Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ”
Κριτική για: Volotea


Η κριτική γράφτηκε 5 Οκτωβρίου 2017

Η δεύτερη φορά που ταξιδεύω με volotea, στην ώρα της,οργανωμένη,καθαρή,ποιό άνετη απο την ryanair στα καθίσματα κ χειραποσκευή.Ενα πρόβλημα που υπήρξε απο το σύστημα check in και αφορούσε σχεδόν όλες τις αεροπορικές εταιρείες την 28-29/9/17, το αντιμετώπησε πολύ καλά στέλνοντας mail για δωρεάν check in στο γκισέ του αεροδρομίου.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, nikdik2017
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (8.876)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

58 - 62 από 8.876 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 23 Σεπτεμβρίου 2017

Καλη εταιρεία με συνεχή ηλεκτρονική ενημέρωση με διάφορες πληροφορίες για την πτήση μου.Το ταξίδι ηταν βέβαια σύντομο λόγω της απόστασης αλλα ηταν ευχάριστο χωρίς κάποιο μειονέκτημα Στο μέλλον θα ταξιδέψω πάλι με την εταιρεία αυτη

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Χώρος για τα πόδια
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, tsakirap0st
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

και η δική μου πτήση αλλά και της συζύγου μου παλαιότερα, όπως και της κουμπάρας μου, ακυρώθηκαν. Ευτυχώς για τη δική μου με ενημέρωσαν έγκαιρα αλλά δεν είχαν άλλη πτήση, διότι ακύρωσαν όλες τους τις πτήσεις για τις αρχές Σεπτεμβρίου, οπότε έκλεισα με άλλη. Η σύζυγός μου άλλαξε τελευταία στιγμή το πρόγραμμά της, λόγω της ακύρωσης της πτήσης, ενώ η κουμπάρα μου την έχασε τελείως και επέστρεψε με πλοίο.

Ευχαριστούμε, Yannis D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Εξαιρετική low cost εταιρεία με πολύ ευγενικό προσωπικό, καθαρά αεροσκάφη, πολύ καλή οργάνωση και με το πιο εύκολο λειτουργικό στην εφαρμογή των κινητών. Όλα τα διαχειρίζομαι απο το κινητό μου, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά!

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Φαγητό και ποτό
    • Χώρος για τα πόδια
    • Ψυχαγωγία κατά την πτήση (WiFi, τηλεόραση, ταινίες)
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
1  Ευχαριστούμε, EFFIE V
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2017

Μια πτήση χωρίς κάποιο πρόβλημα αλλά χωρίς βέβαια κάποια επιπλέον παροχή αφου μιλάμε για low cost. Δεν εντόπισα κάτι αρνητικό.

    • Άνεση θέσης
    • Εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ύφος, περιποίηση, εξυπηρετικότητα)
    • Καθαριότητα
    • Χώρος για τα πόδια
    • Καλή σχέση ποιότητας και τιμής
    • Check-in και επιβίβαση (π.χ. αποτελεσματικότητα, εξυπηρέτηση στην πύλη)
Ευχαριστούμε, Γιάννης Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.