Περισσότερα




















Περισσότερα
Περισσότερα
Αυτό το εστιατόριο έχει καλή βαθμολογία για το TripAdvisor, αλλά αμφιβάλλω ότι οι κριτικές που δίνονται είναι πραγματικές. Το ίδιο το εστιατόριο έχει κακή εσωτερική διακόσμηση και δεν είναι πολύ φιλόξενο. Η εξυπηρέτηση ήταν καλή, αλλά και τα τέσσερα τραπέζια τοποθετήθηκαν πολύ κοντά για άνεση....Κανονικά αγαπώ την ινδική τροφή, αλλά αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα καλό. Είχαμε chana masala και ένα πιάτο αρνιού, όπου το κρέας ήταν πολύ χονδροειδές. Εκτός από αυτό το φαγητό κάθισε βαρύ στα στομάχια μας και και οι δύο αρρώστηκα την επόμενη μέρα. Από τις 77 βαθμολογίες των πέντε αστέρων, περίπου 60 προέρχονται από άτομα που έχουν αξιολογήσει μόνο αυτό το εστιατόριο στο TripAdvisor, αφήνοντας μου να πιστεύω ότι οι βαθμολογίες είναι ψευδείς / από φίλους κλπ.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Η σύζυγός μου και εγώ ήρθαμε εδώ απόψε στις 10 Οκτωβρίου. Παραγγείλαμε πολλά διαφορετικά πράγματα εκτός από το μενού, συμπεριλαμβανομένων εκκινητών, τροφοδοσίας και επιπλέον. Όλα τα φαγητά ήταν πρώτης τάξης, μας άρεσε πραγματικά, τίποτα δεν ήταν πολύ πικάντικο, στην πραγματικότητα ήταν σωστό για το γούστο...μας. Το προσωπικό ήταν πολύ φιλικό και εξυπηρετικό. Σίγουρα θα συνιστούσα αυτό το μέρος και αν επιστρέψουμε σε αυτόν τον τομέα σίγουρα θα πάμε πίσω σε αυτό το ινδικό εστιατόριο.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.