Περισσότερα




















Μόλις συνέβη στο εστιατόριο καθώς βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο μέσα από την πόλη απέναντι από ένα όμορφο μικρό πάρκο. Ψάξαμε για ένα ωραίο γεύμα και το βρήκαμε! Ο μπουφές ήταν μόνο 8 ευρώ με ένα ποτό και καφέ. Είχα κόκκινο κρασί που ήταν μια καραφίτσα...500 ml του κρασιού στο σπίτι και ο σύζυγός μου είχε 2 μικρά μπουκάλια μπύρας. Ο μπουφές είχε μερικά νόστιμα ψητά κοτόπουλο, μπακαλιάρο αμπέλι (αλατισμένο γάδο και πατάτες) και μερικές πλευρές που δεν θυμάμαι. Επίσης, μερικά τοπικά τυριά, ωραία σαλάτα και ψωμί. Δεν μπορείτε να πάρετε μια καλύτερη συμφωνία και ήταν υπέροχο! Ο σερβιτόρος ήταν ένας πολύ καλός νεαρός άνδρας που έτρεξε πρακτικά από τραπέζι σε τραπέζι καθαρισμού και πιάνοντας ποτά. Μην το χάσετε αν βρίσκεστε στην περιοχή!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Έτσι ευχάριστα χαλαρό μετά από αυτό το υπέροχο δείπνο, έτσι δεν έχουν την ενέργεια να γράψω πολλά. Ελάτε εδώ και απολαύστε.

Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.