Περισσότερα






















Αυτή είναι μια πραγματική εμπειρία με έναν καλό τρόπο. Είχαμε καφέ, ένα σάντουιτς Nam Peng και ένα σάντουιτς cha siu - και οι δύο ήταν μια ομελέτα με κρέας ανάμεσα στο λευκό ψωμί. Μου άρεσε το cha sui χοιρινό ένα το καλύτερο. Πρόκειται για ένα...απλό, παλιομοδίτικο μέρος, γεμάτο με ντόπιους - η σερβιτόρα μας έκανε το καλύτερο και ήταν πολύ φιλικό. Καταφέραμε να παραγγείλουμε επισημαίνοντας το σχετικό στοιχείο στο μενού. Ήταν πολύ φθηνό - 73 MOPS - πληρώνουν στο ταμείο στο μέτωπο, δεν υπάρχει λόγος για ένα νομοσχέδιο. Ακριβώς τη δουλειά αν βγείτε για ένα μεγάλο γεύμα αργότερα!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.