Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Σίγουρα όχι η καλύτερη εμπειρία”
Κριτική για: AEGEAN


Η κριτική γράφτηκε 16 Σεπτεμβρίου 2020

Χρειάστηκε να αναδιαμορφώσω το πρόγραμμά μου καθώς και να πετάξω μία μέρα νωρίτερα της προγραμματισμένης αναχώρησης, καθώς ακυρώθηκε η πτήση μου. Αξίζει να τονιστεί πως η εταιρεία αρνήθηκε να μου παρέχει οποιοδήποτε από τα δικαιώματα φροντίδας του κανονισμού EU261.

Κατα την διάρκεια της επιβίβασης, υπήρξε διαπληκτισμός μεταξύ επιβατών και πληρώματος εδάφους όσον αφορά το θέμα του αριθμού και του βάρους των αντικειμένων που επιτρέπονται στην καμπίνα όπως και το θέμα της συμπλήρωσης του Passenger Locator Form. Παρόλο που οι εργαζόμενοι είχαν πέρα για πέρα δίκιο στο ότι από την στιγμή που οι κανονισμοί είναι τέτοιοι δεν μπορούν να τους επιτρέψουν την επιβίβαση, η μη-αγνόηση εκείνων οδήγησε σε σημαντική καθυστέρηση στην επιβίβαση.

Σημαντικό να αναφερθεί είναι ότι η πολιτική της αεροπορικής έχει αλλάξει με αποτέλεσμα στον φθηνότερο ναύλο να επιτρέπεται είτε μία τσάντα κάτω από την θέση του επιβάτη είτε μία χειραποσκευή στα ντουλάπια πάνω από τις θέσεις και όχι και τα δύο.

Λόγω της πανδημίας το φαγητό στην πτήση έχει αλλάξει, με αποτέλεσμα αντί ενός ζεστού γεύματος να δίνεται στους επιβάτες ένα παγωμένο υποτυπώδες ψωμάκι με τυρί και γαλοπούλα. Παρόλο που εγώ το έφαγα, μπροστά μου υπήρχε μία Vegan συνεπιβάτης μου η οποία δυσανασχέτησε με το γεγονός ότι έγινε αναστολή του ειδικού γεύματος στις πτήσεις. Επιπλέον έχει διακοπεί η παροχή αλκοόλ στην Economy Class.

Τα μέτρα για σταδιακή αποεπιβίβαση των επιβατών δεν τηρήθηκαν ούτε στο ελάχιστο. Παρ' αυτά, το πλήρωμα καμπίνας ήταν εξυπηρετικό και το αεροσκάφος ήταν καθαρό.

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, cyruschatz
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (11.630)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

28 - 32 από 11.630 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 16 Σεπτεμβρίου 2020

Χρειάστηκε να πετάξω μία μέρα μετα την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης, καθώς η αεροπορική εταιρεία μου ακύρωσε την πτήση (επικαλούμενη την πανδημία, αρνήθηκε την παροχή αποζημίωσης EU261).

Οι νέοι κανονισμοί των ναύλων επιτρέπουν μόνο ένα προσωπικό αντικείμενο (ή χειραποσκευή στο ντουλάπι ή τσάντα κάτω από τα πόδια) κάτι το οποίο επέφερε δυσφορία και διαφωνία μεταξύ πολλών επιβατών και του πληρώματος εδάφους οσον αφορά τις υπέρβαρες/επιπλέον χρεώσεις για τα αντικείμενα αυτά.

Λόγω της πανδημίας έχει ανασταλεί η παροχή αλκοόλ στην Economy class και το φαγητό δεν είναι πια ζεστό γεύμα παρά ένα υποτυπώδες ψωμάκι με λίγο τυρί και γαλοπούλα.

Το πλήρωμα καμπίνας ήταν εξυπηρετικό και το αεροπλάνο (σχετικά) καθαρό. Τα μέτρα για την σταδιακή επιβίβαση/αποβίβαση στο αεροσκάφος δεν τηρήθηκαν παρά τις προσπάθειες του πληρώματος καμπίνας.

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, cyruschatz
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 15 Σεπτεμβρίου 2020

Μία πανάκριβη πλέον εταιρεία στα εισιτήρια με χαμηλοτατοτου επιπέδου παροχές λες και είναι low cost.

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, karantere2016
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Σεπτεμβρίου 2020

Ακύρωσαν τον Ιούλιο πτήση που είχα αγορασμένη από τον Φεβρουάριο για μέσα Αυγούστου. Δεν επιστρέφουν τα λεφτά πισω. Απατεώνες με άλφα κεφάλαιο. Χρησιμοποίησαν τα λεφτά των πελατών για να μείνουν ανοιχτή. 0% χρηματοδότηση από τους πελάτες. Τραγικοί απλά

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2020
2  Ευχαριστούμε, alexkN7541VS
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Σεπτεμβρίου 2020

Απαράδεκτη συμπεριφορά στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονικης από τους υπαλλήλους της εταιρείας και υπέρογκη χρέωση αποσκευων!Καλό θα ήταν και οι υπάλληλοι (εφόσον έχει αλλάξει η πολιτική των αποσκευών) να ενημερώνουν τον κόσμο με ευγένεια και κατανόηση!Δεν ταξιδεύουν όλοι κάθε μέρα για να πληρώσουν στο τέλος την χειραποσκευη όσο και το εισιτήριο!Ας έδιναν την εναλλακτική να πληρώσουν μια κανονική αποσκευη!Το κόστος θα ήταν το 1/5 από αυτό που μας ζητήθηκε!!Ελεος!

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
4  Ευχαριστούμε, D5634ZSanastasiak
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
$USD
Ελλάδα
© 2020 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.