Μετά από λάθος της εταιρείας στο εισιτήριο μου, δεν μου επετράπει η είσοδος στο αεροπλάνο έχοντας περάσει τον απαραίτητο έλεγχο εισιτηρίων, plf και το security check.
Η εταιρεία μέχρι και σήμερα, δύο μήνες μετά δεν μου επιστρέψει ούτε ένα ευρώ, απαντώντας στα μηνύματά μου κάθε δέκα πέντε ημέρες, και βρίσκοντας συνεχώς άθλιες δικαιολογίες προκειμένου να μην προβεί στην βάση νόμου αποζημίωση που δικαιούμαι.
Ξενοδοχείο, φαγητό καθώς και το καινούργιο εισιτήριο για να επιστρέψω στην Αθήνα, τα πλήρωσα από τη τσέπη μου, αφού τόσο στο αεροδρόμιο όσο και στα κεντρικά στην Ελλάδα, οι υπόλοιποι ήταν ΑΦΑΝΤΟΙ. Κανείς δεν σήκωνε τηλέφωνα, κανείς δεν έδινε σημασία.
Οι εταιρείες φαίνονται στις δύσκολες στιγμές, όχι στις φιέστες. Όχι στην αγορά νέων αεροσκαφών, αλλά στους άπειρους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται εδώ και καιρό με τις αλλαγές εισητηρίων κλπ. Εκεί λοιπόν, η AEGEAN, είναι απούσα...