Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Πολύ μέτριοι”
Κριτική για: Sky Express Airline


Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Το αεροπλάνο ήταν αρκετά βρώμικο και μυριζε έντονα κάτι σαν αρωματικό που προκαλούσε πονοκέφαλο. Μας στίβαξαν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου για να έχει ισορροπία με τις αποσκευές που μπαίνουν μπροστά. Εν μέσω πανδημίας κορονοιού... Απαράδεκτο το γεγονός ότι υπηρχε επιβάτισσα που με το που καθίσαμε, κατέβασε την μάσκα της, και κανένας από το "cabin crew" δεν της έκανε παρατήρηση. Μετά από όσα ζήσαμε το 2020 πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα είναι δεδομένο...και οι αντίστοιχες κυρώσεις επίσης.

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, DimitraMi33
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.355)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

8 - 12 από 1.355 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 17 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Μεσα στο δευτερο κύμα της πανδημίας, η SKY Express δεν φτανει που γεμισε το αεροπλανακι της 60 ατομα, αλλα ακομα και οταν προσγειωθηκε στο Βενιζελος, δεν μπηκε καν στον κόπο να φερει 2 λεωφορεία να μας παρουν. Στριμωχθηκαμε 60 ατομα σε ενα. Οσο και αν διαμαρτυρηθηκαμε αδιαφορησαν οι πάντες.
ΝΤΡΟΠΗ

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Aris G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 16 Δεκεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ειχα ακουσει πολλα για αυτην την εταιρια και τη φοβομουνα...αλλα και περσυ τον δεκεμβ του 2019 που λογω πολυ κακων καιρικων συνθηκων ακυρωθηκε η πτηση μας ηταν εξυπηρετικοτατοι(μας πηγαν σε ξενοδοχειο και μας αλλαξαν δωρεαν τη πτηση) και φετος που λογο κοβιντ ακυρωθηκε η πτηση μας...μας ακυρωσαν τα εισιτηρια και μας επεστρεψαν τα χρηματα μεσα σε λιγες μερες!για τα κοριτσια στο τηλ δεν το συζητω...εξαιρετικες ξαι ευγενεστατες!καλες πτησεις και καλα ταξιδια ευχομαι!και ο.τι καλυτερο γενικοτερα!

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, Anna M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 27 Νοεμβρίου 2020

Mια πλήρης αποτυχία επιλογής. Χίλιες φορές να πάρει κάποιος το υποβρύχιο για να πάει απο Σαντορίνη -Αθηνα παρά να πάει με την Sky-Express .Είχαμε κλείσει τα αεροπορικά εισιτήρια 3 μήνες πριν.Τρεις μέρες πριν ταξιδέψουμε οικογενειακως 4 άτομα μαθαίνω ότι στην επιστροφή η εταιρεία άλλαξε το δρομολόγιο και μας το έβαλε να πετάξουμε 5 τα ξημερώματα αντί για 5 το απόγευμα.Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουμε 240Ε από την τσέπη μας , για μια μέρα αφού είχαμε κλείσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου μέχρι το απόγευμα και υποχρεωθήκαμε να κλείσουμε δωμάτιο στην Αθηνα (2 διανυκτερευσεις για 12 ώρες) μιας και με 2 μικρά παιδιά άυπνα από της 2.30 τα ξημερώματα ΄να ταξιδεύουν έπρεπε κάπου να μείνουμε να κοιμηθούμε.Το τραγικό όμως ήταν όταν φτάσαμε στην Αθήνα έχασαν τρεις βαλίτσες με αποτέλεσμα να μην έχουμε ούτε τα απαραίτητα για 12 ώρες ,ΦΑΝΤΆΖΕΣΤΕ.Το δράμα δεν τελειώνει εδώ.Μας είπαν κατηγορηματικά ότι έπρεπε να πάμε εμείς να πάρουμε από το αεροδρόμιο τις βαλίτσες που έχασαν αυτοί.Έτσι με δυο παιδιά πληρώσαμε 100 ευρώ πήγαινε έλα από και προς το αεροδρόμιο για να τις πάρουμε.Δε συζητώ ότι χάσαμε και την πρώτη μέρα στο ξενοδοχείο μιας και περιμέναμε από στιγμή σε στιγμή να μας ειδοποιήσουν και χωρίς ρούχα κα δεν κάναμε τίποτα. ΆΠΛΑ ΑΠΑΡΆΔΕΧΤΟΙ. Εγώ πάντως θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του ταξιδιώτη , μιας και η εταιρεία δεν μου έχει απαντήσει ακόμα για όλα αυτά.

Ημερομηνία ταξιδιού: Οκτώβριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
1  Ευχαριστούμε, Palio Eleotrivi... G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Νοεμβρίου 2020

Πρεπει να ντρέπονται! Κακό σέρβις και άθλια ενημέρωση.
Σε ταξιδι μου απο ροδο για κασο, έχοντας μαζί μου και το 2χρονο γιο μου.
Απο ροδο ειχε τεχνικό πρόβλημα το αεροσκάφος λεει... τελικα φεύγουμε μετα απο 1ωρα, παμε καρπαθο μας ξανα βγάζουν παλι για το ίδιο πρόβλημα.
Δεν ειχε ολη την ταλαιπωρία μας, με το παιδί να εχει κουραστεί και να κλαίει, μας πηγαίνουν κασο και Λόγο καιρού ο δολοφονοσ πιλότος μας κανει βόλτα πανω απο το νησί με 8μποφορ και μας επιστρέφει Καρπαθο!!!
Οταν άρχισα να παραπονιέμαι γιατι μας πηγε κασο αφου ήξερε τον καιρό, μου απάντησαν οτι έκανε προσπάθεια!!!
Εαν μας σκότωνε ηθελα να ξέρω θ έλεγε τα ίδια;;;;

Ημερομηνία ταξιδιού: Νοέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, _B2894PU
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
$USD
Ελλάδα
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.