Πολύ καλή εξυπηρέτηση και επιτέλους στην ώρα της χωρίς καθυστέρηση,το πλήρωμα πολύ ευγενικό και το αεροπλάνο καθαρό.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και επιτέλους στην ώρα της χωρίς καθυστέρηση,το πλήρωμα πολύ ευγενικό και το αεροπλάνο καθαρό.
22 - 26 από 11.649 κριτικές
Απίστευτη αγένεια στο check in και στην επιβίβαση, επίσης χρεώσεις στο αεροδρόμιο λόγω αλλαγών στην νομοθεσία τους βάσει των λεγόμενων τους, χωρίς να έχουν ενημερωθεί οι πελάτες.
Η κυρία που εργάζεται στο πρακτορείο της agean στο αεροδρόμιο αγενής όσο δεν πάει ειρωνική και εννοείτε πως εξυπηρετούσε πρώτα άτομα που γνώριζε η την συνέφεραν ,αργή από της χειρότερες που έχω συναντήσει εξαιτίας της έχασα την πτήση μου το λιγότερο που έχω να πω είναι ότι ήταν μια από της χειρότερες εξυπηρέτησης που υπάρχουν !!!
1. Πολύ υψηλές χρεώσεις σε συγκριση με ότι άλλο πετάει.
2. Λόγω κρίσης μια εταιρεία η οποία μπορούσε να είναι υπερήφανη για την εξυπηρέτηση και την ελαστικότητα της έχει κατάντησε να κοιτάει τον πελάτη σαν ένα πορτοφόλι που περπατάει.....
3. Τα πληρώματα προφανώς λόγω άγχους έχουν χάσει το χαμόγελο τους. Παιδιά, μήπως πρέπει χαμογελάστε στους ήρωες που παρά την υγειονομική κρίση ρισκάρουν τα ταξίδια για να μπορείτε να πληρώνετε το μισθό σας;;;;;
4. ΣΥΝΕΧΕΙΣ αλλαγές δρομολογιων από πλευράς της εταιρείας αλλά όταν θέλεις να αλλάξεις κάτι εσύ σου ζητάνε τον ουρανό με τ' άστρα ( βλέπε 1 & 2)
Παιδιά, πάρτε το αλλιώς, ο κόσμος σας στηρίζει, κανένας δεν θέλει να χρεοκοπήσει άλλη μια αεροπορική εταιρεία μας αλλά τα πάντα έχουν και ένα όριο.
Ενώ πάντα προτιμούσα την Aegean γιατί στο αεροπλάνο όλα είναι μια χαρά παράπονο δεν έχω. Αλλά πάντα στο check in κάτι γίνεται την μια φορά ήταν χαλασμένη η ζυγαριά και αφού έγινε ο μεγάλος χαμός τότε το κατάλαβε η κοπέλα και ούτε μια συγνώμη δεν μας ζήτησε ενώ αντίθετα μας έβγαζε και τρελούς, και αυτό που με έβγαλε αξω από τα ρούχα μου είναι ότι αφού έφτασα με τα 2 παιδάκια μου ηλικίας 5 χρόνον και 7 μηνών η( κυρία) στο check in μου είπε ότι θα πρέπει να πληρώσω για την τσάντα του μωρού που μέσα είχα τις πάνες και τα γάλατα και όταν ερωτήθηκε γιατί και από ποτέ έγινε αυτό? μου είπε από τον Μάιο λόγω κορονοϊού θα πρέπει να έχουμε μια χειραποσκευη 8κ. Ναι αλλά εγώ ταξίδεψα από την Γερμανία τον Αύγουστο και κανένας δεν μου είπε τίποτα και όχι μόνοστο αεροδρόμιο της αλλά και λόγο κορονοϊό είχα πάρει 5_6 φορές στην εταιρεία και λόγο αποριών και ότι μου ακυρώθηκε η πρώτη πτήση μου και έκλεισα μια βδομάδα μετά ποιο φθηνα απ ότι ήταν η κανονική μου πτήση και έχασα και την διαφορά άλλη ιστορία και αυτή.Αλλά για την τσάντα του μωρού καμιά απο τις κοπέλες που μιλήσαμε δεν μου είχε πει τίποτα. Απαράδεκτο και εννοείται ότι η (κυρία) ήταν πάρα μα πάρα πολύ αγενής...