Σταματήσαμε εδώ για καφέ 2 πρωινά καθώς ήταν μια μικρή διαδρομή από όπου μέναμε στην Πράινχα. Το προσωπικό ήταν τόσο εξυπηρετικό καθιστώντας μας ένα τηγανητό αυγό σε ένα όμορφο φρέσκο κουλούρι για μόνο 1 ευρώ! Μεγάλη καφέ επίσης! Μας είπαν ότι έχουν ένα μικρό μπουφέ...κάθε μέρα στο μεσημεριανό γεύμα, αλλά δυστυχώς δεν ήμασταν στην περιοχή τότε. Επίσης, πεντακάθαρα μπάνια! Αξίζει μια επίσκεψη!Περισσότερα
4
1
2
1
0












