Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Απαράδεκτο σερβις, rude service”
Κριτική για: Sky Express Airline


Η κριτική γράφτηκε 9 Σεπτεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Εκλεισα τα εισητηρια μου μέσω expedia κ είχε 1η βαλιτσα δωρεάν, χειραποσκευη δωρεάν. ( φωτο). Πεταω χρονια κ παγκόσμια, ποσο λάθος επαγγελματισμος να μην αναγράφονται τα κιλα κ να μην έχεις δικαίωμα να κλείσεις φτηνά εξτρα κιλα. Αποτελεσμα: το αγενής κοριτσάκι που με εξυπηρετούσε με ανάγκασε να βγάλω τη μισή βαλιτσα κ να την κουβαλάω κ φυσικά πλήρωσα κ 15 εξτρα ευρώ!!!! Μόνο 8 κιλα βαλιτσα κ 6 χειραποσκευη, δεν το χω ξανακούσει στα χρόνια που πεταω! Στην ερωτηση μου πια η διαφορά να τα χω πανω μου η στην βαλιτσα δεν ειχε να απαντήσει, μουρμούρισε κάτι για χειραποσκευη 6 κιλα κ ρωτησα, τι θα κάνω τα υπόλοιπα που κρατάω, το εσωτερικό της βαλιτσας δηλ. Μου απάντησε είναι δικό σας πρόβλημα με ύφος 300 καρδιναλιων. Η τακτικη που ακολουθούν φενεται οτι εχει κ ψυχολογική διάσταση, αφού ανέβηκαν οι τονοι, μιας κ σχεδον χλεβαζομουν κ ηρθε κοντα η ασφάλεια. Κάθε επιχείρημα μου αντικρουοταν με σαθρά κ αβασιμα, σχεδον γελια επιχειρήματα. Διαμαρτηρηθηκα ότι είναι καθαρά πολιτική τακτικής για να παίρνουν εξτρα χρήματα, κ ξερω όλα τα κόλπα, λόγω του ότι δουλευω σαν Ελ. Επαγγελματίας στον τουρισμό. Έμενε στη θέση της κ μου εσουρε άδειες φτηνές δικαιολογίες, όπως το ότι χειραποσκευη μόνο 6 κιλα επιτρέπεται, αλλά τελικά κουβάλαγα τα όλα! χωρίς κανείς να μου πει τίποτα γιατί έχω από τον ώμο.μου 3 τσάντες να κρεμονται:(. Απλά να σε βάλουν να κάνεις κόπο, η να πληρώσεις. κ στο τέλος μου είπε ότι δεν είναι αυτοί αρμόδιοι, αλλά απλά βοηθάνε από άλλη εταιρία. Εάν είναι ποτέ δυνατόν!!!
Αυτες οι πολιτικές τακτικής γι εξτρα Παραδάκι, σχεδόν όσο το κόστος του εισητηριου, σε μια μισό αδεια πτηση, μπροστά σε τετελεσμενο χρόνο κ τόπο, ειναι ξεκάθαρα εκβιαστικες κ σαν τέτοιες παράνομες κ νομικά καταδικασμενες. Τουλάχιστον θα πρπει να μου ζητηθεί συγνώμη για όλη την ταλαιπωρία κ ισως κ ενανκαλο κουπόνι για άλλη φορά. Και να μάθετε στο προσωπικό σας, μια πιτσιρικα 20 χρονων που μάλλον έχει ταξιδέψει μέχρι το αμστερνταμ κ πίσω, κ πολύ λεω, να είναι επαγγελματίες κ με σεβασμό στους πελάτες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, guidtravel
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.330)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

10 - 14 από 1.330 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 4 Σεπτεμβρίου 2020

Η χειρότερη αεροπορική εταιρία μην την επιλέξετε ποτέ δεν αξίζει μου έσπασαν την βαλίτσα μου και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη τους απλά απαράδεκτη αεροπορική.

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, elenimR6068OF
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Σεπτεμβρίου 2020

Ταξίδευα σήμερα με την γυναίκα μου και τον πεντάχρονο γιο μου.30 λεπτά μας είχαν καθηλωμένους στο αεροδρόμιο στην θέση μας.περιμενωντας χωρίς καμία εξήγηση.πολυ ζεστή.οταν άρχισα να γιναζω με ρώτησαν αν θα είμαι μαρτυρας!σε τι !!στην κύρια μπροστά που έβγαλε την μάσκα.κατι που δεν είδα.μετα έψαχναν οι αεροσυνοδοί για μάρτυρα.ελεος και ντροπή.ηρθε η αστυνομία που είχαν καλεση και τελικά βγήκαμε γιατη δεν μας ενημέρωσαν και μας είχαν σαν ζώα στην θέση μας.ντροπη

Ημερομηνία ταξιδιού: Σεπτέμβριος 2020
1  Ευχαριστούμε, Compass521092
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2020

Με πολλή μεγάλη λύπη είδα σήμερα το εξής περιστατικό. Μια ευγενέστατη κυρία θα ταξίδευε με το σκυλάκι της, για το οποίο είχε αγοραστεί το εισιτήριο των 20 ευρώ, και φυσικά υπήρχε το βιβλιάριο του, καθώς και τα στοιχεία της ηλεκτρονικής σήμανσης και το κλουβί. Δυστυχώς οι υπάλληλοι της εταιρείας αρνήθηκαν να επιβιβαστεί το κατοικίδιο, επιμένοντας ότι ο κανονισμός λέει να ζυγίζει το ζώο μαζί με το κλουβί μέχρι 5 κιλά! Επομένως για ποιο λόγο η εταιρεία έκοψε και χρέωσε εισιτήριο για το κατοικίδιο από τη στιγμή που δεν θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν;;;;;; Και οι δύο υπάλληλοι ήταν αγενείς. Και ουδέποτε εμφανίστηκε κάποιος διευθυντής/ προϊστάμενος προκειμένου να δοθεί μια λογική λύση. Το σκυλάκι τελικά δεν ταξίδεψε. Αν ήμουν στη θέση της ιδιοκτήτριας του, πραγματικά θα ένιωθα τρομερή σύγχυση και εκνευρισμό. Ελπίζω να αλλάξουν όλοι αυτοί οι παραλογισμοί και να υπάρχει μια έντιμη και ευγενική εξυπηρέτηση εκ μέρους της εταιρείας, και όχι κοροϊδία προς τους επιβάτες-πελατες.

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2020
1  Ευχαριστούμε, 61ariettas
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Αυγούστου 2020

Μας ανάγκασαν να κάτσουμε ο ένας δίπλα στον άλλον χωρίς να τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα απόστασης λόγω του ιού παρόλο που υπήρχαν κενές θέσεις.

Ημερομηνία ταξιδιού: Αύγουστος 2020
2  Ευχαριστούμε, elenimR6068OF
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.