Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Παρεξηγημένη”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε 20 Φεβρουαρίου 2021

Έχω ταξιδέψει πολλές φορές με τη skyexpress. Έχω δει το καλό και το κακό τους πρόσωπο. Μπορώ να πω πως εν μέσω πανδημίας έχουν φερθεί με περισσότερο επαγγελματισμό από άλλες πολύ γνωστές εταιρείες και οι τιμές εξακολουθούν να είναι καλές. Αν έχω να επιλέξω ανάμεσα στη skyexpress κ σε κάποια άλλη πιο γνωστή θα επιλέξω την πρώτη γιατί γνωρίζω πως είναι μικρότερος ο κίνδυνος να προκύψουν εξτρα χρεώσεις στο αεροδρόμιο.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
Ευχαριστούμε, mis a
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.385)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

16 - 20 από 1.385 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 16 Φεβρουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Απαράδεκτοι!!!! Δεν απαντούν ποτέ σε κλήσεις. Δεν ξέρουν αν θα πραγματοποιηθεί η πτηση. Αλλά έτσι είναι. Ότι πληρώνεις...παιρνεις.Ποτε ξανά!

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
2  Ευχαριστούμε, panagiotist958
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Φεβρουαρίου 2021

Μετά απο καθυστέρηση 2 λεπτών μετά το κλείσιμο του check in οι υπάλληλοι της sky που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να μπούμε στο αεροπλάνο πιο γρήγορα. Παρ' όλα αυτά εκεινοί δεν ήταν καθόλου εξυπηρετικοί, ήταν αγενέστατοι και όταν μετά προσπαθούσα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά για επιστροφή χρημάτων μου απαντήσανε μετά απο 2 μέρες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
3  Ευχαριστούμε, Z9912IFv_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Φεβρουαρίου 2021

Πήγα μετά από 2 λεπτά αφού κλείσουν τα check in και εκεί οι υπάλληλοι αντί να μας βοηθήσουν ήταν και αγενής από πάνω χαρακτηριστικά άκουσα φράσεις όπως "εδώ δεν είμαστε το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης" και "μην μου ηψώνεται την φωνή σας" ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ, μετά το κερασάκι ήταν ότι προσπαθούσα επί 2 μέρες να επικοινωνήσω με κάποιον σε τηλέφωνο για επιστροφή... ΑΙΣΧΟΣ!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2021
3  Ευχαριστούμε, luckyl543
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Φεβρουαρίου 2021

Ανάρμοστη συμπεριφορά στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Μίλησα με δυο υπαλλήλους για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένη πτήση και προσπαθούσαν να μου κλείσουν το τηλέφωνο ότι πιο γρήγορα γινόταν.Έχω πάρει στο τηλεφωνικό κέντρο άλλες τρεις φορές περιμένω ένα μισάωρο τουλάχιστον κ καταλήγουν να μου κλείνουν την γραμμή πριν καν το σηκώσουν. Έχουν περάσει 10 ημέρες και ακόμα περιμένω για την επιστροφή χρημάτων. Η επικοινωνία μαζί τους ήταν ενός λεπτού δεν με άφησαν ούτε καν να επιβεβαίωσε τον αριθμο λογαριασμού. Δεν θέλω ποτέ να ξανακλείσω εισιτήρια μαζί τους. Είναι απαράδεκτοι αγενής και καθόλου επαγγελματίες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, elmeimari
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.