Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Περασμενα μεγαλεια?!”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 14 Οκτωβρίου 2020

Καποτε αποτελούσε ξεκάθαρα μια απο τις καλυτερες επιλογες για αεροπορικο ταξιδι εντος Ευρωπης.Το τρέχον έτος και δεδομένων των ιδιαίτερων συνθηκων που επικρατούν για οσους ταξιδευουν, η Aegean συγκρίνεται πλεον ανετα με καθε ανυποληπτη Low Cost εταιρεία της σειρας. Απαράδεκτες εως ανυκουστες πολιτικές αποσκευων, ιδίως για τετοια κόστη ναυλων. Κακιστη τηλεφωνικη υποστήριξη, θαυμα η πιθανότητα να το σηκωσει καποιος στο τηλεφωνικο κεντρο. Χρεωση επιλογης θεσης στο check in. Η ευγενια και εξυπηρετικοτητα των πληρωμάτων της on board, χανεται μεσα στη βοη των κακων υπηρεσιων που προσφέρει ή μαλλον που δεν προσφερει, περι την πτηση. Κριμα να ταξιδεύουμε με μιση καρδια με μια ελληνικη εταιρεία που καποτε χαιρομασταν πραγματικά να επιλεγουμε.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, Fraulina2210
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.649)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

21 - 25 από 11.649 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 13 Οκτωβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Πολύ καλή εξυπηρέτηση και επιτέλους στην ώρα της χωρίς καθυστέρηση,το πλήρωμα πολύ ευγενικό και το αεροπλάνο καθαρό.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, jenipal
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Οκτωβρίου 2020

Απίστευτη αγένεια στο check in και στην επιβίβαση, επίσης χρεώσεις στο αεροδρόμιο λόγω αλλαγών στην νομοθεσία τους βάσει των λεγόμενων τους, χωρίς να έχουν ενημερωθεί οι πελάτες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, AngieNei95
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Οκτωβρίου 2020

Η κυρία που εργάζεται στο πρακτορείο της agean στο αεροδρόμιο αγενής όσο δεν πάει ειρωνική και εννοείτε πως εξυπηρετούσε πρώτα άτομα που γνώριζε η την συνέφεραν ,αργή από της χειρότερες που έχω συναντήσει εξαιτίας της έχασα την πτήση μου το λιγότερο που έχω να πω είναι ότι ήταν μια από της χειρότερες εξυπηρέτησης που υπάρχουν !!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
Ευχαριστούμε, _M6287CP
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Οκτωβρίου 2020

1. Πολύ υψηλές χρεώσεις σε συγκριση με ότι άλλο πετάει.
2. Λόγω κρίσης μια εταιρεία η οποία μπορούσε να είναι υπερήφανη για την εξυπηρέτηση και την ελαστικότητα της έχει κατάντησε να κοιτάει τον πελάτη σαν ένα πορτοφόλι που περπατάει.....
3. Τα πληρώματα προφανώς λόγω άγχους έχουν χάσει το χαμόγελο τους. Παιδιά, μήπως πρέπει χαμογελάστε στους ήρωες που παρά την υγειονομική κρίση ρισκάρουν τα ταξίδια για να μπορείτε να πληρώνετε το μισθό σας;;;;;
4. ΣΥΝΕΧΕΙΣ αλλαγές δρομολογιων από πλευράς της εταιρείας αλλά όταν θέλεις να αλλάξεις κάτι εσύ σου ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα ( βλέπε 1 & 2)

Παιδιά, πάρτε το αλλιώς, ο κόσμος σας στηρίζει, κανένας δεν θέλει να χρεοκοπήσει άλλη μια αεροπορική εταιρεία μας αλλά τα πάντα έχουν και ένα όριο.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, tassosp763
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
$USD
Ελλάδα
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.