Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“προσωπικό elinnair”
Κριτική για: Ellinair


Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

απαισιο προσωπικό με μια στριμμένη υπεύθυνη πτήσης... απαιτούσε να πληρώσω βαλίτσα 50 ευρώ και οχι μόνο απ' εμένα απ' όλους...και με απείλησε ο,τι θα με βγάλει απο την πτήση.. αύριο θα μιλήσω και στα κεντρικά

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
1  Ευχαριστούμε, 350pepit
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

7 - 11 από 894 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Η εταιρίας μας απογοητεύει όλο και περισσότερο σε σημείο να μην την επιλέγουμε ούτε όταν είναι απαραίτητο . Το check in για δυο ημέρες ήταν αδύνατον από κινητό - κάτι που προκαλεί έντονο stress στους επιβάτες και ενώ με την ίδια χειραποσκευή που ταξιδεύουμε σε όλα τα ταξίδια ξαφνικά δεν είναι αποδεκτή στο αεροπλάνο σας, πράγμα που σημαίνει ότι είτε δεν κάνετε σωστά την δουλειά σας και δεν ελέγχετε επαρκώς τα μεγέθη σε άλλες πτήσεις , είτε έχετε ανάγκη από τα 50€ ευρώ σαν εταιρία - περιστατικό που συνέβη και σε άλλους επιβάτες . Να σημειωθεί η εριστική - κακή συμπεριφορά των αεροσυνοδών εδάφους των gates. Στα ταξίδια Θεσσαλονίκη - Αθήνα δυστυχώς η εταιρία σας είναι επιεικώς απογοητεύτικη .

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
2  Ευχαριστούμε, marianikop
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Όταν πρωτοάνοιξε τα φτερά της η νέα αυτή αεροπορική και πέταξα για πρώτη φορά ήμουν κατενθουσιασμένη. Αλίμονο, απ' ό,τι φαίνεται γρήγορα, μα πολύ γρήγορα, έγινε μια από τις χειρότερες low cost και πια δεν είναι και value for money. Κακό/φτωχό σέρβις εν πτήσει, καθυστέρηση, πληρώνεις επιπλέον να κάτσεις μπροστά, υπερχρέωση βαλίτσας (αρχικά ήταν δωρεάν), περιορισμός στις χειραποσκευές, κρίμα, τελικά οι πτήσεις εσωτερικού στην Ελλάδα είναι ένα σύντομο ανέκδοτο και η Ellinair δεν είναι η εξαίρεση.

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2019
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, Ioanna P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Κατά την επιστροφή μας από Θεσσαλονίκη, λόγο χάσιμο χρόνου εύρεσης ταξί, λόγο τρελής κίνησης στους δρόμους.. Φτάνουμε 4 επιβάτες, μια παρέα δλδ στο check in του αεροδρομίου πριν τις πύλες, στις 17:22.. Η πύλη έκλεινε 17:20 και η πτήση ήταν 17:40!! Έχουμε κάνει check in από το internet και απλά πρέπει να περάσουμε για να φτάσουμε στην πύλη μας.. Στο πρώτο σκαναρισμα που γίνεται στο boarding pass η ώρα 17:22 το ΞΑΝΆ ΤΟΝΊΖΩ, μας λένε ότι δεν μπορείτε να περάσετε γιατί το σύστημα λέει ότι η πύλη έκλεισε!! Του εξήγησα ότι υπάρχει και η Fast lane για πιο άμεση διαδρομή αλλά... ΌΧΙ!! Ότι λέει το σύστημα!! Πάμε παραδίπλα στον κισε της elinair 17:25!! Εξηγούμαι ούτε λεπτό και δεν κάνουν καν τον κόπο να μας περάσουν άμεσα!! Ούτε αποσκευές ούτε τπτ!! Αν θέλετε μόνο αύριο που υπάρχει πτήση πάλι στην τιμή 70 ευρώ το εισιτήριο!! Δεν ίδρωσε το αυτί τους! Κάπως έτσι 4 άτομα χάνουν τα ήδη πληρωμένα εισιτήρια και την πτήση μας ΓΙΑ 2 ΛΕΠΤΆ στην ουσία!! Να γνωρίζετε λοιπόν όλοι εσείς που είστε στις εταιρείες ΑΥΤΕΣ και ειδικά στην elinair όπου οι συνέπεια και η εξυπηρέτηση μοιάζουν μακρινός στόχος , ότι καμία φορά αυτή η υπέρβαση του "κανονισμού" για το λεπτό ΚΆΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ!! Κάπως έτσι, δεν ξανά ταξιδεύει ποτέ κανείς από τους 4 μας με αυτή την αδιάφορη εταιρεία και ούτε ο περίγυρος μας!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
Ευχαριστούμε, K8974GX_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Με χρέωσαν 50€ γιατι λενε οτι η χειραποσκευη μου ειναι μεγαλύτερη απο οτι θα επρεπε.
οταν ρωτησα τι πρεπει να κανω μου λενε την τιμη και παθαινω σοκ πρωτη φορα μου συνεβη αυτο.
Μου λενε οτι ειμαστε στην πυλη για αυτο είναι σε αυτη τη τιμη αλλιως θα ηταν πιο φθηνο απο τους παγκους που κανουν τσεκ ιν και σκεφτομαι για ποιο λογο αυτος ο διαχωρισμός; δεν θα επρεπε να ειναι η ιδια τιμη;;
και το προσωπικό οτι χειρότερο εχω συναντήσει η ειρωνια ηταν τοσο εντονη απλα πολυ δυσαρεστο ολο αυτο και μου χαλασε καθε εντυπωση που ειχα σχηματίσει απο το ταξίδι μου στην αθηνα.. Το τελευταίο συμβαν που μου τα χαλασε ολη τη διαθεση
δεν το προτεινω σε κανέναν..

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
1  Ευχαριστούμε, diannaalexanidou
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.