Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“δεν έλαβα ποτέ την αποζημείωση που δικαιούμε!”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Είμαι πολύ ευχαριστημένος πελάτης σε όλες τις πτυχές της εταιρίας εκτός από μία... τον Αύγουστο είχαν κάνει λάθος στον αριθμό των επιβατών και ενώ είχα κανονικά το εισιτήριο μου δεν με άφησαν να μπω στο αεροπλάνο, το αποτέλεσμα ήταν να χάσω χρήματα από ότι είχα κάνει κράτηση στο νησί που θα πήγαινα αλλά και χρόνο από τις διακοπές μου. Μου είπαν ότι δικαιούμαι 250 ευρώ αποζημίωση και τα χρήματα του εισιτηρίου μου. Από τότε ενώ έχω κάνει την διαδικασία που μου ζητήθηκε δεν έχω λάβει καμία απομείωση ( και πλήρωσα και ακριβό εισιτήριο για να μην χάσω τις διακοπές μου!) στο τηλέφωνο μου λένε ξανά και ξανά να γράψω e mail και ότι θα μου απαντήσουν. Η μόνη απάντηση που πήρα μετά από περίπου δέκα e mail ήταν ότι το έχουν εγκρίνει το ποσό και ότι είναι στο λογιστήριο ... ποτε δεν απάντησαν τις ερωτήσεις μου...από τότε έχουν περάσει ακόμα 3 μήνες χωρίς απάντηση. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την εξυπηρέτηση και την αναξιοπιστία της εταιρίας.

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2022
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, filipposg2023
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Κριτικές (2.436)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

23 - 27 από 2.436 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Τρομερές ουρές για παράδοση βαλίτσας. Μόνο 2 άτομα εξυπηρετούν στο counter. Καμία μέριμνα. Η aegean ειναι και πιο φθηνή και με πολυ καλυτερες παροχές.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2023
Ευχαριστούμε, stavroska01
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Στις 2/1/2023 οι κύριες που δούλευαν πριν το boarding στο gate 24 ήταν όλες απαράδεκτες!Ειχαν όλες αγενή τρόπο προς το πρόσωπο μας και η μια κυρια με όνομα μαρια με ρώτησε αν καταλαβαίνω ελληνικά με ειρωνεία προσβάλλοντας με με άσχημο τρόπο!Επισης μου είπε ότι δε βρίσκομαι σε θέση να μιλήσω και ότι πέρασα εγώ καλά το βράδυ με την κυρια που είχα δίπλα μου και πήγαινα προς Θεσσαλονίκη!Ακομα δε με άφηνε να ολοκληρώσω την πρόταση μου λέγοντας μου συνεχόμενα Καλημερα και δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε!Συγχαρητηρια για το προσωπικό και την εξυπηρέτηση που παρέχετε σε άτομα τα οποία σας πληρώνουν 100 ευρώ το εισητηριο για να πάνε στην πόλη τους για τη δουλειά τους!Ειστε τουλάχιστον απαράδεκτοι και κρίμα για την εταιρεία σας η οποία έχει τόσο αγενής υπαλλήλους οι οποίοι με τον τρόπο συμπεριφοράς τους χαλάνε την εικόνα σας!Καλη χρόνια

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2023
1  Ευχαριστούμε, fwtisc
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εταιρια! Μας πούλησε εισητηρια καθώς γνώριζε το κλείσιμο του αεροδρομίου για μερικές μερες...και δεν επιστρέφει τα χρήματα! απατεώνες !

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2022
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, thanosa2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

23/12/2022 πετούσα με την έφηβη κόρη μου από Ηράκλειο προς Θεσσαλονίκη στις 14:00 .
Πήγαμε στο αεροδρόμιο από Ιεράπετρα στις 09:00 το πρωί .
Ζητήσαμε την υπάλληλο της εταιρίας Sky express να κανει το check in και μας είπε στις 12:00 καλύτερα , όταν πήγαμε ξανά στις 12 είπε ότι δεν έχει θέσεις ( τα εισητηρια τα αγοράσαμε δύο μήνες πριν)
Λόγο υπερπλήρωσης εισητηρίων.
Μείναμε τρία άτομα εκτός χωρίς να μας εξασφαλίσουνε διαμονή και γεύμα μας προτειναν πτηση βράδυ μεσω Αθηνών.
Ζητήσαμε γεύμα λόγο της κατάστασης μας το αρνηθηκαν.
Με καθυστέρηση όπως και η αρχική πτήση έφτασα στη Θεσσαλονίκη 22:35 .
Ανακαλύπτοντας ότι μου σπάσαμε το χερούλι της βαλίτσας .
Αναγκαστηκαμε να πάρουμε ταξί γιατί μένουμε εκτός νόμου Θεσσαλονίκης.
Είναι τρίτη φορά μέσα στη χρονιά που η εταιρεία είναι ασυνεπής.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2022
Ευχαριστούμε, margaritakK518WV
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Τα έσοδα επηρεάζουν τις εμπειρίες που εμφανίζονται στην παρούσα σελίδα, μάθετε περισσότερα.