Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Αγένεια χωρίς προηγούμενο.”
Κριτική για: Sky Express Airline


Η κριτική γράφτηκε 5 Ιανουαρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Εντυπωσιακή αγένεια, από τις αεροσυνοδούς του αεροσκάφους, κακή οργάνωση, προχειρότητα άνευ προηγούμενου. Η αεροσυνοδός δεν άκουγε καν την ερώτηση, μας ειρωνεύτηκε (2 άσχετους μεταξύ τους πελάτες και για διαφορετικό λόγο) και δεν τηρούσε καν τα μέτρα ασφαλείας για τους επιβάτες. Φυσικά, πρόσεχε για την προσωπική της υγεία, αλλά μαλλον εκεί θεώρησε ότι τελειώνει η δική της δουλειά. Ασυναρτησίες, φωνές χωρίς επιχειρήματα, ανευθυνότητα (για ό,τι ερωτήθηκε η απάντηση ήταν οτι δεν ξέρει, δεν είναι δική της ευθύνη).

Πραγματικά στεναχωρέθηκα, γιατί συνειδητά επέλεξα να ταξιδέψω από Κοζάνη, πληρώνοντας ακριβότερο εισιτήριο, σκεπτόμενη ότι είναι καλό να στηρίζω μικρές εταιρείες που εξυπηρετούν περιφερειακά αεροδρόμια. Δεν με πειράζει το μικρό αεροπλάνο και τα 15kg της βαλίτσας, αλλά την έλλειψη επαγγελματισμού στη συμπεριφορά δεν τη δικαιολογώ, δεν την καταλαβαίνω και φυσικά δεν θα την ξαναυποστώ. Λυπάμαι πολύ.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2021
1  Ευχαριστούμε, elenitse
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.363)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

11 - 15 από 1.363 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 4 Ιανουαρίου 2021

Οι άνθρωποι απαράδεκτοι !!! Πριν λίγα χρόνια έγινε αυτο.. Μου τηλεφώνησαν ότι λόγο απεργίας θα ακυρωθεί η πτήση μου. Έκλεισα ακτοπλοϊκά και εν τέλει έγινε η πτήση χωρίς φυσικά να λάβω ενημέρωση. Μετά με ταλαιπώρησαν επί δύο μήνες για την επιστροφή χρημάτων καθώς με έβαζαν να τηλέφωνο καθημερινά και να ψάχνω ποτε τον ένα υπαλληλο και πότε τον άλλον.. η εμπειρία μου από αυτό;; Αγένεια και αμφισβήτηση... Δεν θα πρότεινα την εταιρεία αυτή σε κανέναν είναι εντελώς αναξιόπιστοι...

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, stavroulam494
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 26 Δεκεμβρίου 2020

Καταρχήν απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων της και κυρίως της Αθήνας, η πτηση απαισια παρα πολύ κουραστικη αλλα και απαισιο πιλοταρισμα απο τους πιλότους της και το χειρότερο εχασαν την βαλίτσα μου και μου την εστειλαν μετα απο 3 μέρες και όταν τους ζητησα τον λογο απο τον υπεύθυνο της Ροδου η απαντηση του ηταν : "Τι να κάνουμε έτυχε "

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, NIKOSKAR96
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 19 Δεκεμβρίου 2020

Το αεροπλάνο ήταν αρκετά βρώμικο και μυριζε έντονα κάτι σαν αρωματικό που προκαλούσε πονοκέφαλο. Μας στίβαξαν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου για να έχει ισορροπία με τις αποσκευές που μπαίνουν μπροστά. Εν μέσω πανδημίας κορονοιού... Απαράδεκτο το γεγονός ότι υπηρχε επιβάτισσα που με το που καθίσαμε, κατέβασε την μάσκα της, και κανένας από το "cabin crew" δεν της έκανε παρατήρηση. Μετά από όσα ζήσαμε το 2020 πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα είναι δεδομένο...και οι αντίστοιχες κυρώσεις επίσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, DimitraMi33
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 17 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Μεσα στο δευτερο κύμα της πανδημίας, η SKY Express δεν φτανει που γεμισε το αεροπλανακι της 60 ατομα, αλλα ακομα και οταν προσγειωθηκε στο Βενιζελος, δεν μπηκε καν στον κόπο να φερει 2 λεωφορεία να μας παρουν. Στριμωχθηκαμε 60 ατομα σε ενα. Οσο και αν διαμαρτυρηθηκαμε αδιαφορησαν οι πάντες.
ΝΤΡΟΠΗ

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Aris G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.