Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Απλή κοροϊδία”
Κριτική για: Sky Express


Η κριτική γράφτηκε 7 Ιανουαρίου 2021

Ενώ η χειραποσκευή πληρούσε τις διαστάσεις ήταν 2 κιλά παραπάνω και ενώ η ίδια η υπάλληλος μου είπε να βγάλω έστω 1 κιλό και να το βάλω στη βαλίτσα ενώ έκανα ο,τι μου είπε μου είπε ότι τώρα η βαλίτσα είναι παραπάνω από όσο πρέπει και πως είναι 20€ η χρέωση .
Μετά από 3 ταξίδια την ίδια μέρα με κανένα πρόβλημα εμφανίστηκε μια υπάλληλος αποφασισμένη να με χρεώσει και δεν είναι τα χρήματα το θέμα όσο το ότι ενώ με έβαλε σε διαδικασία εν τέλη να μου πει αυτό που θα γινόταν εξαρχής .
Απλή απογοήτευση .
Καμία συνεργασία και ευγένεια .

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
4  Ευχαριστούμε, harulak2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.385)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

25 - 29 από 1.385 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 5 Ιανουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Εντυπωσιακή αγένεια, από τις αεροσυνοδούς του αεροσκάφους, κακή οργάνωση, προχειρότητα άνευ προηγούμενου. Η αεροσυνοδός δεν άκουγε καν την ερώτηση, μας ειρωνεύτηκε (2 άσχετους μεταξύ τους πελάτες και για διαφορετικό λόγο) και δεν τηρούσε καν τα μέτρα ασφαλείας για τους επιβάτες. Φυσικά, πρόσεχε για την προσωπική της υγεία, αλλά μαλλον εκεί θεώρησε ότι τελειώνει η δική της δουλειά. Ασυναρτησίες, φωνές χωρίς επιχειρήματα, ανευθυνότητα (για ό,τι ερωτήθηκε η απάντηση ήταν οτι δεν ξέρει, δεν είναι δική της ευθύνη).

Πραγματικά στεναχωρέθηκα, γιατί συνειδητά επέλεξα να ταξιδέψω από Κοζάνη, πληρώνοντας ακριβότερο εισιτήριο, σκεπτόμενη ότι είναι καλό να στηρίζω μικρές εταιρείες που εξυπηρετούν περιφερειακά αεροδρόμια. Δεν με πειράζει το μικρό αεροπλάνο και τα 15kg της βαλίτσας, αλλά την έλλειψη επαγγελματισμού στη συμπεριφορά δεν τη δικαιολογώ, δεν την καταλαβαίνω και φυσικά δεν θα την ξαναυποστώ. Λυπάμαι πολύ.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
4  Ευχαριστούμε, elenitse
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 4 Ιανουαρίου 2021

Οι άνθρωποι απαράδεκτοι !!! Πριν λίγα χρόνια έγινε αυτο.. Μου τηλεφώνησαν ότι λόγο απεργίας θα ακυρωθεί η πτήση μου. Έκλεισα ακτοπλοϊκά και εν τέλει έγινε η πτήση χωρίς φυσικά να λάβω ενημέρωση. Μετά με ταλαιπώρησαν επί δύο μήνες για την επιστροφή χρημάτων καθώς με έβαζαν να τηλέφωνο καθημερινά και να ψάχνω ποτε τον ένα υπαλληλο και πότε τον άλλον.. η εμπειρία μου από αυτό;; Αγένεια και αμφισβήτηση... Δεν θα πρότεινα την εταιρεία αυτή σε κανέναν είναι εντελώς αναξιόπιστοι...

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, stavroulam494
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 26 Δεκεμβρίου 2020

Καταρχήν απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων της και κυρίως της Αθήνας, η πτηση απαισια παρα πολύ κουραστικη αλλα και απαισιο πιλοταρισμα απο τους πιλότους της και το χειρότερο εχασαν την βαλίτσα μου και μου την εστειλαν μετα απο 3 μέρες και όταν τους ζητησα τον λογο απο τον υπεύθυνο της Ροδου η απαντηση του ηταν : "Τι να κάνουμε έτυχε "

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
3  Ευχαριστούμε, NIKOSKAR96
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 19 Δεκεμβρίου 2020

Το αεροπλάνο ήταν αρκετά βρώμικο και μυριζε έντονα κάτι σαν αρωματικό που προκαλούσε πονοκέφαλο. Μας στίβαξαν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου για να έχει ισορροπία με τις αποσκευές που μπαίνουν μπροστά. Εν μέσω πανδημίας κορονοιού... Απαράδεκτο το γεγονός ότι υπηρχε επιβάτισσα που με το που καθίσαμε, κατέβασε την μάσκα της, και κανένας από το "cabin crew" δεν της έκανε παρατήρηση. Μετά από όσα ζήσαμε το 2020 πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα είναι δεδομένο...και οι αντίστοιχες κυρώσεις επίσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
1  Ευχαριστούμε, DimitraMi33
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.