Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Κατωτεροι των περιστασεων”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε 15 Μαΐου 2021

Μεγαλη καθυστερηση στο check in με αποτελεσμα μεγαλη αναμονη , ταλαιπωρια και μεγαλος συνωστισμος στην επιβιβαση ( λεωφορειο) . Ειναι απαραδεκτο τοσος κοσμος μεσα σε ενα λεωφορειο με τους γνωστουςκινδυνους. Κριμα ...δυσφημιση για την χωρα πανω στο ανοιγμα του τουρισμού

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
Ευχαριστούμε, Saralaerti
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.544)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

76 - 80 από 1.544 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 14 Μαΐου 2021

Εκλεισα εισιτήρια μ αυτήν, χάνω μιση ωρα στην αναμονη να τους ρωτήσω αν χρειάζεται τεστ κορονοϊου ενώ υπάρχει πιστοποιητικό εμβολιασμού, μου λένε δεν γνωρίζουν και να πάρω την πολιτική προστασία. Εν τέλει πηρα την aegean και ενημερωθηκα. Ταυτόχρονα 2 μερες το Web check in χαλασμένο, χάνω μιση ωρα στην αναμονή πάλι χωρίς τελικά να πιάσω γραμμή και αναγκάστηκα να παω χαράματα στο αεροδρόμιο για check in

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
Ευχαριστούμε, andrewdegrecia
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Μαΐου 2021

Η χειρότερη αεροπορική που έχω πετάξει ποτέ, μόνο πως θα φάνε λεφτά ξερουν, δεν δουλεύει ποτε το web check in

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
1  Ευχαριστούμε, O6225UWnatalian
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Μαΐου 2021

Προσπαθούσα επί τρεις μέρες να βρω κάποιον στα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών ώστε να αλλάξω το εισιτήριο μου και δεν απάντησε ποτέ κανείς. Αναγκάστηκα να πάω μέχρι το Ελ. Βενιζέλος για να μπορέσω να αλλάξω το εισιτήριο! Ξαφνικά ούτε το check in μπορούσα να κάνω μέσω της ιστοσελίδας τους λόγω αναβάθμισης της. Πού ακούστηκε ολόκληρη αεροπορική να μη σου δίνει την δυνατότητα έστω και για κάποιες μέρες να μη μπορείς να κανεις web check in. Μου ζύγισαν την χειραποσκευή στο αεροδρόμιο της Αθήνας και επειδή ήταν σχεδόν τρία κιλά βαρύτερη με χρέωσαν 25€ Οταν κατέβηκα από Θεσσαλονίκη τα κιλά ήταν τα ίδια και δε μου είπαν κάτι.
Εγώ ποιον να χρεώσω για τις μισαωρες αναμονές στο ακουστικό μέχρι να απαντήσουν; Ακόμη μου απαντάνε στα μηνύματα μου για το αίτημα μου να γίνει αλλαγή πτήσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
1  Ευχαριστούμε, evrinomit
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Μαΐου 2021

Πολύ ευγενικοί όλοι τους!! Πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν ακόμα και σε έκτακτες κρατήσεις τελευταία στιγμή λόγο ανάγκης !!! Σας ευχαριστώ πολύ sky express!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Απρίλιος 2021
Ευχαριστούμε, 223gianniss
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.