Περισσότερα






















Πήγε εκεί για ένα Shisha. Η τοποθεσία είναι εκπληκτική. Στον τελευταίο όροφο, καλές απόψεις. Αν και υπερτιμημένο. Το Shisha είναι περίπου 290 MOP ή RMB ή HK $. Περίπου 45 δολάρια ΗΠΑ. Αλλά αν ψάχνετε για εμπειρία και ατμόσφαιρα, αυτό είναι το μέρος για να...πάτε.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Χτες τη νύχτα, οι φίλοι και εγώ, αποφάσισα να πάμε σε ένα μέρος όπου θα μπορούσαμε να πιάσουμε ένα δάγκωμα και να χαλαρώσουμε. Τα πόδια μας μας πήγαν στο SKY 21, ένα εστιατόριο μπαρ με θέα όπως λένε. Κάθισαμε στη γωνιά των καναπέδων (υπαίθρια) και...μας βοηθούσαν αναλόγως. Η θέα δεν απογοητεύτηκε. Ήμασταν δεκτοί με τα μενού, ένα φιλικό χαμόγελο και πληροφορήσαμε ότι η κ. Μαρία (ο διακομιστής μας), που εισήγαγε τον εαυτό της, θα λάβει τις εντολές μας. Μετά από λίγα λεπτά από την εξέταση του μενού, πρότεινε ευγενικά μερικοί από τους καλύτερους πωλητές, πιάτα καλό για κοινή χρήση κ.λπ., κάτι που ήταν χρήσιμο επειδή δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε τι να φάμε. Μας εξυπηρετήθηκαν: καλαμάρι, φτερούγες κοτόπουλου, σάντουιτς με κλαμπ, πίτσα, ψάρι και μάρκες που ήταν εξαιρετικές επιλογές για εμάς, καθώς ήταν γευστικές και νόστιμες. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να πούμε ότι ήταν πράγματι μια ικανοποιητική, γεμάτη στομάχι, χαλαρή βραδιά, σε σχέση με την ίδια την αίθουσα και περισσότερο με την επευφημημένη και ικανοποιητική γευστική εμπειρία που μας προσέφερε ο server μας, κα Μαρία. Σας συνιστούμε να έχετε το γεύμα σας στο εξωτερικό.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Μας το συνιστούσαμε από τον θυρωρό στο The Wynn για τα ποτά και την θέα. Οι απόψεις ήταν αξιοπρεπείς, αλλά η υπηρεσία ήταν πολύ αργή και σε καμία περίπτωση δεν σας κάνουν να αισθάνεστε ξεχωριστά παρά τα χρήματα που ξοδεύετε. Ήταν καλό, αλλά θα μπορούσε...να είναι εξαιρετικό αν κάποιος ήταν υπεύθυνος και να τρέχει τα πράγματα λίγο καλύτερα.Περισσότερα




Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Πρόσφατα γευμάτισα εδώ με έναν φίλο μετά από απουσία 4 ετών λόγω εργασίας στο εξωτερικό. Φρόντισε να είναι φιλικό με καλό φαγητό και εξυπηρέτηση, αλλά το μενού είχε υπερβολικά τροφή, όπως επεξεργασμένα κρεμμύδια, πατάτες και πίτσα. Η θέα είναι ακόμα μαγική, αλλά δεν ένιωσα ευπρόσδεκτη....Έχει χάσει κάτι και η ατμόσφαιρα ήταν άβολα. Απογοητεύτηκα.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.