Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατων”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε 29 Ιανουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Τελείως αναξιόπιστη εταιρεία... ΜΑΚΡΙΆ... Ενώ έχω κλείσει εισητηρια μεταβίβασης με ανταπόκριση(Κως-Αθήνα-Θεσσαλονίκη) 6 μέρες πριν η εταιρεία αποφάσισε να μας ενημερώσει ότι η πτήση της ανταπόκρισης(Αθήνα-Θεσσαλονίκη) ακυρώθηκε.Φυσικα και δεν μπορούν να αλλάξουν την ημερομηνία της πτήσης μου, αλλά μπορούν να μου δώσουν ένα voucher για την ακυρωμένη πτήση (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και το άλλο εισητηριο (Κως-Αθήνα) τι να το κάνω κύριοι??? Να κάνω βόλτες στην Αθήνα εν μέσω πανδημίας??? Επίσης δεν μπορούν καν να σε επιβεβαιώσουν αν η πτήση της επιστροφής σου θα γίνει κανονικά η αν θα ακυρωθεί και αυτη και πάλι δεν θα έχεις τρόπο να επιστρέψεις στον προορισμό σου. Μακράν η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω δει.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
1  Ευχαριστούμε, 196athinam
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.365)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

6 - 10 από 1.365 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 19 Ιανουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

πετουσα απο τα Χανιά μέσω Αθηνών προς Θεσσαλονίκη , δύο μέρες πριν την πτήση , με ειδοποίησαν ότι ακυρώνεται η πτήση επιστροφής μου και μου δώσανε εισιτιριο μία μέρα νωρίτερα , Πάλι καλά !!!!Τέλος πάντων φτάνοντας στο αεροδρόμιο των Αθηνών Έπρεπε να είχα αναμονή μιάμιση ώρα για να ταξιδέψω προς Θεσσαλονίκη , και φτάνοντας μου λένε ότι δεν υπάρχει τέτοια πτήση , και ότι πτήση θα πραγματοποιηθεί Μετά από δέκα ολόκληρες ώρες!!!!! δεν μου ζήτησαν Συγνώμη , που δεν με ενημέρωσαν , και ούτε να προσφέρουν κάποια voucher , για να μπορώ να αγοράσω Έστω ένα μπουκάλι νερό , που είναι πανάκριβα στο αεροδρόμιο Αθηνών Παρεμπιπτόντως ! Τέλος πάντων στην επιστροφή μου , μου σακάτεψαν τη βαλίτσα , φτάνοντας στα Χανιά πηγαίνω στο γκισέ το Sky Express , και μου λένε θα βγάλετε φωτογραφίες και θα στείλετε e-mail στην εταιρεία , έκανα αυτό το πράγμα , και μου ζήτησαν να του στείλω απόδειξη καταγραφής φθοράς , που δεν την έχω , διαφορετικά λέει δεν μπορεί να μου την προσφέρουν την αποζημίωσή μου !!!!!!! και κάτι άλλο , Σε όποιο σημείο των τριών αεροδρομίων είχα να κάνω με την υπηρεσία εδάφους αυτής της αεροπορικής εταιρείας , ήταν όλοι απαράδεκτα αγενής , εκνευριστικά άσχετοι!!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
1  Ευχαριστούμε, varketiliv
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2021

πολυ παλια αεροσκαφη σε σημειο που φοβασαι να ταξιδεψες.αλλωστε εχει κ ιστορικο καποιων επικινδυνων συμβαντων. /very old planes and i think safety is not perfect

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
2  Ευχαριστούμε, karantere2016
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Ιανουαρίου 2021

Διαβάζοντας όλα τα σχόλια και τις κριτικές όταν επρόκειτο να ταξιδέψω μαζί με των 4 μηνών βρέφος μου αλήθεια είχα τρομοκρατηθεί σε σημείο να θέλω να ακυρώσω την κράτηση μου. Ωστόσο, διαπίστωσα πως τα σκάφη ήταν εξαιρετικα αντίθετα με όσα διάβαζα, και η πτήση καθώς και οτι άλλο διέπει τις αεροπορικές διαδικασίες δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Value for money.!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
Ευχαριστούμε, annafV7524UQ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Ιανουαρίου 2021

Ενώ η χειραποσκευή πληρούσε τις διαστάσεις ήταν 2 κιλά παραπάνω και ενώ η ίδια η υπάλληλος μου είπε να βγάλω έστω 1 κιλό και να το βάλω στη βαλίτσα ενώ έκανα ο,τι μου είπε μου είπε ότι τώρα η βαλίτσα είναι παραπάνω από όσο πρέπει και πως είναι 20€ η χρέωση .
Μετά από 3 ταξίδια την ίδια μέρα με κανένα πρόβλημα εμφανίστηκε μια υπάλληλος αποφασισμένη να με χρεώσει και δεν είναι τα χρήματα το θέμα όσο το ότι ενώ με έβαλε σε διαδικασία εν τέλη να μου πει αυτό που θα γινόταν εξαρχής .
Απλή απογοήτευση .
Καμία συνεργασία και ευγένεια .

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
2  Ευχαριστούμε, harulak2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.