,5m
Ποση κοροϊδία!!
Μέσα στο αεροπλάνο υπήρχαν καθίσματα που σε όλη τη σειρά καθοντουσαν ανθρωποι ο ένας δίπλα στον άλλο. Καμιά απόσταση!!
Όταν κάποιοι επιβάτες αντέδρασαν, η ευγενέστατη αεροσυνοδός τους είπε ότι όλες οι αεροπορικές εταιρείες, έτσι συμπεριφερονται και όποιος θέλει να κατέβει, να το πει εγκαιρα!!!
. Συγχαρητήρια στην aegean και γιατί μας δουλεύει αλλά και για το ευγενικό προσωπικό της!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, _I2002LL
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.