Είμαι πολύ ευχαριστημένος πελάτης σε όλες τις πτυχές της εταιρίας εκτός από μία... τον Αύγουστο είχαν κάνει λάθος στον αριθμό των επιβατών και ενώ είχα κανονικά το εισιτήριο μου δεν με άφησαν να μπω στο αεροπλάνο, το αποτέλεσμα ήταν να χάσω χρήματα από ότι είχα κάνει κράτηση στο νησί που θα πήγαινα αλλά και χρόνο από τις διακοπές μου. Μου είπαν ότι δικαιούμαι 250 ευρώ αποζημίωση και τα χρήματα του εισιτηρίου μου. Από τότε ενώ έχω κάνει την διαδικασία που μου ζητήθηκε δεν έχω λάβει καμία απομείωση ( και πλήρωσα και ακριβό εισιτήριο για να μην χάσω τις διακοπές μου!) στο τηλέφωνο μου λένε ξανά και ξανά να γράψω e mail και ότι θα μου απαντήσουν. Η μόνη απάντηση που πήρα μετά από περίπου δέκα e mail ήταν ότι το έχουν εγκρίνει το ποσό και ότι είναι στο λογιστήριο ... ποτε δεν απάντησαν τις ερωτήσεις μου...από τότε έχουν περάσει ακόμα 3 μήνες χωρίς απάντηση. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την εξυπηρέτηση και την αναξιοπιστία της εταιρίας.