Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Εξαιρετική εταιρεία”
Κριτική για: Sky Express Airline


Η κριτική γράφτηκε 3 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία. Το προσωπικό και το πλήρωνα του αεροσκάφους είναι ευγενέστατο και φιλικό. Υπάρχει μπουφές κατά τη διάρκεια της αναμονής. Κατά τη διάρκεια της πτήσης προσφέρεται καφές μπισκότα καραμέλες μωρομαντηλα. Συνεπεστατοι στην ώρα τους! Συγχαρητήρια σε όλη την ομαδα!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Χρυσανθη Μ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

110 - 114 από 513 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 3 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Εξαιρετική εταιρεία! Το προσωπικό και το πλήρωμα του αεροσκάφους ευγενέστατο Και φιλικό. Προσφέρεται μπουφές στο χώρο αναμονής του αεροδρομίου, και επίσης καφές μπισκότο, καραμέλες και μωρομαντηλα κατά τη διάρκεια της πτήσης!!!

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
Ευχαριστούμε, Χρυσανθη Μ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 22 Φεβρουαρίου 2018

Έχω πετάξει με την συγκεκριμένη εταιρία δύο φορές και τις 2 είχα καθυστέρηση 3 ώρες. Το χειρότερο είναι πως περιμένουν να πας στο αεροδρόμιο για να το μάθεις. Τους παίρνεις τηλέφωνο δεν απαντάνε. Στέλνεις mail πάλι δεν απαντάνε. Μακριά.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
1  Ευχαριστούμε, elpsichia
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Φεβρουαρίου 2018

δεν πηρα την καρτα επιβιβασης λογο οτι πηγα στο check in 25 πριν την πτηση μου.Αν και παρακαλεσα την αεροσυνοδο αυτη με αφησε εκτος.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, Ζεπος Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 11 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαθέτει αεροσκάφη 30 θέσεων και καλύπτει προορισμούς με χαμηλή ζήτηση, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στο βάρος των αποσκευών, υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες 6 κιλά εντός του αεροσκάφους και 15 κιλά στον αποθηκευτικό χώρο.

Ημερομηνία ταξιδιού: Φεβρουάριος 2018
6  Ευχαριστούμε, Antouli
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.