Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Η χειρότερη εταιρεία”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε 14 Μαΐου 2021

Η χειρότερη αεροπορική που έχω πετάξει ποτέ, μόνο πως θα φάνε λεφτά ξερουν, δεν δουλεύει ποτε το web check in

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
1  Ευχαριστούμε, O6225UWnatalian
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.678)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

154 - 158 από 1.678 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 13 Μαΐου 2021

Προσπαθούσα επί τρεις μέρες να βρω κάποιον στα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών ώστε να αλλάξω το εισιτήριο μου και δεν απάντησε ποτέ κανείς. Αναγκάστηκα να πάω μέχρι το Ελ. Βενιζέλος για να μπορέσω να αλλάξω το εισιτήριο! Ξαφνικά ούτε το check in μπορούσα να κάνω μέσω της ιστοσελίδας τους λόγω αναβάθμισης της. Πού ακούστηκε ολόκληρη αεροπορική να μη σου δίνει την δυνατότητα έστω και για κάποιες μέρες να μη μπορείς να κανεις web check in. Μου ζύγισαν την χειραποσκευή στο αεροδρόμιο της Αθήνας και επειδή ήταν σχεδόν τρία κιλά βαρύτερη με χρέωσαν 25€ Οταν κατέβηκα από Θεσσαλονίκη τα κιλά ήταν τα ίδια και δε μου είπαν κάτι.
Εγώ ποιον να χρεώσω για τις μισαωρες αναμονές στο ακουστικό μέχρι να απαντήσουν; Ακόμη μου απαντάνε στα μηνύματα μου για το αίτημα μου να γίνει αλλαγή πτήσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
1  Ευχαριστούμε, evrinomit
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Μαΐου 2021

Πολύ ευγενικοί όλοι τους!! Πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν ακόμα και σε έκτακτες κρατήσεις τελευταία στιγμή λόγο ανάγκης !!! Σας ευχαριστώ πολύ sky express!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Απρίλιος 2021
Ευχαριστούμε, 223gianniss
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Μαΐου 2021

Αφού ακύρωσαν την πτήση, μετά ήταν αδύνατο να επικοινωνήσεις μαζί τους τηλεφωνικά. Επικοινώνησα την επόμενη ημέρα μαζί μας μου και με μετέφεραν σε άλλη πτήση, αλλά το χρονικό περιθώριο για την φόρμα plf είχε λήξει. Μας είπαν ότι έχετε δίκιο αλλά δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό.
Αφου δεν καταφερα να κάνω κάτι για να ταξιδέψω, ακόμα προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους ώστε να γίνει αλλαγή του εισιτηρίου για την επόμενη μέρα.
Ατελείωτη ώρα στην αναμονή του τηλεφώνου και ποτέ να μην απαντάει κανείς.
Απαράδεκτοι

Ημερομηνία ταξιδιού: Μάιος 2021
3  Ευχαριστούμε, 856antonism
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Μαΐου 2021

Δεν απαντάνε ποτέ στα τηλεφωνά ,ούτε στα μειλ δεν έχεις τρόπο επικοινωνίας μαζί τους. Περιμένω ένα μήνα να επικοινωνήσουν μαζί μου για να με ενημερώσουν τι θα γίνει με τα ακυρωμένα μου εισιτήρια λόγω απαγόρευσης σύμφωνα με τα μέτρα του covid και δεν υπάρχει ούτε φωνή ούτε ακρόαση .Μου είπαν ότι θα με πάρουν αυτοί ,για να αλλάξω ημερομηνίες γιατί δεν μπορούν να αφήσουν ανοιχτό το εισιτήριο, επίσης χαριστικά δεν θα με χρεώσουν παραπάνω γιατί κανονικά έπρεπε να πληρώσω 350 επιπλέον από τα 400 που είχα δώσει για μια πτήση στην Κάλυμνο 2 ενήλικες και ένα παιδί .Δηλαδή ζητούσαν 750 για 3 ατομα ,με ελικοφόρο που δεν χωράς καν στις θέσεις .χωρις φαγητό και διάρκειας 45 λεπτά.(και σκεφτείτε ότι για Κάλυμνο οι πτήσεις επιδοτούνται!!!!!)

Ημερομηνία ταξιδιού: Απρίλιος 2021
Ευχαριστούμε, Aggela24
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.