Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Κα”
Κριτική για: Sky Express Airline


Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Άθλια!!! Παροχές, προσωπικό, χρεώσεις!!! Χάλια όλα! Κάκιστη εμπειρία, τόσο που την επόμενη φορά θα προτιμήσω να ταξιδεψω με πλοίο 12 ώρες!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
Ευχαριστούμε, Katmalouko
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.197)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

7 - 11 από 1.197 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Ταξίδευα από Αθήνα για Κέρκυρα και παρέλαβα την αποσκευή μου σπασμένη..προσπαθώ 2 εβδομάδες να βγάλω άκρη με τα email τους και η μόνη λύση που μου δίνουν είναι να πάρω βαλίτσα από το stock του αεροδρομίου ( κινεζικής προέλευσης ) που κοστίζει 7€ σε αντίθεση με την δικιά μου που κοστίζει 65€..Αυτή είναι η εξυπηρέτηση της skyexpress

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
Ευχαριστούμε, Dimflo13
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Παρά τις αντίξοες συνθήκες μπορώ να πω ότι κάναμε ένα καλό ταξίδι με ασφάλεια.Μία από τις χειραποσκευές μας δεν χωρούσε στο ντουλαπάκι και αμέσως προσφέρθηκαν να μας εξυπηρετήσουν φυλάσσοντάς την σε ξεχωριστό χώρο.Άμεση και καθυσηχαστική αντίδραση είχε επίσης το πλήρωμα όταν ενημερώθηκε ότι με δική μας ευθύνη ξεχάσαμε μία χειραποσκευή στον χώρο αναμονής ενώ είχαμε ήδη επιβιβαστεί στο αεροπλάνο και είμασταν έτοιμοι για απογείωση.Στα ενδιάμεσα της διαδρομής προσφέρθηκε επιλογή χυμού ή καφέ ή νερού και κάποιο μπισκοτάκι.

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση
Ευχαριστούμε, Hristos-Kriti
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Ερχόμενος από Κίνα με μια βαλίτσα και ένα μικρό δέμα , έπρεπε να πληρώσω 45€ επιπλέον διότι το δέμα μαζί με την βαλίτσα ήταν 3 κιλά παραπάνω .
Υπόψιν το δέμα ήρθε δωρεάν από Κίνα με την Κατάρ
Υπόψιν ότι 45€ κοστίζει μια διαδρομή το εισιτήριο για ένα άτομο από Αθήνα για Αλεξανδρούπολη και όχι για ένα δέμα . Επίσης η απόδειξη , η οποία θα κατατεθεί σε δικηγόρο , δεν αναφέρει σχεδόν τίποτα οπότε τα συμπεράσματα δικά σας!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Ιανουάριος 2020
1  Ευχαριστούμε, F4895WO_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Ιανουαρίου 2020

Αρχικά υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση στο αεροδρόμιο της Σάμου. Δεν υπήρξε κανένας εκπρόσωπος της εταιρίας για να μας εημερώσει για το τι γίνεται και ποια είναι τα δικαιώματά μας. Προσπαθήσαμε και μέσω συγγενικού προσώπου μας στο αεροδρόμιο της Αθήνας να ενημερωθούμε για το τισυμβαίνει και δε μπόρεσαν ούτε από την sky serv να μας δώσουν μια απάντηση. Από το τηλεφωνικό κέντρο της sky express μας έστειλαν στο αεροδρόμιο από το αεροδρόμιο μας έλεγαν να επικοινωνήσουμε με την εταιρία
Εν τέλει η πτήση στις 23/12/2020 ακυρώθηκε. Μια και η πτήση της sky express το επόμενο πρωί δε μας εξυπηρετούσε αποφασίσαμε να πάμε με άλλη εταιρία που πετούσε νωρίτερα. Ο εκπρόσωπος της εταιρίας που κάποια στιγμή εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο ισχυρίστηκε ότι από τη στιγμή που δε θα συνεχίσουμε με αυτούς η ίδια η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί μας, ούτε δηλαδή να μας βρει ξενοδοχείο ούτε τιποτα. Το αποτέλεσμα ήταν μετά από πολύωρη ταλαιπωρία να πρέπει να επιστρέψουμε στην πόλη της Σάμου με δικά μας έξοδα, να πληρώσουμε ξενοδοχείο και την άλλη μέρα το πρωί να ξαναπάμε με δικά μας έξοδα στο αεροδρόμιο. Να σημειώσω ότι μας ενημέρωσαν ότι μέσα σε μια βδομάδα τα χρήματα των εισιτηρίων θα κατατεθούν στο λογαριασμό μας κάτι που μέχρι σήμερα 13/1/202 δεν έχει γίνει.
Η αγορά των εισιτηρίων έγινε μέσω της εταιρίας travelgenio. Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους προ ημερών μέσω email δεν απάντησε κανείς. Σήμερα επιχείρησα ξανά να επικοινωνήσω μαζί τους και πάλι δεν έλαβα απάντηση. Επικοινώνησα με τη sky express και τους εξέφρασα τα παραπονά μου και το μόνο που είχαν να μου πουν ήταν ότι τα χρήματα πρέπει να τα ζητήσω από τον πράκτορα που τα αγόρασα και ότι οι ίδιοι δε φέρουν κάποια ευθύνη περί αυτού. Όταν τους εξήγησα ότι δε μου απαντούν κι ότι αγόρασα μέσω αυτών την υπηρεσία που πουλάει η sky express και επομένως τα χρήματα καταλήγουν στους ιδιους, η απάντησή τους ήταν η ίδια. Να απευθυνθώ στον πράκτορα.
Απαράδετη αντιμετώπιση για τους πελάτες τους. Από τη στιγμή που διαπιστώνουν ότι δεν έχουν να κερδίσουν κάτι από αυτό σε αφήνουν στη μοίρα σου
Ποτέ ξανά sky express ακόμα κι αν μου επιστραφούν τα χρήματα ποτέ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Ημερομηνία ταξιδιού: Δεκέμβριος 2019
    • Εξυπηρέτηση πελατών
    • Check-in και επιβίβαση
1  Ευχαριστούμε, euageliak2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.